WK 2014, Voorbeschouwing

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 12 jul 2010.

?

Moet Bert van Marwijk blijven, of opstappen?

1. Blijven!

172 stem(men)
    90,5%
  2. Opstappen...

18 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robben

Robben Guest

Zo het was ook nog een beslissend moment he, met een stand van 1-1 in de laatste minuut. Mijn props voor die kerel. _O_

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Echt he, dan ben je echt geniaal _O_

3. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is nu juist het geniale, zoiets had nog nooit iemand gedaan. En zeker niet in de zestien om daarna te scoren in zo'n belangrijke wedstrijd. En de uitvoering was gewoon 100% perfect, die bal die naar hem terug draait_O_ Voor mij mooier nog dan die van Van Basten in '88. Ik weet nog wel dat ik die wedstrijd tegen Newcastle live op de tv zag en toen Bergkamp scoorde eerst helemaal niet door had dat het zo'n mooi doelpunt was. Hij deed het op zo'n manier alsof hij het normaal 10x per wedstrijd deed.

Van Basten goal is overrated:9

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad, ik heb het eigenlijk nooit iemand ook zien doen.
    En als Bergkamp het doet lijkt het net alsof het niks is, net zoals hij ook in dat filmpje beschrijft. Maar als je het een paar keer bekijkt zie je pas hoe geniaal die actie is en wat voor een fucking meester Bergkamp is.

Hoe hij het beschrijft: "it looked a bit special, strange or nice, but that was for me the only option and the quickest way towards the ball and towards the goal".

Alsof het niks is _O_

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Slotje aangezien het niet meer over het WK gaat. Deze posts kunnen gewoon in het voetbaltopic.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina