FIFA World Cup 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 jun 2010.

1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Iemand een potje over een kwartiertje?

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sure, ik ben wel te vinden op XBL.

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Okay, kom er zo aan.

4. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier mensen die de story of qualifying wel is spelen? Want alles doet het bij mij gewoon, maar als ik de story van WK 2010 wil spelen, dan loopt die iedere keer vast bij het laden voor de wedstrijd.. Meer mensen dit probleem?

5. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
  6. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel die scenario's regelmatig en heb nooit problemen gehad. Hij downloadde tijdens en na het WK steeds de nieuwste scenario's die ik dan feilloos kan spelen.

Speelt er overigens iemand hier Captain Your Country? Echt een dope spelmodus, ik speel het met 3-4 vrienden we proberen dan een 0.5-2 sterren team naar het WK te brengen. Levert leuke wedstrijden op en mooie acties, zie dit doelpunt:

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/23205781

Kwam tot stand in de kwalificatie reeks met Uganda tegen Namibie en met zijn 3en bouwden we deze aanval op.

Wel jammer dat er in deze editie niet iets inzit als online clubs, maar dan voor landen. Dat je met vrienden dan een team (land) samenstelt en meedoet aan het WK waar de andere teams ook bestuurd worden door meerdere mensen. Heb in FIFA 10 namelijk wel genoten van online clubs (met een vaste vriendengroep, en niet allemaal spitsen)

Anyways met deze game red ik het voorlopig nog wel tot de '11 footie games uitkomen _O_

7. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
  8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Iemand zometeen potje? :)

9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nu wel.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Voeg me maar vast toe, ik kom er aan! :)

Wie is die Ronaldo iz Sik? Iemand van hier?
    Ik voeg je toe JoJo nl, 2 min. :)

Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zweden 8 - 1 Servië

Wel beetje jammer dat je bij elke goal die ik maakte het systeem van FIFA de schuld gaf. :emo:

12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    lol... Erg herkenbaar, heb ik met een maat van mij ook.

13. Dutchmeister

Dutchmeister Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook gewoon een kut spel, alleen zo verslavend.

Iemand een potje over pakweg 20 minuten? Iemand met skills :)

Oops ik dacht dat ik deed editten.

14. Dutchmeister

Dutchmeister Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was het minder dan 8-1, maar bijna elke goal was inderdaad de schuld van het ''fifa systeem''. Jij hebt iets van 3 goals uit een corner gemaakt waar jij een tactiek hebt dat iedereen bij de 1e paal gaat staan, waar je niets tegen kan doen. Die gebruikte je vorige week ofzo ook al tegen mij waar ik toen ook niets tegen kon doen. Jij zegt dat jij het zo doet dat de sterke koppers bij de 1e paal staan en dat het niet aan fifa ligt, maar Vidic is in de lucht toch wel iets beter dan Berg. Ook heb je een goal uit de rebound gemaakt en heb je ook nog een ongelofelijke kutgoal gemaakt waar mijn keeper een sliding maakt terwijl hij rustig die bal kan aannemen/oppakken of kan wegschieten. Dus het is inderdaad de schuld van fifa. En als je het zo triest vind, waarom moet je het dan pas later op XBW zeggen ipv dat je het gelijk zegt? Triest mannetje.

16. jaimss

jaimss Member

Leuk Bevonden:
    0
    Johh maak je niet druk,die Siemenn doet niks anders dan fifa spelen,dag in dag uit.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het was wel 8-1 hoor! ;)

Ik heb inderdaad twee goals gemaakt uit corners waarbij ik drie man bij de eerste paal zet. Dit is een tactiek, geen fout van fifa. En deze is wel degelijk te verdedigen (zei ik ook al tijdens de wedstrijd ;)). En ja, Vidic is sterker in de lucht als Berg. Maar als Berg voor jou man staat, is hij in betere positie en zal hij dus een grotere kans hebben om het kopduel te winnen. Dat deed hij dus ook. En de tweede corner was van Melberg, gewoon een sterke kopper. En die stond tegen een kleiner ventje, dusja.

En uhm.. ik heb nog niet tegen jou gespeeld hoor, voor zo ver ik weet. Misschien mijn broer (Thomazii), maar ik zeker niet.

Ik heb twee goals uit de rebound gemaakt ja, maar wat is daar erg aan. Ik kom een-op-een met de keeper en je keeper houdt hem, maar m'n andere spits staat er bij en schiet de bal er alsnog in. Gebeurt ook in het echt hoor, niets ergs aan.

Die sliding met je keeper herinner ik me niet meer, maar dat zal wel kunnen. Gebeuren wel vaker rare dingen met de keeper.

De rest waren gewoon normale goals, maarja. Blijkbaar ook 'kutgoals' volgens jou, zoals je het zo mooi verwoordde tijdens de wedstrijd.. na elke goal :).

En als ik de kans kreeg om het te zeggen, zou ik het misschien ook wel gedaan hebben. Ik was niet degene die meteen na de wedstrijd uit de party ging en geen rematch wilde. ;)

Valt mee, valt mee. Laatste paar dagen/week alleen maar omdat ik vrij ben, maar normaal speel ik het eigenlijk nooit. En dan bedoel ik ook echt nooit, door gebrek aan tijd.

18. Munnie

Munnie Guest

Shit eh. na 1 week niet gespeeld te hebben net weer ff gespeeld.
    De controllers vlogen weer door de kamer.. wat een k. spel!
    Ben het helemaal verleerd pffff. Achja ik kap met die xbox en wacht wel weer tot fifa 11 of een ander leuk spel uitkomt.

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Fifa blijft in ieder geval emoties losmaken ;) Welk spel ik ook speel, er is haast geen één spel, waarbij ik zo op het puntje van mijn stoel zit. Natuurlijk zijn er zaken die beter kunnen. Maar veelal komt het toch aan op je eigen vaardigheden.

20. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand wat potjes? Voeg me maar toe, ben vanaf nu online.

Laatst bewerkt: 19 jul 2010

Deel Deze Pagina