De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ben er bang voor dat als Jol gaat (wat waarschijnlijk is), dat Aax het kampioenschap al verloren heeft voordat we zijn begonnen. Klinkt misschien wat dramatisch maar ik ben daar echt bang voor.

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    zelfde gevoel

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is het nog meer dan dat. Dit geeft gewoon aan dat Ajax er nooit meer bovenop komt. Het slaat ook eigenlijk nergens op: draai je een slecht seizoen, dan wordt de trainer ontslagen. Draai je een goed seizoen waarin je net geen kampioen wordt, dan gaat de trainer zelf weg. Je zal dus nooit langer dan een seizoen aan een team kunnen werken en we moeten dus maar een keertje kampioen worden binnen 1 jaar met een nieuwe trainer. Zie het niet snel gebeuren eigenlijk.

Met dank aan onze geweldige clubleiding natuurlijk die er blijkbaar alleen bij gebaat is als Ajax gaat bezuinigen en niets meer om sportieve prestaties geeft. Jol heeft vorig jaar bijna alleen maar transfervrije spelertjes mogen halen behalve De Zeeuw en deed het met dit beperkte materiaal eigenlijk uitstekend. Nu laat Van den Boog twee spelers weer gaan tot afgrijzen van Jol en mag Jol niet eens een vervanger halen. Nee, nu moet De Jong of Suk in de spits. Hoe kan je dat in godsnaam in je hoofd halen om de voorronde CL te gaan spelen zonder een redelijke spits? Ongelofelijk.

Misschien een beetje voorbarig dit allemaal, maar ik heb echt het gevoel dat het zo gaat en zal gaan.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zelfde hier, erg slecht gevoel over. Vind Van Den Boog ook maar een kwal trouwens..

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wanbeleid bij Ajax. Verkoop Van der Wiel lekker en koop een nieuwe spits en laat Jol blijven imo..

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Probleem is dat we in een lastige periode zitten voor een trainerswissel en dat er behoefte is aan continuïteit en rust en niet aan speculaties, onrust én geen spits.

Geef die man zijn gewilde spits, waarschijnlijk El Hamdoui en geef hem een mooi afscheid volgend jaar en ga door met een man die wel bij Ajax past.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij was ie helemaal niet achter. Bij de eerste herhaling was de bal in ieder geval los van de grond en daarom leek hij achter, maar volgens mij is ie nooit helemaal de lijn gepasseerd. Dat bevestigde latere herhalingen.

Weer een heerlijke flater van Vermeer trouwens. Onbetrouwbare dwarrel.

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Maakt ook 1 blunder:emo:..

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Is niet zijn eerste blunder deze voorbereiding;)

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee hoor. De man is een enorme bron van onzekerheid. Dat heb ik altijd gevonden. Hij straalt geen greintje zekerheid uit. Prima reflexkeeper, en hij kan aardig meevoetballen, maar hij is niet koel en degelijk genoeg om een topkeeper te worden.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Is gewoon een typische zwarte keeper, goede lijnkeeper maar voor de rest een gigantische prutser. Dit niet racistisch bedoeld, maar serieus geen eenzwarte keeper kan allround keepen, alleen ballen tegenhouden op de lijn 8).

Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik begrijp wat je bedoelt en ik deel je gevoel. Alleen zo lullig om het uit te spreken... :{

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie de link tussen huidskleur en het type keeper niet. Sowieso zijn er maar weinig zwarte keepers.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij zegt dat zwarte keepers vooral lijnkeepers zijn en dat er geen allround-zwarte keepers zijn. Dat is de link dus, zwart = lijnkeeper.

Enyema ofzo van Nigeria was geweldige keeper, maar volgens mij ook gewoon alleen lijnkeeper :F:

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    :F:

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dyonko, vuile racist!
    Die keeper van Nigeria was een held. :cool:

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En Stanley Menzo dan? :D

18. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Twee seizoenen terug, toen PSV met 6-2 won oid, toen blunderde Vermeer er ook op los hoor 8)

Zelfs met Jol zouden jullie het kampioenschap bij voorbaat al verloren hebben *)

PSV is ontzettend goed bezig op de transfermarkt en we halen mooi spul binnen. Die schaal komt gewoon weer naar Eindhoven toe :thumbs:

19. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    En daarom speelde Dida ook zoveel jaar bij Ac Milan.:F:

@ Kaasstengel: Psv is inderdaad goed bezig op de transfermarkt maar het gaat ook om de eenheid die een team heeft en dat zie ik Psv nog niet zo snel hebben.

Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dida is zo'n vreselijk slechte keeper, niet normaal. Die vent kan niet eens duiken, wat een vent zeg. Wel respect voor hem dat als je zo slecht kan keepen, toch bij Milan komt.
    Kan niet duiken, vreselijke blunderaar, etc etc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina