Wedden op sport [Deel 2] [SPOILERS!]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ralluff, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    dat ja als Ajachied uberhaupt over een win situatie kan praten als ze geen kampioen worden :emo:

2. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Wat is beter ajax geen kampioen maar toch 200 euro winst of ajax geen kampioen en geen winst?

Ik ben al 6 jaar oprij enorm teleurgesteld en ik betaal 200 euro voor een seizoenskaart. Dan ben ik nog wel blij met 200 euro winst als ajax geen kampioen word.

3. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    tjah als je zo gecompenseerd zou willen worden, ik zou elke wedstrijd bijv 10euro op ajax, twente, psv inzetten. Levert je dan zo'n 15-30 euro per week op (als ze alle 3 winnen).
    Bij teveel risico of slechte vorm kun je overslaan. Maak je waarschijnlijk meer winst, zelfs als Ajax kampioen wordt ;)

4. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    ik was al van plan elke speelronde op twente en psv winst te zetten. Maar ik zie hier ook wel value in. 3.00 is een hoog als je ziet welke selectie psv volgend seizoen heeft. Als je ziet wat voor onrust het nu is bij ajax dan heb ik er weinig vertrouwen in dat het dit jaar wel lukt.

Ik hoop echt dat het bij ajax goed komt maar ik ben objectief en kijk niet als andere ajacieden nog met de bril van de jaren 90 op.

Er is bij ajax structureel wanbeleid gevoerd en het ontbreekt bij ajax aan mensen met een echt ajax-hart die de club omhoog wil brengen. Ik heb het gevoel dat al die hoge heren in het bestuur er alleen maar zitten voor hun bonussen als er weer een speler verkocht word voor veel geld.

Het is een grote fout geweest om koeman boven van gaal te kiezen. Daarnaast hadden ze nooit van basten zoveel macht moeten geven. 16 miljoen voor sulejmani!!!! alleen omdat meneer van basten hem er zograag bij wou hebben. Meneer van basten vertrekt en die heeft nu geen enkele verantwoordelijkheid. Ajax blijft achter met een speler die 0,0 transferwaarde meer heeft. Er moet iemand met voetbal verstand komen als technisch directeur en niet een of andere zakenman.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wordt Ajax kampioen verlies je geld. Daar gaat het toch om. Niet doen dus. Overigens nooit betten op wat je denkt dat het wordt maar waar je denkt het meeste geld uit te kunnen halen. Uiteindelijk gaat het allemaal om hogere wiskunde. Wil je er echt geld verdienen moet je jezelf daarin gaan verdiepen!

6. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Dan verlies ik geld ja maar ik ben ajacied en heb dus liever dat ajax kampioen word dan dat ik geld win. Dat ik dan geld verlies boeit me niet veel. Daarnaast maak ik over het gehele seizoen aardig wat winst dus dat verlies is dan wel op te vangen.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat mij (vooral in het begin) ergerde is dat ik te lang op een uitslag moest wachten. Later zette ik alleen bets op iest wat dezefde dag nog zou aflopen.

Had 500 euro staan op de Lakers. Moest ik een heel serizoen op wachten. Won uiteindelijk 3.3x de inzet maar was iedere keer weer balen als ze verloren.

8. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk nu even bij Bwin en daar is het zo:

Ajax 2.15
    PSV 3.60
    FC Twente 6.50

:9

9. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je een heel seizoen lang op wachten?

Dit zijn gewoon lange termijns weddenschappen.

Daarnaast speel ik gewoon elk weekend op voetbalwedstrijden. je gaat toch ook geen 500 op 1 team zetten? zonder back-up?

10. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    dan toch maar een rekening openen bij bwin denk ik.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom niet? Laatst was een gast op TV die samen met een vriend als hun geld (miljoenen) op de Super Bowl finale hadden gezet. Won hun team met een touchdown in de allerlaatste ronde.

Ik had afgelopen Super Bowl ook 1000 euro staan op de Saints. Als je veel geld wilt winnen moet je risico nemen. Heb ca. 1,5 jaar tussen de 1000 en 3000 euro per maand aan verdient. Ben noodgedwongen gestopt omdat ik er soms letterlijk ziek van werd. Weet nog dat ik 1000 euro op Kim Clijster had staan. Verloor ze de eerste set met 6-0 dus zet ik nog eens 1000 euro op 6-0, 6-0. Wint Clijsters de 6e game in de 2e set en verliest ze met 6-0, 6-1. En toen moest ik nog de hele dag werken. Daarnaast kon ik ook niet meer fatsoenlijk naar wedstrijden kijken. Ik keek gewoon met een hele andere blik ernaar. Ben ook blij dat ik gestopt ben.

12. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    daarom dan word het te gek. Ik lees vaak op wedfora en daar werkt iedereen met units waardoor je heel weinig risico loopt om broke te gaan.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Broke ging ik zeker niet, maar de kans was er zeker wel. Begon met 50 euro waar ik nog een 50 euro bij kreeg. Zette eerst constant 1/20 deel van mijn saldo in. Ze was alles ook weg aan het begin van de dag en was het hopen dat je aan het einde van de dag nog geld had. Naarmate het saldo ging groeien steeg de spanning ook. Was op een gegeven moment ook niet gezond meer. Constant zeiden mensen ook dat ik moest cashen. Zaten op het einde dagen tussen waarin ik 3-5k aan bets uit had staan. Meeste waren longshots. Het was wel zo dat ik maar 1 van de 20 bets hoefde te winnen om weer gelijk te spelen. Soms won je dagen lang bijna niks en soms had je een flinke prijs op 1 dag.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Lol, volgens mij is dat onmogelijk. las laatst dat zelfs een bet van 1000 euro hier al wordt stopgezet.. Dat jij 500 euro inzet...

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Was in Amerika, Nederlandse pokerspeler die het had gedaan;)

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Wow die oefenwedstrijdjes zo voor het seizoen zijn zeer winstgevend! Odds zijn echt heel leuk en interessant.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ligt vooral aan de uitbetaling. En er zijn zeker bookies waar je zoveel als je zelf wil kunt inzetten ;)

Als je op unibet 100 euro zet op dat Excelsior kampioen wordt gaat de bet waarschijnlijk ook niet door.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ajax
    -
    FC Twente

1,80

3,40

4,40

Serieus, 4 euro 40 voor een winst voor Twente?

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Poll op VI.nl:

Welke club wint zaterdag de Johan Cruijff Schaal?

35% Ajax

65% FC Twente

Hmm, iets klopt er niet.. :+ Maar Twente is zeker een gokje waard voor 4.40. Deze wedstrijd gaat toch nergens over dus kan alle kanten op.

20. palli

palli Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel ook op bwin ging goed maar bij 200 winst werd ik te optimistisch en gelijk ook weer alles weg.

Heb een vraagje moet je op unibet ook ID opsturen voor uitbetaling?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina