1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze :eek:.
     
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dacht dat er ook echt een nieuwe gameplay vid was uitgekomen :eek: My bad.
     
  3. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens my wordt dit weer zo,n verse KUT game zoals alle andere medal of honors. heb de tot dusver nieuwste gespeeld en ze zijn der 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000.1% op vooruitgegaan:'-(
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Jij hebt duidelijk dus niet de eerste paar MOH's gespeeld,op de PSX, en dan niet te spreken over MOH AA!
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De eerste twee MoH's op de PSX waren tof. Kan me nog goed die undercover missie herinneren. Dat je een Duits uniform aan hebt. Dit.. spreekt me niet echt aan. Ik heb al Modern Warfare 2 en Battlefield: BC2.
     
  6. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker ff bestellen deze week.

    xD
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, dat je in een kist moet gaan zitten, vervolgens in een onderzeer mee gaat om die enigma machine te jatten8)
    Vervolgens in een duits stadje komt vol met duitsers(ja echt, een duits stadje met duitsers erin!) en dat je daar dan doorheen moet sneaken.
    Och wat waren dat bilknijpende momenten zeg!
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een post van hoog niveau:{

    Maar over MoH:AA Ik kan me nog die momenten herinneren dat je een stadje aan het veroveren was en dat er dan opeens zo'n duitse Tiger tank opdook. Damn, spannende momenten. Maar toen was ik 9 ofzo? 8)
     
  9. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Laat me raden, alleen Medal of Honor Airbourne gespeeld?
    En sindsdien ben je een die-hard Cod fan?
    Sorry maar voordat je weer zo'n "Sterk" onderbouwde mening geeft doe dan op zijn minst research naar hetgene waar je het over hebt.

    En nee nou niet naar wikipedia gaan en info zoeken over de 1e aantal medal of honor games en doen alsof je de eerdere games hebt gespeeld door info te vertellen die daar op staat zodat het lijkt dat je weet waar je het over hebt.

    OT:

    Ik ben nog steeds benieuwd wat dit spel ons uiteindelijk brengt, zowel multiplayer als singleplayer!
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat ik de SP nog wel ff ga spelen op de pc, alleen ze moeten heel wat veranderen aan de gameplay wil ik er echt 60 eu aan uitgeven.
    Wat ik wel jammer vind, gezien ik die assault and defend game mode wel vet vind!
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Als je een game wilt beoordelen moet je echt niet naar trailers kijken ;) Die zijn er juist om jouw te doen geloven dat het DE BESTE GAME ALLERTIJDEN!!! is. Wat dus zo her en der te lezen totaal niet het geval is :+

    Beetje kut dat ik gister een RROD heb gehad, beter kan ik nog wel ff die BETA genoeg uitchecken.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De videos zien er wel gelikt uit. Vooral de belichting vind ik erg tof.

    Misschien moet ik dit spel toch wel een kans geven. Ben alleen bang dat ik het te druk zal hebben met Reach.
     
  13. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    lees: downloaden?
     
  14. Momus

    Momus Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt de BETA voor de Xbox 360 nog steeds morgen online?
     
  15. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek niet op wikipedia of wtf dan ook . Ik heb vroeger ookal zo,n 4 cd box van medal of honor gespeeld en ik vind dat het nog steeds erg slecht is. Met het camerabeeld en ook hoe onrealistisch je oneindelijk door kan sprinten.
    Airborne heb ik ook gespeeld , trouwens was dat de tot dusver nu nieuwste medal of honor?
    Owjah, ik heb een vriend wel es op een lanparty een medal of honor spelen(weet naam niet meer) op een boot speelt het af en in de jungle enz.Ook slecht.

    Dus niet zeggen dat ik alleen Moh airborne heb gespeeld.;)


    En ben geen die-hard cod fan want ik game weinig en alleen cod 4 vind ik erg leuk nog. Mw2 een stuk minder.
    En ja , ik vind call of duty games veel beter omdat het ook zo is. Betere online gameplay en missies. Realisticher want in moh airborne had je vanzelf een lvl 10 dude ofzo die wreed overpowered was met health.
    En ik heb moh 1 keer online gespeeld en ze konden me gewoon tijdens het spawenen 20 keer of meer met een bazooka op me schieten. Das dan ook niet echt leuk meer.



    Oke er was 1 moh die ik goed vond. En dat was een moh frontline op de gamecube. Maar voor de rest ben ik gewoon geen favoriet van moh games.

    Dat mag ik tog zeggen?
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2010
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee joh, dat zou ik nóóit durven!
    :+
    Volgens mij heb jij niet eens de PSX meegemaakt man. Dát waren de glorie dagen van MOH. Samen met Allied Assault op de pc.
    Ook frontlines was best goed voor op de xbox(1), maar redden het niveau van de eerste niet.
     
  17. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, nee ik de eerste versies niet gespeeld en ja dan zullen die wel goed zijn geweest.

    Mijn mening van dat het een verse *** game word is ook omdat ik bang ben dat ze veel dezelfde dingen van moh airborne(die ik slecht vond) in de nieuwe medal of honor stoppen
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan, maar ga dan geen uitspraken doen als:

    En met een goed onderbouwde mening kom je ook een stuk verder dan zulke random opmerkingen waar eigenlijk niemand wat aan heeft.
     
  19. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat was dan te uitgelaten. I agree;)
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nou, joepie. Als Assault win je altijd de game want je front schuift elke keer wel 'n stukje op, maar je staat wel dik in de min qua kill/death. Als Defender sta je zo 13-3 zoals gister, maar je verliest wel standaard altijd, omdat je als Defender niet aan het front kan spawnen maar dan moet je eerst een stukje lopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina