Fifa10 Summer GPA Tournament Special Edition

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mk katti, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    4 dus. Deze heb je over het hoofd gezien.

2. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, heb het verwerkt :thumbs:

3. Dimimom

Dimimom Carpe Diem

Leuk Bevonden:
    0
    jongens jongens jongens, wat een tempo zeg..

4. Oz_1991

Oz_1991 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga aanstaande maandag op vakantie dan weet mijn volgende tegenstander dat alvast

5. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Moeten de verliezers nog een 2e ronde? Ik heb nog drie weken tot Lowlands, Introductieweek & school.

6. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat dit toernooi wel lastig gaat woren om af te maken, katti moet gewoon een deadline stellen, en voor de mensen die op vakantie zijn op dat moment een uitzondering maken.

7. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze 4 wedstrijden moeten nog gespeeld worden, en z.s.m. !!:

Ralluf - Viktortje
    Cronaldo7 - Svenn15
    Azzkickr - Robinho NL
    TobiasBB - Looney

Voor de clubs en gamertags naar de startpost aub !

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik had Viktor een tijdje terug al gevraagd om een potje te spelen, maar toen had hij geen internet of iets dergelijks. Nu krijg ik echter geen antwoord van hem, dus het is even afwachten. Aan mij zal het in ieder geval niet liggen.;)

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik had inderdaad geen live, zal nu meteen online gaan.

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Lazio (Ralluff) 3-1 FC Groningen (Viktortje)
    Lazio 1-2 FC Groningen

11. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Nog 3 wedstrijden en dan ben ik Eindelijk aan de beurt \o/

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Voor het eerst sinds 29 april weer FIFA 10 gespeeld:+
    Eerste potje weggespeeld door Ralluf. Amper kansen gehad en met rust 3-0 achter. In de 89ste minuut maakte ik de 3-1 door de bal van zijn keeper af te pakken toen hij hem wou uitschieten.. Daarna had het nog 4-1 kunnen worden maar misste Ralluf waardoor het 2de potje nog ergens toe deed.
    Het 2de potje stond ik met rust 2-0 voor, speelde ik beter dan het eerste potje maar speelde ralluf vooral minder goed. De tweede helft herpakte hij zich en werd het 2-1. Ondanks wat kansen voor mij is het gezien de eerste wedstrijd dik verdiend dat Ralluf door is.

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Eerst potje, speelde ik tot de rust met een aangepaste 4-3-3. Vanaf de 2de helft speelde ik 4-2-3-1. Toen stond het al 3-0, en wou ik het rustig uitspelen. Toen de 3-1 viel wist ik dat de 2de wedstrijd nog een hele zware klus ging worden.

2de potje ging ik verder met 4-2-3-1, maar dat pakte totaal verkeerd uit.
    Vooral in de eerst paar minuten kreeg je een levensgrote kans, en vraag me nog steeds af hoe die mis heeft kunnen gaan.
    Enfin, 2-0 achter en ik ging vanaf de rust weer met m'n aangepaste 4-3-3 verder, wat aardig uitpakte. 2-1 gemaakt, en op wat gevaarlijke corners na niet echt meer in de problemen gekomen.

14. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    iemand een oefenpotje doen ?

Kan zijn dat mijn Fifa vastloopt maar dat is al een tijdje niet meer voorgekomen. :)

15. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En nog 3 wedstrijden te gaan:

Cronaldo7 - Svenn15
    Azzkickr - Robinho NL
    TobiasBB - Looney

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Volgens mij kun je sowieso 2 wedstrijden al vergeten.

Azzkickr en Robinho NL heb ik hier nog nooit gezien.
    De enige actieve is Looney..

Sowieso vind ik het wel erg makkelijk om je even in te schrijven via toernooicentrum, en vervolgens toch niet te komen opdagen. Zo kun je je als nieuwkomer gewoon even inschrijven bij toernooicentrum, even later een PM accepteren, en daarna niks meer van je laten horen. Jammer.

17. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Eens. Vind toch dat er een minimaal aantal posts, of in ieder geval een aantal maanden lidmaatschap aan vast moet zitten.

Wat we nu hebben zou als filter moeten werken alleen er wordt helemaal niet gefilterd.

18. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet helemaal waar, er zijn er al twee van de TM-lijst afgehaald en één heeft er een gele kaart (waarschuwing). Maar dat doe ik per PM. Ook is het niet echt gastvrij om nieuwe mensen niet toe te laten, alle toernooien zijn zonder problemen verlopen, nu er één toernooi wat minder loopt wil niet zeggen dat het systeem niet werkt. Ik heb geen deadline gedaan omdat er verschillende mensen op vakantie gaan/zijn. Probeer met dit toernooi een beetje geduld te hebben. Zet voor mij part de hele TM-lijst in je friendlijst en ga lekker oefenen tegen elkaar. Maar het blijft wel fijn als er kritiek is, zowel positief als negatief

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Maar je argumenten over dat het tot nu toe redelijk is gelopen, doet niks af aan het feit dat je je alsnog makkelijk kan inschrijven en vervolgens niks meer laat horen.
    Is toch (ook nu weer) duidelijk dat 'onbekende' mensen op dit forum een toernooi 'verzieken'?
    Ik heb vanaf dat ik hier lid ben, tot nu, ongeveer 25+ toernooien gespeeld, waarvan 90% het nooit langer volhield dan de poulefase. Dan is het wel leuk om te zeggen dat je gastvrij moet zijn, maar je moet ook eerlijk zijn en gewoon kunnen toegeven dat het meestal, met een uitzondering daargelaten, de mensen zijn die zich nog op dezelfde dag hebben aangemeld, die het toernooi kapot maken.
    Toernooicentrum is een leuk initiatief, en het werkt aardig. Maar dat een paar toernooien goed gaan wilt niet meteen zeggen dat het geweldig blijft gaan, en ook nu zou je moeten concluderen dat dezelfde mensen (die onbekend zijn op dit forum, oftewel nieuw), het toernooi weer laten dood lopen.

Dit is geen aanval naar jou toe, want nogmaals, het is een prima initiatief, maar ik heb zo mijn twijfels om steeds maar de nieuwe mensen toe te laten. Vooral omdat ik het al erg vaak heb meegemaakt, en het nu toch wel heel erg begint te irriteren.

Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  20. Dimimom

Dimimom Carpe Diem

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij dan een ander idee hoe het beter zou kunnen worden geregeld, het is wel makkelijk om kritiek te geven(wat ik goed begrijp, en deel) maar zelf kunnen we dan ook wat verzinnen lijkt me? Er zijn namelijk ook genoeg nieuwe mensen die wel van zich laten horen en het toernooi proberen soepel te laten verlopen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina