De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, West Ham United is ook wel een vooruitgang ten opzichte van Ajax.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk eerder:

---------------Isaksson---------------
    -Manolev----Marcelo--Maza----Pieters-
    ----------Engelaar---Afellay-----------
    --Lens--------Toivonen-----Dzsudzsak-
    ----------------Berg------------------

Ik neem aan dat Afellay nog (minimaal) een jaar blijft en Maza een basisplaats heeft boven Bouma in het midden. Bouma zal het moeten doen met een bankplaats achter Pieters en Maza/Marcelo.

Hutchinson is een leuke speler, maar niet beter dan de middenvelders die we nu hebben. Zal wel aan spelen toe komen neem ik aan.

Toivonen sowieso achter de spits, veel beter daar. Goede spelmaker IMO. Komt vaak aanbieden en dribbelt ermee en passt de bal rond, leuke voetballer op die positie.

Reis en Nijland zullen moeten hopen op wisselbeurten of blessures. Want die kunnen beide wel overal in de aanval spelen.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Daar gaat het juist niet om..
    Feit is dat hij zijn carriere zelf nogal om zeep heeft geholpen door afgelopen 2 jaar niets te presteren.. Als hij nu naar West Ham gaat, komt hij echt niet aan spelen toe hoor, die hebben een steengoede aanval. Bij Ajax lijkt het er heel misschien op dat hij dit jaar meer minuten kan gaan maken, dan moet je die kans juist pakken om je in de kijker te gaan spelen.
    Als je dan gaat roepen dat een coach je carriere kapot maakt terwijl hij dit seizoen misschien wel beroep op je gaat doen, is gewoon dom.

4. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat ajax hem niet kwijt wil, want dan houdt ajax helemaal niets meer over. Maar West Ham een steengoede aanval??? Boa Morte raakt op leeftijd dus zijn plek aan de linkerkant kan door sulejmani ingevuld worden. Of zelfs als tweede spits is hij goed te gebruiken, waar West ham met Cole en Benny alleen echte diepe spitsen heeft

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja en die vind ik beide beter dan Sulejmani.. Ik zie niet zo snel dat Sulejmani hen eruit speelt..
    En Ajax wil hem niet kwijt, maar dit gaat wel om huren.. Dus ze zijn hem helemaal niet kwijt, ze zijn een seizoen van zijn salarispost af en kunnen eens kijken of die nu echt kan voetballen of niet..

Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  6. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GAST |:- dat zijn hele andere type spelers. Beide diepe spitsen. Sulejmani is iemand voor op de flank of achter de spits. Hij schijnt het beste te zijn achter de spits, volgens verbeek dan..
    Ik ben btw ook voor verhuren, noujuist omdat ik denk dat er voor hem wel een goed aantal speelminuten inzit..

7. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0

Je zegt zelf dat die in de spits kan :F:

Ajax heeft intern iemand nodig die goed weet om te gaan met talent en het beste uit hun kan halen. :thumbs:

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Helaas mannen, ik heb al een prachtige baan als boekhouder :+

9. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol::lol:_O_

De goal van Lens gisteren tegen St. Truiden! _O__O__O__O_

10. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als tweede spits ja, dus als CFje. Dat is toch geen diepe spits ofwel? |:-|:-

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waar kan ik die vinden? :)

12. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Een spits is een spits. :thumbs:

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja en daarom past hij totaal niet in het systeem van West Ham.. Die zouden hem alleen halen als spits en daar lopen dus al wat gasten rond.. Als second striker vind ik hem geen killerinstinct hebben... Sulejmani is iemand die de bal in de ruimte moet krijgen, en geen balvast spits. En dat is juist het voetbal wat ze bij West Ham spelen.

En kap eens met je hoofd tegen de muur te bonken. Maakt zo'n herrie.

14. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die al ergens te zien?

15. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt. Je hebt diepe spitsen, tweede spitsen, balafpakkende/jagende spitsen, de targetman en nog veel meer varrianten. Voetbal is iets diepgaander als jij het laat voordoen.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bron: VI.nl

Lijkt me jammer voor Inter, maar dan word Real Madrid wel echt een dik team. Maicon is echt een beest _O_

En tja, Maicon wil ook naar Real Madrid (http://www.vi.nl/Nieuws-item/181245/Klare-taal-Maicon-Met-Mourinho-mee-naar-Real.htm).

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Raar, ik las berichten dat Chelsea 22 miljoen voor Van der Wiel wou betalen, en dan moet Maicon hetzelfde kosten?

Ik heb weer genoeg gelachen voor vandaag.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maicon is toch weer een 'paar' niveautjes hoger, maar ook meteen weer zeven jaar ouder. En Maicon wilde zelf ook mee met Mourinho naar Real Madrid, dus waarom veel bieden als hij zelf ook wil komen?

19. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar Maicon is wel 29 en Van der Wiel pas 21/22..
    Dus ivm restwaarde zijn deze prijzen wel redelijk in verhouding. Natuurlijk gaat een Maicon, door zijn hogere leeftijd, veeeel meer verdienen per jaar.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Zitten jullie gezellig met z'n tweetjes vragenuurtjes te beantwoorden? :+

Heb je nog een scoop Hugo :p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina