[Manga] Bleach & Naruto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nightbringer, 8 feb 2007.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Waarom is er eigenlijk een topic over deze beide animes terwijl er ook een topic is voor beide apart?:confused:
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit gaat over de manga. Dus de boek-vorm van de anime om het zo te zeggen.
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Oow shit, nevermind, mijn fout.:F:
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jammer de flashback voorbij is in Naruto, het was een zeer goed mini arcje. Bleach is ook wel interessant nu:
    Gaat Aizen dood en wordt Gin de nieuwe bad-guy of haalt Aizen volgende week weeral zijn pimp-smile boven? Ik gok op het 2de.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben bang voor het tweede, al zou het eerste best wel aswm zijn

    En tsja naturo, geweldige chapters te laatste paar weken.
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Die mini arc van naruto zal ongetwijfeld in de toekomst wel worden omgetoverd tot een complete film :)
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bleach 415 is uit op Manga stream en wow... lame.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind je? Vind 'm best tof, toffe platen:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Daarbij, qua verhaal ook wel interessant. Gin probeert nog de macht te grijpen, hij denkt het perfecte moment gevonden te hebben, maar faalt daarin.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ff de pics in een spoiler tag geplaatst.

    Beetje nutteloze chapter die enkel dient als inleiding voor de volgende, namelijk een flashback over Gin. En Aizen ziet er gay uit met die vlindervleugels. De laatste tijd slaagt Kubo erin om alle "releases" te verneuken.

    Zonder die vlindervleugels zag Aizen er nog cool uit,met de lange haar en zwarte ogen (het lange haar past hem beter dan Ichigo), maar nu =(.

    Die eerste pic was wel cool inderdaad, maar red de chapter imo niet.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké, snap ik. Maar ik vind dat juist wel tof, die vleugels. Alleen die halve flashback is jammer inderdaad...
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    ><

    Naruto 505... zelfde als Bleach... Naruto ziet er gewoon niet uit. Gelukkig was Gai er nog _O_.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bleach was weeral interessant, hopelijk verneukt Kubo het gevecht niet door een lame release ofzo :+.
     
  14. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Bleach was weer zoals gewoonlijk, iemand is ontzettend sterk en toch vermoord Ichigo hem. En dan, zonder rusten, komt er iemand die sterker is en die wordt weer vermoord door Ichigo. :+

    Naruto vond ik zoals gewoonlijk weer vet, ben benieuwd naar volgende chapter. :)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop het ook niet, maar Ichigo ziet er wel vet uit zeg! _O_ Ik hoop dat Ichigo het bij toffe zwaard moves houdt, en wat van z'n Getsuga Tenshou (nieuwe vorm, right?).

    Hm, denk het deze keer niet hoor. Misschien dat Aizen nog een release doet en dan Ichigo zijn nieuwe Getsuga Tenshou los laat. Het feit dat Aizen (en niemand) iets van reiatsu bij Ichigo voelt vind ik ook wel interessant. Spannund! :eek:
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik kan er echt geen fuck van volgen altijd bij Bleach. Door die animaties. Niet te lezen.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Welke animaties? 8)
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja gewoon die manier van tekenen bedoel ik, al was deze goed te doen, maar actie scenes vind ik niet te volgen.

    Manga is nu bij beide wel echt op een lauw stuk.
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de nieuwe chapter van Bleach goed .
    Nu komt er gewoon een echt gevecht, hoop ik. Ichigo ziet er ook beter uit en ik ben ook benieuwd naar de reden waarom men niet zijn reiatsu voelt. Het heeft me IIG nieuwschierig gemaakt.
    Verder vind ik Naruto nog steeds geweldig.
    Vooral het feit dat Naruto nu eindelijk de Nine Tails beheerst, of althans beter, en daarmee ook zijn vader's techniek heeft ge-erft, of iets wat er oplijkt. Hiermee bedoel ik natuurlijk op het transporteren.

    E: De lastigste manga om te lezen vind ik of wel Air Gear, aangezien dat echt iets is, waar ze snel bewegen en allemaal stunts halen of D.Gray-Man. Ik volg de laatste uitgaves van D.Gray-Man slecht. Ze lijken allemaal op elkaar...
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2010
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Hebverder weinig vergelijkingsmateriaal. Volg alleen deze twee. Zit er wel aan te denken om nog een serie te gaan volgen, maar dan gewoon de anime. Weet nog niet welke.

    @ Naruto:
    Is geen teleporteren, maar gewoon sicke snelheid toch?
     

Deel Deze Pagina