WK 2014, Voorbeschouwing

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 12 jul 2010.

?

Moet Bert van Marwijk blijven, of opstappen?

1. Blijven!

172 stem(men)
    90,5%
  2. Opstappen...

18 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Hij gaat vanavond op de bus! :thumbs:

2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    HAhha die laatste pica vind ik echt fenomenaal :D

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zonder Nigel is Oranje wel een stuk minder. Samen met Mark is het een echt blok voor tegenstanders.

Hij maakt (bijna) elke wedstrijd wel een lompe overtreding, maar in de rest wat hij doet is hij geweldig. Geweldig goede verdedigende middenvelder, alleen 'jammer' van die acties zo nu en dan.

Als hij echt niet zou sporen, waarom zou hij dan bij zulke grote clubs hebben gevoetbald en waarom zou hij dan gevolgd worden door Barcelona?

Vind het wel leuk hoe iemand wordt afgekraakt omdat hij één keer (per wedstrijd) lekker lomp is, terwijl hij de rest van de wedstrijd gewoon geweldig speelt. Wat een man, die Nigel.

Inderdaad, op elke speler worden wel overtredingen gemaakt. Jammere is dat hij het altijd een doodsstrap laat lijken door zijn onsportieve dramatische toneelspel wanneer hij (bijna) aangeraakt word.

Als hij nou een keer écht flink aangepakt zou worden, zou ik het nog wel snappen. Maarja, beetje triest ventje.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, die Iniesta toch. De enige goeie overtreding op hem was die van Mark, de rest waren helemaal niets. Bij die van Heitinga zag je zelfs dat hij op de voet van John ging staan :emo:

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640

Nigel heeft wel vaker zulke momenten hoor, kan me wel meer rode kaarten herinneren die hij heeft gehaald bij Oranje waar iedereen dacht 'wat doet hij nou'? Vaak onnodig op het middenveld.
    Lompe overtredingen is echt niet iets wat hij nooit doet hoor, hij heeft zulk gedrag wel vaker.

Kijk maar eens de wedstrijd tegen Denemarken na ;).

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Weet ik, zo'n één keer per wedstrijd maakt hij zo'n overtreding. Maar als je een filmpje van alleen hem zou maken, zou je zien wat hij allemaal doet in het veld. Echt een geweldige verdedigende middenvelder, alleen jammer van die overtredingen.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heitinga vangt Iniesta verder ook echt helemaal niet op met zijn lichaam ofzo, toch? Ik denk dat je bij dat fragment waar Sneijder een overtreding op Iniesta maakt dan in ieder geval je brilletje moet opzetten. Speciaal voor jou.

Hoe lang ga je hier nog over door huilen?

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zat in het stadion tegen de USA toen, zo'n overtreding die nergens voor nodig was, maar wel iemand een gebroken been opleverde.Tel daarbij op de uitspraken die de beste man af en toe doet en dan kan ik alleen maar concluderen dat ik niks met Nigel heb.

Vind hem ook totaal niet bij het Nederlandse elftal passen, geef mij maar een voetballer ipv zo'n schopper, we hebben er aan 1 genoeg (Mark _O_)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik zeg nergens dat het geen slechte middenvelder is 8).
    Maar jij beweerd dat hij nooit domme overtredingen maakt, maar tegen Sorensen is hij ook ontsnapt aan rood.
    Anders had hij de hele poulefase gemist.

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Jammer dat van Bommel al 33 jaar is, dus het is nog maar de vraag of hij op het EK 2012 zal meedoen. Zal erg jammer zijn!

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat zeg ik nog niet, al hedde 't ger. Ik zeg dat hij élke wedstrijd wel één overtreding maakt van dat 'niveau' (lomp). Maar dat hij ook vreselijk veel goede dingen doet op het veld, dat is wat ik zei!

Laatst bewerkt: 14 jul 2010
  12. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier wat geweldige foto's van gister.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zitten mooie foto's tussen!

Wel leuk dat Guus Meeuwis gister mocht komen, in Amsterdam :+
    Zou er wel bij willen zijn, wat een feest was dat. Zo gezellig! :)

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik zag tietjes :+ Wel hele kleintjes, maar toch, het waren wel degelijk tietjes geloof ik :D

Wel vet die foto's, zag er wel gezellig uit. Gekkenhuis, die Oranje supporters.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hij is idd een goede voetballer, daarom speelt ie ook natuurlijk voor Oranje in de basis. Maar zo'n actie kan gewoon niet. Ik vind respect hebben voor je tegenstander een belangrijk onderdeel van sport. Iemand zo'n flinke trap verkopen om te winnen doe je gewoon niet.

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Er mag inderdaad best hard gespeeld worden, maar de trap die de Jong uitdeelde hoort niet thuis op een voetbalveld. Je kunt zeggen dat het vast niet z'n bedoeling was, maar als voetballer weet je dat als je zo inkomt dat het gevaarlijk is en je neemt een risico door zo in te komen.

De overtreding van de Jong is gewoon schandalig, ik kan er niets anders van maken. Hij had die Alonso half dood kunnen trappen met die high kick. Daar heb ik geen respect voor en het bewijst dat de Jong gewoon soms kortsluiting heeft in die bovenkamer. Of hij een goede speler is maakt niet uit, die trap hoort niet thuis op een voetbalveld.

Maar goed, ik denk dat daar nu wel genoeg over is gezegd.

17. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    |:-|:-|:-

groot gelijk :+:+

Maar jongens, laten we eens ophouden over die overtreding van de Jong? Lijkt me niet dat er opzet in het spel was

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Idd, sommige mensen hebben gewoon een enorm bord voor hun kop. Ze discussiëren liever met smilies dan met woorden. Ik geef ze geen aandacht meer.

19. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou ik inhoudelijk ingaan op belachelijke uitspraken :emo: ? De overtreding van de Jong was belachelijk maar zonder opzet imo. Haal jij dat bord eens voor je kop weg :') .

20. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0

om na de zoveelste keer nou nog te spreken van geen opzet is ook een beetje onwaarschijnlijk. Was niet de eerste smerige overtreding waar die rood voor had kunnen krijgen op het wk. En dan nog maar te zwijgen over wat er in de aanloop naar het wk gebeurde.:x

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina