Haha, no problem Han.
----------
Unlimited slots, ik zie het al voor me. Alle stadions van Nederland plus elke club zijn echte chants. Dat wordt echt supergaaf.
Ik heb vorig jaar voor heel veel NL clubs chants gemaakt. En het maakt de game zoveel mooier als je NAC liederen hoort, maar ook van de andere clubs als je uitpotten speelt. (uit bij firorentina, zachtjes een NAC lied horen en keihard die Italianen, tsja, dat is gewoon vet)
Van NAC had ik er wel 50. Feyenoord een stuk of 25. Groningen, twente, eigenlijk alles wel zo een beetje wat online nog te vinden was. De game gaat ineens veel meer leven met echt stadongeluid.
Maar.......... helaas, pc gecrashed, ik ben uren en uren aan chants kwijt. Maar mocht deze game vet worden, en daar ga ik wel vanuit, dan ga ik heel die eredivisie aan chants helpen.
Ze zitten er in de rest van Europa ook op te wachten, net zoals ik hun chants weer wil.
En als nu ook stadions komen, dan gaat die hele editcommunity weer op leven zoals nooit te voren. Dat leverd voor geinteresseerden al weken zo niet maanden ''gameplay'' op.
Laatst bewerkt: 14 jul 2010