Bij Grace & Glory dodge, dodge en doge. Daarna voert je Tortue Attack uit. Wat het ook helpt, is dat je voor zwaard kiest. Voer combo YBY uit, dan krijg je reuze zwaard. Je moet wel snel op YBY drukken. Maar je voert eerst 2 moves ( YB* ) niet bij vijand uit, en sla gewoon tegen lucht. Pas bij de laatste move ( **Y ), dodge je naar vijand en drukt op Y. Als je geluk heb, raak je 2 vijanden. Ik schakel liefst 1e vijand met vuurkracht uit, dan gebruik je de wapen van vijand. Knop
indruk houden.
Het werkt ook erg goed bij reuze met zwaard en schild. Hoop dat het duidelijk is.
Als je alle Heart en Pearl wil halen, kan je best op Normal doen. Ik heb het op Hard geprobeerd en ben meer dan 1 uur bezig, en niet 1 gehaald
Op Normal is al moelijk genoeg. Voor de locatie kan je bij mijn post #957 kijken ( de vorige pagina )
@Thomaskm
Je kan best meteen techniek "Air Dodge" en "vleermuis" kopen. Met deze techniek kan je veel schade voorkomen, wat het ten goed komt voor score. Je zult toch meerdere keer moeten uitspelen om alle items/techniek te halen.
Ik deed totaal 43 uren over om 1000/1000 te halen. Alfheim afronden heeft me veel tijd gekost.
Klik om te vergroten...