1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bayonetta

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 mei 2008.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de reacties. Ben inmiddels weer verder, zit nu in Chapter 10. Game is best verslavend. 8) Maar ja blijf last houden van die Grace & Glory dus ik heb zeker wat aan die tips. :)
     
  2. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Suc6 met hun als je op hard of Climax gaat spelen;)
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dank je. Geen prettig vooruitzicht.. 8)
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bezielde Sega bij Chapter 14? Leuk hoor om even tussendoor zo'n railshooter-achtig stukje te hebben, maar dit duurt gewoon fuckin lang. Ik word er helemaal gestoord van. Snap dus echt niet wat de toegevoegde waarde ervan is, volgensmij is dit toch echt een hack 'n slash en niet Panzer Dragoon Orta.

    Maar ja, game is echt te vet. Stijltje is top, graphics ietsjes minder met screentearing en wat minder scherpe omgevingen en de combat is echt heerlijk. Zo diep en gevarieerd, het blijft leuk. Ook leuk is dat je soms echt in een complete chaos zit en eigenlijk geen idee hebt hoe je het moet oplossen maar je er toch uit weet te redden. Zo was ik aan het surfen op een stukje houten plank in een woeste zee tegen een eindbaas waarbij ik evengroot was als zijn teen. En wat later kwam ik ook nog in een soort maelstrom met hem. :lol: Te ziek.
     
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Tja , het is echt een vage mix he..
    Dat vliegen vond ik ook geen reet aan..
    Net als dat stuk met de motor..
    Dat had er voor mij niet ingemoeten..
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigenlijk nog teruggaan naar eerdere chapters voor je hem uitspeelt? Wilde eigenlijk nog die Alfheim challenges gaan halen.
     
  7. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan. Op het scherm waar je een missie begint, inplaats van op "Start" drukken, druk RB en kies "Chapter Select".
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, nice. Maar zie nu dat ik niet op Verses kan selecteren, dus die Alfheims halen houdt eigenlijk in dat ik die hele game weer door moet (m.u.v. bepaalde stukken/eindbazen)?
     
  9. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Verses kan je inderdaad niet selecteren, dus je moet door de hele missie heen...
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke. Gaat nog lekker snel, moet ik zeggen. Zit nu bij Alfheim #12. Merk wel dat ik echt progressie heb gemaakt sinds de eerste run. Toen had ik nog zulke moeite met die Grace & Glory, nu maak ik ze met gemak af (op Normal dan :+).
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    haha ik wou al zeggen..
    Blijven voor mij de kutste beesten in de game..
    Op moeilijkere niveau´s dan..:+
     
  12. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, herriner me dat ik mijn Hard run nog moet afmaken. :x

    Ik ga denk geen Infinite Climax doen, geen Witch Time is voor mij een hell. ;(
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Moet je items kopen zo dat je wel een klein beetje witch time hebt,..
     
  14. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Je hebt één zo'n bracelet (geen idee wat de naam is) die je sowieso je witch time afsnoept(die je op climax toch al niet hebt) maar daarmee genereer je bij iedere dodge die anders witchtime had geactiveerd een soort bom in de vorm van een schedel die zware damage doet.

    met die bracelet om heb ik witchtime niet eens gemist op climax, werkt supergoed.
     
  15. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat werkt dan wel goed, maar is er dan geen andere mogelijkheid om monsters met een 'armor' te doden? (b.v. als ze onder de vuur zitten, bij de lagere moeilijkheidsgraden moet je Witch Time activeren.)
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op Hard begint, neem je dan ook je collectibles mee? Ik moet nog een paar van die Angelic Hymns hebben maar ik heb geen zin om weer op Normal er door heen te moeten.

    En @ Nonsubsisto: Wicked Weave attacks werken toch wel tegen die vlammende gasten?
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  17. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Wicked Weaves werken inderdaad, maar tis irritant soms als Bayonetta uitschiet en dan raakt ze per ongeluk die gasten, gelijk je combo weg. :9
     
  18. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je behoudt je collectibles. Je hoeft niet opnieuw te beginnen. Let op dat je NIET voor new game kiezen, maar gewoon moeilijkheidsgraad aanpassen en chapter selecteren.

    Veel succes.

    Edit:
    Tips uit mijn oude post:
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  19. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    met die zweep kun je ze op afstand afranselen zonder problemen:b:
    en in combinatie met die schaatsen ziet het er bijzonder stijlvol uit ;)

    Vanaf het moment dat ik die schaatsen had heb ik ze sowieso nooit meer afgedaan. De normale loopsnelheid is echt irritant vergeleken met die heerlijke flow van dat schaatsen.
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog tips voor bepaalde accessoires? Vraag me af of het handig is om die Gaze of Despair te gebruiken. Tegenstanders zijn wel sterker maar je komt dan weer wel sneller in Witch Time en genereert meer magie. Verder heb ik die ene die je health replenisht dmv taunten maar dat is zo weinig dat ik hem amper gebruik. En ik heb nog de Moon of Mahaa-Kaala maar dat is meer voor die achievements, ik snap dat ding nog niet echt(of het lukt me nog niet helemaal die move).
     

Deel Deze Pagina