Het was wel 8-1 hoor!
Ik heb inderdaad twee goals gemaakt uit corners waarbij ik drie man bij de eerste paal zet. Dit is een tactiek, geen fout van fifa. En deze is wel degelijk te verdedigen (zei ik ook al tijdens de wedstrijd ). En ja, Vidic is sterker in de lucht als Berg. Maar als Berg voor jou man staat, is hij in betere positie en zal hij dus een grotere kans hebben om het kopduel te winnen. Dat deed hij dus ook. En de tweede corner was van Melberg, gewoon een sterke kopper. En die stond tegen een kleiner ventje, dusja.
En uhm.. ik heb nog niet tegen jou gespeeld hoor, voor zo ver ik weet. Misschien mijn broer (Thomazii), maar ik zeker niet.
Ik heb twee goals uit de rebound gemaakt ja, maar wat is daar erg aan. Ik kom een-op-een met de keeper en je keeper houdt hem, maar m'n andere spits staat er bij en schiet de bal er alsnog in. Gebeurt ook in het echt hoor, niets ergs aan.
Die sliding met je keeper herinner ik me niet meer, maar dat zal wel kunnen. Gebeuren wel vaker rare dingen met de keeper.
De rest waren gewoon normale goals, maarja. Blijkbaar ook 'kutgoals' volgens jou, zoals je het zo mooi verwoordde tijdens de wedstrijd.. na elke goal .
En als ik de kans kreeg om het te zeggen, zou ik het misschien ook wel gedaan hebben. Ik was niet degene die meteen na de wedstrijd uit de party ging en geen rematch wilde.
Valt mee, valt mee. Laatste paar dagen/week alleen maar omdat ik vrij ben, maar normaal speel ik het eigenlijk nooit. En dan bedoel ik ook echt nooit, door gebrek aan tijd.
Laatst bewerkt: 18 jul 2010