De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Heb er even naar toe gebeld en die gast van de klantenservice vond het ook wel vreemd volgens mij, hij zei het niet maar ik kon wel merken dat hij het ook niet helemaal snapte :+ Nouja, dan maar wat meer betalen :mad:

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik moet ook verlengen :) Moet Xperia X10 hebben. Zijn er mensen die er één besteld hebben bij Vodafone? Zoja, staat daar softwarematig veel vodafone meuk op? Is dat er (makkelijk) vanaf te krijgen?

En hoeveel reclame staat er op de case van het toestel?

Anders moet ik 'm bij 2call bestellen.

edit:/

Laat maar, heb al via 2call besteld. Scheelt 30 euro op 2 jaar maar dan sowieso geen gezeik

Laatst bewerkt: 12 jul 2010
  3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik zal de Desire morgen bestellen, eerste 3 maanden dan maar €35 euro, en daarna omlaagschroeven naar 20 :+

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Klopt, bij Vodafone doen ze dat nu niet meer. Vroegah wel, maar als je dan een beetje gaat miepen dan kreeg je ook toen wel de prijs die nieuwe klanten moesten betalen. Nu doen ze dat automatisch.

5. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na lang puzzelen heb ik uiteindelijk de HTC Desire bestelt. Als het goed is krijg ik hem morgen binnen, ik ben benieuwd :)

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik krijg hem in de loop van de week binnen, ben erg benieuwd!

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Heb hem vandaag dus al gekregen! Eerst maar even uitproberen :thumbs:

8. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er eigenlijk nog "design" (zoals Nokia 8800 Arte) telefoons te koop? En dan met een toetsenbord ipv touchscreen? Kan niks op dit gebied vinden.

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Omnia II Giorgio Armani

Is dat wat je zoekt? :+

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vandaag langs vodafone store gegaan hier. Desire natuurlijk uitverkocht, wordt gebeld als ie weer binnen is. Afwachten...

11. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ongeveer ja, hoewel dit natuurlijk overkill is. Gewoon een mooie uitgebreide telefoon met toetsenbord, nauwelijks meer te vinden! =(

12. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ik kan dus eindelijk Android 2.1 op mn HTC Hero zetten, maar kan ik die ook gewoon via internet downloaden en niet via mn telefoon? 71MB vind ik toch best wel veel en ik wil niet opeens over mn abonnement heen.

edit: nvm hij kan alleen maar via de telefoon.

Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  13. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  14. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet beter op die site een Vodafone abbo afsluiten? Dan krijg je er nog een 360 en 4GB memory stick gratis bij. Als je die 360 kan verkopen voor een redelijk bedrag dan heb je een prima deal.

15. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bij Hi wordt het in die 2 jaar ~502,80 euro en vodafone wordt het in die 2 jaar ~621 euro. Dan heb je bij vodafone meer belminuten en smsjes. De xbox arcade zou denk ik voor 125 euro weg kunnen gaan?

Dan kom je inderdaad wel beter uit en onderaan staat er nog dit bij vodafone:

Vergeet niet na ontvangst van uw simkaart de gratis dubbel SMS optie te activeren! Stuur een sms naar 4000 met de tekst 'dubbel SMS AAN'.

Wat houdt dit dan precies is, 800 smsjes ipv 400 per maand? En tot slot, moet je bij vodafone wel de laatste 12 maanden 35 betalen ipv 17. Op lange termijn heeft het wel meer voordeel.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nee, want voor €150 heb je een arcade + een aantal spellen nieuw.
    Denk dat je €100 beter kan proberen. :+

17. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem voor 100 verkoopt heb je een beter abbonement voor ongeveer dezelfde kosten.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Mijn Sony Ericsson C902 Cybershot is fucked up! Alle berichten zijn ineens 'beschadigd', ook als er een nieuw bericht binnenkomt. En als ik iets wil versturen dan zegt ie dat het geheugen vol is, terwijl dat niet zo is, en dan kan ik niets versturen. Ook kan ik geen sms'jes ontvangen omdat het geheugen vol zou zitten, maar als ik dan mijn telefoon uit en aan zet dan staat ie wel in het Postvak IN, maar dan is ie ook beschadigd. Ook verdwijnen de items niet uit dat lijstje met nieuwe events. Ik kan ze wel verwijderen, maar als er iets nieuws bijkomt, staan de oude er nog in. Iemand enig idee?

WTF tijdens dit typen komt er gewoon een normaal sms'je binnen... Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Volgens mij zit er 1 bericht tussen die m'n telefoon verneukt, maar ik kan ineens geen berichten meer verwijderen. Van dat ene bericht kan ik namelijk de tekst nog wel lezen.

Iemand advies? Ik heb hem eigenlijk wel nodig. :p

19. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Haha okay, ik heb al een tijdje een ps3 en geen xbox meer dus ik heb geen idee meer wat die prijzen tegenwoordig zijn. Ik heb nog wel een paar games in m'n kast staan, kunnen er meteen mooi bij. :b:

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik had dat ook met mijn Samsung Omnia I900. Ik kon geen berichten meer versturen, en ook niet meer lezen. Hij gaf aan dat het geheugen vol was en that's it.

Bij mij is het iig nooit meer goed gekomen, ik kon er met geen mogelijkheid bij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina