Dag jongens,
Mijn vraag lijkt misschien verschrikkelijk veel op de bovengenoemde, maar toch wil ik hem specifiek stellen
Ik zoek ook een laptop voor school, maar deze moet wel dekstop vervangend zijn. Graag wil ik bij thuiskomst mijn monitor,muis, speakers en USB HDD erin kunnen pluggen en weer heel makkelijk aan de slag kunnen.
De dingen die voor mij belangrijk zijn:
+++ accu duur, ik wil dat dingen werken, en weet niet hoe dat op een hogeschool geregeld is met stopcontacten tijdens lessen/colleges, maar wil niet zonder stroom komen te zitten. Ook moet ik 3 uur op een dag reizen en in die tijd wil ik op een laptop werken die zowiezo niet uitvalt.
+++ krachtige cpu/genoeg geheugen. Voor mijn opleiding zal ik allicht wat zware programmas moeten draaien, moet muziek kunnen draaien en msn, en dat wil ik graag tegelijk kunnen, zonder vertragingen. Heb er een hekel aan als ik moet wachten tot een hdd geopend is bijvoorbeeld.
+ Films moet hij zowiezo zonder problemen af kunnen spelen.
+ En er moet een 2de monitor aan aangesloten kunnen worden, al denk ik niet dat dat een probleem is.
+draadloos internet!
Bluray hoeft niet
Spelletjes erop spelen zal amper gebeuren!
Grote van het scherm maakt niet heel veel uit.
Grote van de laptop zelf maakt ook niet veel uit. Zolang ik hem in een tas mee kan nemen naar school is het goed.
Heb een budget van 1000 euro maar als het voor minder kan ben ik een blij man
Edit: Zou
dit iets kunnen zijn?
Of dit?
of dit Klik om te vergroten...