De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, ga er nou maar niet teveel van verwachten. Van die spelers vind ik alleen Lens een geweldige speler, de rest moet het nog maar bewijzen. Berg heeft ook een slecht seizoen achter de rug. Daarnaast is het centrale blok achterin ook niet echt versterkt. En je moet altijd nog maar zien of al die aankopen wel uit de verf komen en of ze zich wel kunnen aanpassen.

Vind het gevaarlijk wat PSV doet, veel voorschotten nemen in de hoop dat ze volgend jaar weer Champions League-inkomsten halen. Berg heeft ze ook iets van 2 miljoen gekost, voor een jaartje huren..wat als het weer misgaat? Dan zitten jullie pas diep in de shit.

Al wil ik ergens dat Ajax ook eens wat financieel risico nam, een spits zou toch niet teveel gevraagd zijn...

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Tegenwoordig wel ja, maar Dida behoort wel tot de beste keepers van de afgelopen jaren want hij hefet het in het verleden zeker goed gedaan!~

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik weet nog de wedstrijd van PSV tegen AC Milan wel, toen vond ik het al triest worden hoor. Maar zelfs daarvoor heb ik al om hem moeten lachen.

[yt]dfgoDzJgeNE[/yt]

;)

4. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    PSV heeft voor het eerst in jaren tijd een verlies gedraait, dat hoort bij het bedrijfsleven. In dat geval moet je als bedrijf risico's nemen en dat heeft PSV prima gedaan.
    Bouma heeft het tot nu toe prima gedaan in de voorbereiding en bewijst dat hij blessurevrij is. Lens en Hutchinson hebben ook een prima voorbereiding gedraait tot nu toe en denk niet dat zij aanpassingsproblemen zullen hebben.
    En met Reis hebben we ook een prima spits in huis, dat jochie is zo gebrand op succes, die raakt geen lijntje meer aan :) .
    En ik vraag me af hoe jij aan de berichten van 2 miljoen komt?

En vergeet de huidige selectie niet; Salcido gaat ongetwijfeld (en hopelijk) weg, Afellay gaat waarschijnlijk bijtekenen, Amrabat is in topvorm, de andere talenten zijn weer een jaar ouder en worden steeds beter in hun spel.

Geef nou maar toe dat PSV dit jaar de beste selectie in huis heeft gehaald aangezien er bij Ajax ongetwijfelt spelers weg gaan (Stekelenburg, vd Wiel, Sùarez als die mee wilt werken).

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Helemaal met je eens. Ik ben Ajacied, maar als je kampioen wil worden moet je risico nemen en daarvoor gaan. Ajax gaat op safe spelen en gaat het weer een tussenjaar noemen. Als je kampioen wilt worden kun je niet afwachten.

Ik hoop dat Ajax nog gaat meedoen in de markt met de verkoop van Suarez, van der Wiel en Stekelenburg. Dan kunnen we misschien nog meedoen om de titel

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax neemt een tussen decennium onderhand :{
    als Jol vandaag vertrekt gaat het helemaal mis, dan wil iedereen weg 8)

maar hopelijk blijft Jol en wordt vdWiel snel verkocht en eventueel Stekelenburg, nu is er dus gewoon 0 geld om een spits aan te trekken .. best triest.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Eens zien of de club dit jaar weer een beetje kan meedraaien (in ieder geval in 1 periode).

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel een punt maar je denkt echt wat te optimistisch hoor. PSV heeft de beste aankopen gedaan inderdaad, maar je oordeelt over ze in de voorbereiding. Dat zegt natuurlijk geen reet. En voor de rest ga je er maar vanuit dat iedereen bij PSV blijft behalve Salcido en dat iedereen beter is geworden dan vorig jaar(Amrabat is zelfs in topvorm) en bij Ajax ga je er dan weer meteen vanuit dat iedereen vertrekt..

9. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    straks gaat affelay gewoon weg, waarom zou hij in godsnaam bijtekenen
    PSV was vorig seizoen ook al zo goed :emo:

10. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    :thumbs:

11. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, de voorbereiding zegt ook geen reet maar je krijgt wel een goed beeld over de fysieke gesteldheid van spelers en krijgt een beeld waar ze staan in hun ontwikkeling. Niet iedereen is beter geworden maar PSV heeft buitengewoon veel talent die zich in mijn visie de afgelopen jaren goed ontwikkelt hebben en ik ga er vanuit dat ze deze lijn doorzetten.

Er zullen nog zeker spelers vertrekken, maar alleen spelers die PSV kan missen (Kromkamp, Koevermans)

Ik ga er vanuit dat bij Ajax deze drie spelers vrijwel zeker weg gaan omdat zij een uitermate goed seizoen hebben gedraait met aansluitend een goed WK.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Afellay en Dzsudszak blijven dus?

13. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    wie gaat de prijs voor Suarez betalen dan?

begint voor Ajax beetje vervelend te worden dat vdWiel nog niet is verkocht, en eventueel Stekelenburg, als ze geld hadden konden ze tenminste aan de slag en was Jol denk ook nog een beetje tevreden.

Waarom kan Ajax Berg niet halen? Waarom zou hij naar PSV willen die al 4 spitsen hebben 8)
    anders moeten we maar Dembele/Hamdaoui halen of desnoods Koevermans 8)

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat Ajax vs PSV gezeik gaat weer beginnen.

WK is gestopt en iedereen gaat weer haat-haat blaffen tegen anderen.
    Zit het allemaal lekker uit :D

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat we het nog op een aardig gemoedelijk niveau houden hoor. :p

16. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    idd valt reuze mee :)

edit: Ajax heeft wel een lekker programma

20-7 RBB - Ajax
    23-7 Ajax - Chelsea
    28-7 Ajax - Poak
    31-7 Ajax - Twente (JC)
    04-8 Poak - Ajax
    08-8 Groningen - Ajax

pff

edit 2:
    Ajax zet in op komst El Hamdaoui'
    Mounir El Hamdaoui moet bij Ajax de opvolger worden van de vertrokken Marco Pantelic. De Amsterdammers willen de aanvalsleider van AZ aantrekken, zodra de club financieel meer mogelijkheden heeft, meldt NUsport.
    Mogelijk raakt Ajax in de komende weken Gregory van der Wiel kwijt aan Bayern München. Ook is het niet uitgesloten dat Luis Suarez en Maarten Stekelenburg na een goed WK vertrekken bij de club.
    Mocht Ajax daadwerkelijk één of meerdere spelers verkopen dan hoopt de club El Hamdaoui over te nemen van AZ. De Marokkaan wil graag vertrekken uit Alkmaar en ook de clubleiding van AZ staat niet onwelwillend tegenover een verkoop van de topscorer.
    El Hamdaoui moet bij Ajax de voorhoede versterken. Na het vertrek van Pantelic, Kennedy Bakircioglü en Dennis Rommedahl is de aanval onderbezet.
    Daarnaast heeft Ajax ook de hoop op de komst van Marcus Berg nog niet opgegeven. Volgens het Duitse Abentblatt willen de Amsterdammers een poging wagen om de Zweed tijdelijk over te nemen van Hamburger SV.

Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  17. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad :thumbs:

Ik vermoed dat Afellay sowieso blijft, een jaartje extra eredivisie kan nooit kwaad en daarna naar een mooie subtopper gaan in Spanje oid en vanuit daaruit doorgroeien naar de top ;). Ook denk ik dat Dszuzsak minimaal nog een jaar blijft.

Maar ik snap niet precies waarom Pantelic nou weg is. Ajax kon hem toch gewoon een tweejarig contract geven in plaats van eenjarig? Hij heeft zich prima bewezen afgelopen seizoen imo..

18. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Hij wil te veel geld, en hijzelf wilde een 3-jarig contract en dan krijg je het Bongarde effect.

19. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Het gaat denk ik toch echt wel gebeuren.|:-

20. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Pantelic wilde 3 jaar en 3miljoen per jaar 8)
    Nu zit ie nog zonder club, verstandige jongen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina