Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ben altijd benieuwd als ik dit lees naar het fysiek, kan je geen pic. maken ofzo ;)
    Zelfde geld voor Graveheart :thumbs:

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zal het weekend even kijken wat ik kan doen.
    Geloof dat m'n roze string nog in de was zit. ;)

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maakt niet uit, we nemen toch alleen genoegen met een tijgerprint.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Is het eiwit uit een ei eigenlijk per 100g, 100g eiwit? Dus 100% eiwit? Of zit er ook nog vet of koolhydraten in?

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ok, dus 11.1 gram eiwit, 0.7 gram koolhydraten en 0.2 gram vet. Dat is niet echt veel eiwit als je bekijkt hoeveel 1 eiwit weegt.

Ik eet de laatste tijd alleen eiwitten, maar niet de dooiers. Wat doen jullie eigenlijk? Want ik zie dat er in de dooiers veel meer eiwitten zitten. Alleen ook veel vet. Het meerendeel wel onverzadigd though.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    de ene keer kan je ze weer wel gewoon eten en verhoogt het alleen hdl (goede cholesterol) en de andere keer weer juist het LDL (slechte cholesterol); als je de nieuwsberichten moet geloven.

Ik eet elke ochtend 5 gebakken eieren en van 1 laat ik de dooier zitten. 's avonds soms nog een paar gekookte eieren en als ze lekker zijn eet ik nog wel eens van 1 het geel op.

8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Wat voor oefeningen zijn het best om gewicht te verliezen en conditie te verbeteren?

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Squats, deadlift , pull ups , leg press , military press etc. Zelf vind ik de meeste been en rug oefeningen het zwaarst conditioneel.

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Minder blowen, minder drinken, vaker met de fiets. Denk dat dat sowieso een goed begin is voor jou :cool:

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, bedankt.:thumbs:
    Meh, eerste punt zie ik sowieso niet zo zitten. Bovendien versnelt THC toch je stofwisseling, toch? Bier drink ik al een stuk minder.
    En vaker met de fiets? Ik woon in de middel of nowhere en ga overal met de fiets heen. Heb geen ander vervoersmiddel tot m'n beschikking. Nog vaker met de fiets zit er dus niet in.:9

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Belangrijkste is in ieder geval op je voeding letten, als je daarop let en je de motivatie vind om af te vallen dan zal je zien dat het makkelijk gaat.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Al is het alleen maar minder snacken en zorgen dat je niet te ongezond eet , scheelt al veel hoor als dat is inbegrepen bij je momentele eetpatroon.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Volgens mij blow jij wel echt als een mofo, dus volgens mij kan dat wel wat minder. :+ Goed voor je conditie zal het niet zijn. Hoe vaak blow/rook je? Elke dag? Eens in de week? Daar zit ook al een boel verschil tussen.

Maar mijn eigen ervaring is dat als je gewoon gaat trainen voor spiergroei je vanzelf beter op je voeding gaat letten en gezonder gaat leven, omdat je anders je resultaten in de sportschool teveel negatief beïnvloedt. Als je 3 * 20 herhalingen gaat doen zal het ook wel aanpakken denk ik. En om te beginnen flink wat cardio denk ik.

15. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Nu zo met de vakantie blow ik vijf keer in de week meerdere joints, maar met maten. Snacken doe ik eigenlijk niet zo veel en ik heb ook niet het idee dat ik ongezond eet. Maar broertje is de persoon die hier de kasten leeg vreet en die is mager als een garnaal. Maar hij skateboard dan ook zo veel als hij kan.
    Ik sport gewoon te weinig. Heb alleen al heel veel sporten geprobeerd en niks wat ik echt tof vond. Wil nu gewoon wat doen om gewicht (overtollig vet) te verliezen. Spiertraining boeit me op het moment vrij weinig.

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dingen die je moet doen:

-Heel veel minder gaan blowen.
    -Gezond en op juiste momenten en proportioneel eten
    -meer bewegen
    -Kracht en cardio trainingen gaan doen.

En wat dat THC verhoogt stofwisseling verhaal van je.
    You can sugarcoat shit, but it's still shit!

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wilde gister ergens gaan zitten, leun op m'n hand/duim voel hoor in een keer knak en vanaf dat moment pijn aan de duim. Kan 'm nog wel gewoon bewegen alleen wel pijnlijk (en dan vooral nét onder de duim).. dus volgens mij gekneusd (immers ook niet dikker dan andere hand). Wil echter wel gewoon gaan sporten, gewoon intapen?

Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jup, en zoweinig mogelijk gebruik maken van je duim.
    Gewoon indien mogelijk met openhand je oefeningen doen. Bankdrukken etc is makkelijk te doen met open hand.

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik deed in de 1ste en 2de klas 3 keer in de week push-ups, maar door luiheid heb ik dat de afgelopen 2 jaar niet gedaan. Ga na de vakantie naar de 5de klas btw. Speel hockey in de 1ste klasse, geen topniveau, maar wel goed genoeg om m'n conditie op pijl te houden. Nu ben ik sinds het begin van de zomervakantie weer begonnen met wat oefeningen die in de startpost staan. Dan heb ik het dus over One Legged Pistol Squat, Lunges, Push-Up variations etc. Maar wat raden jullie me aan qua ontbijt? Volgens mij is dit al heel vaak gevraagd, maar ik vraag het maar gewoon even

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Volkoren brood. Of waldkorn brood. Met veel (zo heel mogelijke) vezels. En kipfilet erop doen voor eiwitten, en pindakaas voor koolhydraten en onverzadigde vetten. Beker melk erbij voor nog meer eiwitten. Wellicht nog een stuk fruit voor vitamientjes.

Maar ik kan je echt wel aanraden om naar de sportschool te gaan. Thuis trainen pakt echt niet aan. Dat heb ik ook geprobeerd, maar dat is gewoon zo. In de sportschool maak je gewoon 10x zoveel vooruitgang.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina