De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hebben we Berg nodig als we Reis hebben :+

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gemiste kans voor Ajax. PSV doet het nu erg sterk op de transfer markt. Slim gedaan. Al die geruchten van Jol naar Fullham geloof ik niet, hij gaat toch niet in de voorbereiding zijn groep al verlaten? Nee, dat doet hij denk ik niet. En van Koeman weet ik al helemaal niets, bullshit. Natuurlijk wilt het bestuur zelf Koeman ook niet.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nu hebben we voor in de spits: Toivonen, Berg, Nijland, Reis en Koevermans

Toivonen doet het erg lekker in de oefenwedstrijden moet ik zeggen, met Lens (_O_) en Dzsudzsák naast zich. Moet ook zeggen dat ik Nijland ook steeds beter vind worden, en Reis ook. Denk dat het zo'n beetje tussen die drie en Berg zal gaan, Koef zal wel verkocht worden of een tevreden moeten zijn met de bank.

We hebben gewoon te veel middenvelders en aanvallers die allemaal wel van pas komen. Afellay, Hutchinson, Engelaar, Bakkal; Toivonen, Berg, Reis, Nijland. (Koevermans)

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Geschreven door Suavimani zie ik, dat is sowieso een droplul eerste klas. Ik stel voor dat je niet meer op Ajaxinside gaat kijken, dramatische site die werkelijk alles overnemen van andere sites.

Hmm ik zie nu dat The Guardian het ook al meldt, dat is dan wel zorgwekkend.

Laatst bewerkt: 17 jul 2010
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het stond toch in het AD voor het eerst?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het is allemaal precies hetzelfde, al die kranten maken van iets kleins, iets vet groots. Vervolgens nemen alle kranten dat over, en komt het zelfs hier terecht in de kranten. (AD)

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Gister stond Jol al bij VI transfergeruchten

maarja als Fulham openlijk zegt dat ze Jol willen hebben worden de verhalen makkelijk :9

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nu hebben we Berg & Toivonen in de spits, magische koppel bij het EK onder 21.

9. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hoor net op het nieuws dat Jol al naar Fulham is...

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    'Het nieuws'? AT5?

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    AT5 in Spanje? :+

AD.nl

Tot nu toe de enige die er op deze manier over bericht.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat Conq weer in Nederland was.

AD meldt ook niks nieuws, ze hebben alleen een citaatje opgezocht van Jol over Rommedahl. Tsja.. overigens denk ik wel dat dat de reden zou kunnen zijn dat hij weg wil. Die Van den Boog gaat lekker zijn eigen gangetje terwijl hij net nieuw is in de voetbalwereld. Rommedahl wegsturen en geen spits willen halen, dat schiet in het verkeerde keelgat bij Jol natuurlijk.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Radio1 schijnt het ook al gemeld te hebben zonder vermelding van de Engelse bronnen.

Echt, als dit waar is.... :mad:

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nu staat het ook op Voetbalprimeur en RTL. Maar het blijft nog een gerucht, zou niet de eerste keer zijn dat sites het klakkeloos van elkaar overnemen. Ik kan me haast niet voorstellen dat hij dit zou doen.

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Ajax Netwerk meldde Radio 1 niets over een akkoord maar zeiden ze dat Jol het nog ontkent had vrijdag en dat er een persconferentie volgt maandag bij Fulham(hoeft nog niets te betekenen natuurlijk).

Maar ik begin hem zwaar te vrezen nu..

16. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Neem aan dat fulham dan contract afkoopt. Hoop dan dat ajax nog wel wat ervoor vangt. En opvolger al in huis. Laat danny maar lekker verder bouwen.

17. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben ook nog Amrabat :+

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als Jol weggaat word ik gek, zou ik ook een enorme tyfusstreek vinden van hem trouwens. Kan je weer gaaan opbouwen , zo word je gvd nooit kampioen.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Idd, ik dacht juist dat hij altijd wilde blijven om het zooitje eens op te bouwen. En afgelopen jaar is hem dat fantastisch gelukt dus ik hoop echt dat hij dit nog 1 jaartje doortrekt.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Amrabat is ook goed in de voorbereidingen man, hopelijk krijgt hij dit seizoen meer speeltijd. En wat is die vent breed geworden gek.

Vanavond PSV - Ipswich Town in het stadion! :D

Als Jol weggaat word het hier gezellig op het forum :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina