De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    lol, maak je niet zo druk :): (K)

ik keek net even oefenresultaten
    VfL Osnabrück (Dui) - FC Twente 0-1 (Ruiz)

is Ruiz nou nog niet weg? 8)8) dacht dat ie al verkocht was

dat AZ is wel lekker bezig, winnen van Fenerbahce en nu van Anderlecht .. en dat zonder Dembele & Hamdaoui :)

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ruiz blijft natuurlijk gewoon. Nee de clubs kopen liever spelers van Ajax, terwijl die lager zijn geeindigd dan die van Twente. Logisch.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hypocriete treurwilg. :lol:

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Haha ik heb dat soort dingen ook zo vaak moeten aanhoren, je went er wel aan hoor. :+

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijke sneer van Van Persie richting Sneijder:

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Achja, allemaal achteraf. V. Persie speelde gewoon een belabberd toernooi. Had al na de wedstrijd tegen Brazilie eruit moeten worden gegooid en Huntelaar erin.

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Toch ben ik het wel met hem eens. Van Persie is meer gebaat bij Van der Vaart op 10 of Afellay achter zich want daar heeft hij gewoon een goeie klik mee. Dat zag je in de kwalificatie met VdVaart en in de voorbereiding met Afellay, toen we onze beste wedstrijden hebben gespeeld. Het spel van Sneijder ligt hem gewoon niet.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Triest dat hij dat zo achteraf zegt zeg.

9. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hoezo is het triest? Hij geeft nou zijn mening en hij heeft nog gelijk ook in mijn ogen Sneijder zag je vooral Robben opzoeken, en hij is een momentvoetballer.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik geef hem geen ongelijk hoor. Het klopt dat hij amper de bal kreeg toegespeeld en vaak op een eiland stond, en dat neem ik hem ook niet kwalijk. Daarom begreep ik de actie van Van Marwijk ook wel toen hij Van Persie er niet uithaalde. Ik had liever gezien dat Sneijder links ging spelen en Van der Vaart op 10 achter van Persie. Maar het komt er op neer dat ik het jammer vind dat hij het juist nu zo moet uitdrukken, dit dus: " Dat kan het verschil maken tussen het winnen van de wereldtitel of niet. " Vind ik wel een beetje erg hard om te zeggen imo.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mag best weleens hard zijn. Die Sneijder heeft een bord voor zijn kop als hij dacht dat hij ook maar een enigszins goed wk heeft gespeeld. Hij was natuurlijk ontzettend belangrijk met zijn doelpunten, maar in 4-2-3-1 draait het om de nummer 10 en als die het af laat weten speel je geen goed voetbal aanvallend en moet het komen van (geluk)momenten.

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Lijkt me toch niet dat hij naar Newcastle zou gaan.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Denk het niet. We horen misschien vanavond wel meer. Voor of na afloop van Porto - Ajax.

14. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Verschil is gewoon dat vPersie en Fabregas seizoenen lang samen spelen, samen trainen en dat je daar een team omheen bouwt
    Bij Nederlands elftal worden verschillende mensen opgeroepen die nooit met elkaar samenspelen en op een plek neergezet die soms niet het meest ideale is (met bepaalde spelers om je heen). Iedereen probeert het zo goed mogelijk in te vullen, valt niks aan te veranderen.
    Als spits heb je ook liever niet dat Robben op rechts staat want je krijgt geen enkele voorzet van hem :9

wanneer zegt Jol een keer gewoon dat ie bij Ajax blijft? Wordt beetje moe van die berichten 8)

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Godver, had Rojer zó graag bij Fortuna gezien. Wekenlang spookt de naam al rond bij iedereen binnen Fortuna, maar er word weer eens geen actie ondernomen, pff.

16. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ongelofelijk die kritiek op sneijder!!! Kijk even de wedstrijden terug! Elke wedstrijd heeft hij iemand 1 op 1 met de keeper gezet. Hij heeft in de finale robben tot 2 maal toe 1 op 1 met de keeper gezet. Dat is absolute wereldklasse!

Als robben 1 van die 2 kansen erin schiet dan win je die wedstrijd gewoon en waren we nu wereldkampioen!!!

Typisch Nederlands dit weer! Achteraf lullen dat v d vaart op 10 had moeten staan. Kansloos!

Mischien is van persie gewoon geen spits?? en had hij gewoon op de linkerkant moeten staan en kuyt in de spits denk daar maar eens over. Sneijder was de man van Nederland.

17. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder Sneijder hadden we de finale nooit gehaald. Hij is zo'n speler als Robben die een wedstrijd kan beslissen .. en dat hebben ze allebei volgens mij wel een paar keer op cruciale momenten gedaan, alleen Robben in de finale niet :'-(

Ben benieuwd of Huntelaar ooit nog een kans krijgt als spits van Oranje op een toernooi. Moet ie natuurlijk wel dit seizoen een keer 34 competitiewedstrijden spelen en minimaal 15x scoren :)

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Sneijder is beslissend geweest maar ik vind ook dat hij veel te ver van Van Persie afspeelde. Daar kan Sneijder echter niks aan doen, maar is gewoon te danken aan de tactiek van Van Marwijk. Als je eerder druk zet en Bommel en Nigel verder naar voren laat spelen is het probleem opgelost en wordt Van Persie veel meer gevoed, zowel door Sneijder als door de flanken. Nu moest Sneijder een veel groter gebied overbruggen.

19. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Sneijder speelde nou ook niet echt goed, maar van Persie moet al helemaal niet zeiken want hij liep vaak de dekking in, deed foute dingen met de bal, liet zich terugzakken tot achter Sneijder, kortom het leek nergens op. En het lijkt me duidelijk dat Rafa een betere 10 is als je naar voren wil spelen, maar het probleem dit toernooi was ook dat die onterecht opgehemelde van Bommel alleen aan balletjes breed en terug deed en daarmee aansluiting met de aanval afsneed.

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Van Bommel onterecht opgehemeld? Die man is wereldklasse, hij doet zoveel nuttig werk verrichten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina