Maar je argumenten over dat het tot nu toe redelijk is gelopen, doet niks af aan het feit dat je je alsnog makkelijk kan inschrijven en vervolgens niks meer laat horen.
Is toch (ook nu weer) duidelijk dat 'onbekende' mensen op dit forum een toernooi 'verzieken'?
Ik heb vanaf dat ik hier lid ben, tot nu, ongeveer 25+ toernooien gespeeld, waarvan 90% het nooit langer volhield dan de poulefase. Dan is het wel leuk om te zeggen dat je gastvrij moet zijn, maar je moet ook eerlijk zijn en gewoon kunnen toegeven dat het meestal, met een uitzondering daargelaten, de mensen zijn die zich nog op dezelfde dag hebben aangemeld, die het toernooi kapot maken.
Toernooicentrum is een leuk initiatief, en het werkt aardig. Maar dat een paar toernooien goed gaan wilt niet meteen zeggen dat het geweldig blijft gaan, en ook nu zou je moeten concluderen dat dezelfde mensen (die onbekend zijn op dit forum, oftewel nieuw), het toernooi weer laten dood lopen.
Dit is geen aanval naar jou toe, want nogmaals, het is een prima initiatief, maar ik heb zo mijn twijfels om steeds maar de nieuwe mensen toe te laten. Vooral omdat ik het al erg vaak heb meegemaakt, en het nu toch wel heel erg begint te irriteren.
Laatst bewerkt: 25 jul 2010