Nederhop [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb, los van z'n zingrefreintjes, nog geen woord van die man verstaan. Zelfs met songtekst erbij kan ik niet volgen waar hij het over heeft.
    Dus hartstikke leuk dat hij met veel passie rapt, maar dat kan ik ook en dat klinkt ook nergens naar :+
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Als Kempi in het milieu van Diggy was opgegroeid zou ie waarschijnlijk liedjes maken over lekker slapen en van je dag genieten ofzo 8)

    Verschil in smaak, I guess. Ik hoor ook niet alles helder, meeste gelukkig wel. Maar dat is iets wat ik bij elke rapper wel eens heb. Z'n rijms? Die vind ik prima, hij weet mij iig nog wel eens te verassen.
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je Free Kempi gezien? Hoe kan je dan nog met die man meeleven, al zijn problemen veroorzaakt hij zelf. En als je word aangehouden omdat je met een vals OV reist en daarna nog de conducteur bedreigd met een vuurwapen, dan ben je toch echt niet 1 van de meest inspirerende personen naar mijn mening.
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Luister onwijs veel Nederhop maar Kempi heeft me nooit kunnen boeien. Snap niet wat mensen er aan vinden.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Z'n excuus was dat ie dat deed omdat ie geil was, echt waar! 8)

    z'n meisje zat in een andere stad en hij had nog geen geld binnen via Top-Notch
     
  6. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt het niet minder dom :+
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe clip van Fresku:

     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Hoe kan je dan rappen over hoe moeilijk je het hebt en vervolgens op TV laten zien waarom je het zo moeilijk hebt. Dat is toch hypocriet of niet?


    Nee, Kempi een goede rapper? Misschien, dat ik jou mening
    Inspirerend? Waarschijnlijk op de totaal verkeerde manier....
     
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Zag em gister, wat een slechte clip zeg. Was er 100 euro voor budget ofzo?
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798


    Flexican :lol:

    Edit:

    Trouwens, vinden jullie het goed dat ik een Deeltje 3 aanmaak? En drop jullie favo video's die zeker in de startpost moeten. Kaal of Kammen komt er iig al in :+
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2010
  12. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    GET MONEEEEEEEEY
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Sgoed. Clip is net nog gereleased.

    [yt]lIktUk3CPPE[/yt]

    Ik zoek nog een paar oude classics, de nieuwste nummer zitten nog allemaal vers in m'n hoofd.

    Verre Oosten, Wie is ut, Doorhalen van DAC etc. dat soort nummers zoek ik.
     
  14. Robben

    Robben Guest

    Dansplaat.




    :lol:
     
  15. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die clip van Get Money focking geniaal
     
  16. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Voor de liefhebbers: Zwart Licht, Flinke Namen en Brainpower (jaja) komende zondag in het Vondelparktheater. Uit mijn hoofd: 14:00 begint het.

    Iemand de EP van Zwart Licht al gehoord? EDIT: die is ook nog niet uit. Never mind.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    2 of 3 tracks waren al op internet. Ze zijn erg dope! Stijl is wel anders, iets meer grimey met niets zeggende teksten. Beetje jammer van de teksten.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    [yt]gAD0wpbUfrA[/yt]

    Hiphop uit Heerlen, maar echt vreselijk vet op een oldskool beat...
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dorpsrap
    Een initiatief dat 2 jaar geleden is opgestart door de rappers Roeland & Rubief. Na een nauwe samenwerking de afgelopen jaren, zijn de rappers op het punt gekomen dat er werd gezocht naar een toevoeging aan het Rooster, en zo is Eight, afkomstig uit Nibbixwoud bij het duo gekomen, wat een frisse wind met zich mee brengt.

    Daarnaast is 7 weken geleden een producer bij Dorpsrap gekomen. Noise. Hij heeft het talent zich te laten leiden door de sample die hij uitkiest, wat er bij elke beat voor zorgt dat hij toch weer net even anders klinkt, zonder zijn typische eigen, soulvolle aanpak uit het oog te verliezen.

    Deze talenten zijn 7 weken geleden (Zie je een verband?) begonnen met een project; 1 Uur. Elke maandag avond krijgt Noise 1 uur de tijd om een beat te maken, welke hij na dat uur naar de rappers stuurt, die daarna 1 uur de tijd krijgen om op deze beat te schrijven, hun tekst in te rappen en enigszins af te mixen.

    De 1 Uur sessies worden dan dezelfde avond nog online gezet, voor jullie!

    Om jullie even te helpen met opstarten, hierbij deel 1 tot 7, stay tuned, want komende maandag komt deel 8 alweer online.

    In ieder geval, enjoy, en als je er zin in hebt, laat ons even weten wat je er van vindt!

    DOWNLOAD: Dorpsrap - 1 Uur
    DOWNLOAD: Dorpsrap - 2 Uur
    DOWNLOAD: Dorpsrap - 3 Uur
    DOWNLOAD: Dorpsrap - 4 Uur
    DOWNLOAD: Dorpsrap - 5 Uur
    DOWNLOAD: Dorpsrap - 6 Uur
    DOWNLOAD: Dorpsrap - 7 Uur

    Hyves
    @Rubief
    @Eight
    @NoiseNL
    @RoelZonderTwit
    @Dorpsrap

    Daarnaast kan je onze updates ook wekelijks vinden op KenJeDat.Net!
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Nouveau Riche In Polen

    Toen de mannen van Nouveau Riche vertelden dat ze een reisje naar Polen aan het plannen waren, konden de mannen van Opslaan Als niets anders dan met ze mee gaan. Kevin Boitelle en Sander van Driel van Opslaan Als sprongen bij ze in de auto en legden de reis vast. Geen diepgaande interviews met Steph Jebroer & Boaz van de Beatz, wel veel wodka. Geen inzage in de psyche van Polska, Digitzz en Leo, maar wel wordt er een hotelkamer gesloopt. Aangenaam kennis te maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina