De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Een club met een mooie historie. En ook leuk is om te kijken, niet altijd, maar welke club is dat nou wel.

Denk niet dat het bij Man City anders zal zijn. Die kopen alles wat los en vast zit.

2. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Cvitanich was trouwens toch alleen een jaartje verhuurd vorig seizoen? Waarom is hij niet bij de voorbereiding?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Altidore? Dat lijkt me wel wat, dat is een aardig aanspeelpunt om suarez of mickey (als suarez weg gaat) om heen te laten spelen

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259

Volgens mij is hij verhuurd tot eind December.

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Klopt, Silva ook.

6. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me helemaal niks, afgezien van 1 actie vond ik hem op het WK (en Confederations Cup) een enorme prutser.

Oke, dankjewel:)

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik ken hem verder niet, heb dus geen mening over hem. Zie liever El Hamdoui komen though, heb hem altijd een goede speler gevonden.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Altidore is sterk en snel, maar kan niet scoren. Daarom willen de clubs hem ook niet meer, hij scoort gewoon never nooit.
    Hij is opzich gewoon een goede voetballer hoor, hij heeft van alles wel iets. Maar voor een spits moet je toch wel kunnen scoren, en dat kan hij niet. Blijkt ook wel uit de statistieken hieronder, één goal maar.

Code:
    seizoen  	club  	wedstrijden  	doelpunten  	competitie
    2006 	NY/NJ MetroStars 	7 	3 	Verenigde Staten
    2007 	New York Red Bulls 	22 	9 	Verenigde Staten
    2008 	New York Red Bulls 	8 	3 	Verenigde Staten
    2008/09 	Villarreal 	6 	1 	Primera Division
    2008/09 	Xerez           0 	0 	Segunda Division
    2009/10 	Hull City 	28 	1 	Premier League

9. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    altidore is wel een goeie speler maar scoort niet inderdaad. Maarjah hij is ook pas 20 ofzo dacht ik. Denk wel dat hij eigenlijk bij ajax past. Sterk en zeer snel. Voor suarez en sulejmani is het in iedergeval een ideale spits. Alleen z n scorend vermogen is een veel te groot risico.

Ik zeg niet doen.

El hamdoui lijkt me op dit moment de beste optie.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    El hamdoui is misschien wel de beter voetballer maar dat is ook een beetje een zwerver, ik vind dat meer een vervanger voor Suarez dan een geschikt aanspeelpunt waar Suarez omheen speelt.

11. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar heb je wel een punt ja. Je kan het eerst proberen en bevalt het niet kun je Siem de jong in de spits zetten en eriksen/ lodeiro op 10 Suarez vanaf rechts en el hamdoui vanaf links.

Dat zie ik ook wel zitten.

12. Robben

Robben Guest

E: Wow niet helemaal goed gelezen, haha.

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Laten we hopen dat het goed komt allemaal.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik ga zometeen duimen voordat ik ga slapen. :)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    Jij bent toch PSV fan?

Of ga je zitten duimen dat Jol weggaat? :emo:

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee joh, zonder Jol heeft Ajax al helemaal geen structuur meer. Van die achterlijke gladiool van een Rik vd Boog moet je het al helemaal niet hebben. Ik hoop dat Jol blijft, dan wordt het dit jaar weer spannend. :)

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als het enig nut zou hebben zou ik met je meedoen.

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Sinds Brands bij PSV is :thumbs:!! Wordt echt een top seizoen, nu al alle spelers aanwezig die we willen hebben. Salcido wordt er lekker uitgeflikkerd, arrogante zak dat t is! Wordt een top seizoen dit:D

--------------Isaksson---------------
    -Manolev-Marcelo-Bouma-Pieters-
    ----------Engelaar-Bakkal-----------
    -Lens------Toivonen-----Dzsudzsak-
    ----------------Berg------------------

Afellay wordt denk ik wel verkocht, alhoewel ik hoop dat hij nog met 1 jaar verlengt maar zal beter voor hem zijn om naar een andere club te vertrekken. Hutchinson ken ik niet echt dus weet niet of het echt zo'n vaste waarde zal zijn op de CM positie. En met Reis erbij zeker een goede 2e spits en misschien dat er wel wordt gekozen voor een 2 spitsen systeem! En nu maar hopen dat Toivonen zich een beetje laat gelden achter de spitsen!

Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    Sulejmani: 'Jol wil mijn carrière vernietigen'

Nou! Pff! Zomaar wordt hier de prachtige zoveel belovende voetbalcarriere van supertalent Sulejmani zo de grond in geboord. Waar deze jongen allemaal niet had kunnen komen zeg.. Maar Ajax wil al het talent voor zichzelf houden! :p

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja las net ook een stukje op ajax netwerk

Sulejmani boos op Jol
    In het Algemeen Dagblad verwijt Miralem Sulejmani Martin Jol dat die zijn afspraken niet nakomt. Jol zou hem vorig seizoen hebben beloofd dat hij mocht vertrekken. Sulejmani was nu zelf rond met West Ham United over een verhuurperiode. Sulejmani wees ook naar het vorig seizoen waarin Jol hem trappen liet lopen. 'Zo omgaan met mij, dat kan ik niet accepteren. Martin Jol wil mijn carrière vernietigen

==

beetje dom van hem, hij weet dat er nu weinig aanvallers bij Ajax zijn, dat Jol positief over hem is in de voorbereiding en dat ie z'n minuten wel gaat krijgen dit seizoen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina