1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Het is je 1e post en alles hoeft niet in perfect nederlands. Maar probeer alsjeblieft een beetje normaal te typen want zo heb ik geen zin om het te lezen en op te antwoorden!
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13

    :emo:
     
  3. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt veel te veel zin in deze game. Lekker een ML beginnen en braziliaantjes kopen en talentjes ontwikkelen

    *drinkt wat water*

    Echt alle journo's zijn positief en dat is vrij opvallend aangezien konami ze de laatste jaren telkens keihard voor de gek heeft gehouden.

    PES PES PES (vu)
     
  4. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het ook wel zitten hoor, daar niet van.

    Maar iedereen positief is ook niet helemaal waar. Ik lees berichten op Franse, Duitse, Spaanse en Italiaanse sites.

    En die zijn toch allemaal wat terughoudener. Op zich ook niet verkeerd, maar daar twijfelen ze nog. (ik eerlijk gezegd ook nog, ik ben heel erg benieuwd naar de gamescom. Daar zal het publiek gewoon mogen spelen.)

    ----------


    Die stadions he, het zou mooi zijn als je elke club een stadion kan geven. Dus unlimited slots om te editten. Als wij samen hier de hele eredivisie doen, dat zou tof zijn.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2010
  5. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Zo geweldig zijn maar ik denk niet dat er unlimited slots komen.

    Lijkt me helemaal super dat Goodison Park dan goed wordt nagemaakt
    [​IMG]
     
  6. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bertje, sorry dat ik je per ongeluk slim noemde hoor, dat was niet scherp van me ;)
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Da niet zo slim Han!
    :) (ik las ook altijd bertje slim :)
     
  9. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, no problem Han.

    ----------

    Unlimited slots, ik zie het al voor me. Alle stadions van Nederland plus elke club zijn echte chants. Dat wordt echt supergaaf.

    Ik heb vorig jaar voor heel veel NL clubs chants gemaakt. En het maakt de game zoveel mooier als je NAC liederen hoort, maar ook van de andere clubs als je uitpotten speelt. (uit bij firorentina, zachtjes een NAC lied horen en keihard die Italianen, tsja, dat is gewoon vet)

    Van NAC had ik er wel 50. Feyenoord een stuk of 25. Groningen, twente, eigenlijk alles wel zo een beetje wat online nog te vinden was. De game gaat ineens veel meer leven met echt stadongeluid.

    Maar.......... helaas, pc gecrashed, ik ben uren en uren aan chants kwijt. Maar mocht deze game vet worden, en daar ga ik wel vanuit, dan ga ik heel die eredivisie aan chants helpen.

    Ze zitten er in de rest van Europa ook op te wachten, net zoals ik hun chants weer wil.


    En als nu ook stadions komen, dan gaat die hele editcommunity weer op leven zoals nooit te voren. Dat leverd voor geinteresseerden al weken zo niet maanden ''gameplay'' op.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2010
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Bundesliga? :D
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kan ik me niet voorstellen, want EA heeft de volledige licentie nog.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Dat zou wat zijn.
    Back in the days speelde ik PES5 ook op PC. Daar had je echte grote patches die het complete spel omgooide, en met allerlei chants kwamen (Boeruh boeruh als je tegen PSV moest, geniaal).
    Als zulke uitgebreide edit opties nog ooit in PES komen... Dat is sowieso waardevoller dan licenties.
    Zie bv. Forza 3 livery editor. Je hoeft helemaal geen 20 auto's erin te gooien, met die livery editor kun je vrijwel elke bestaande wagen namaken.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Haha, dit vorige maand nog mee gemaakt. Was in Egypte en iedereen had daar PES5 op de PC, maar dan met grote patches en mods. Alles was gewoon helemaal up to date, kits, stadions, spelergezichten, competities, supporters die zingen, transfers, spelerstats.

    PES11 klinkt en ziet er goed uit, ben benieuwd. Nu hopen dat ze bij Konami eens met een goede demo aankomen die gewoon hetzelfde is als de volledige game zodat ik kan kiezen tussen FIFA en PES.
     
  14. Gi-Joe

    Gi-Joe Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk al iets bekend over een releasedatum??? Ik lees op diverse sites en fora dat pes 2011 pas in december (!) komt.. Dat hoop ik toch echt niet.. Dan kiest bijna iedereen eieren voor zijn geld en koopt fifa eind oktober :{

    Volgens mij wordt pes 2011 echt een pareltje!
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2010
  15. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap je punt, maar ik zou het persoonlijk niet eens zo erg vinden als PES 2011 in december uitkomt. Dan hebben ze nog alle tijd om eindelijk weer is een goede PES neer te zetten. Afgelopen heb ik (verplicht) Fifa gespeeld, en het komt onder tussen me strot uit. Als de positieve berichtgeving over PES 2011 zo doorgaat dan wordt het gewoon PES 2011 voor mij dit jaar. Dan wil ik desnoods nog wel een paar maanden langer wachten :)
     
  16. Gi-Joe

    Gi-Joe Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap jou punt ook wel. Al echte PES fan zou ik het ook niet erg vinden om wat langer te wachten. Feit is wel dat er een concurrentiestrijd aan de gang is. Als Pes echt zo laat komt zal het veel minder verkopen. Om een franchise te verbeteren zijn ook gewoon veel inkomsten nodig...
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +1 , desnoods komen ze een half jaar later dan normaal uit als het eindresultaat maar goed is
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee of het bovenstaande waar is, maar klinkt als muziek in mijn oren!
     
  19. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    PES komt gewoon in oktober. Niet bevestigd, maar geloof het maar gerust.
    Onbeperkte slots is in inderdaad top. Hopelijk is het editten op de 360 nu ook goed te doen.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Holy shit.
    Unlimited slots????


    Dat betekend dus Coca Cola League erbij, samen met alle Europese topcompetities..

    Dank u wel God.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina