De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Mischien wel beter goede spits maar erg egoistisch.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
  3. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Verbaast me eigenlijk niets, hij schijnt nogal hoge salaris eisen te hebben, 2x zoveel als jullie willen geven

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :lol:

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik heb ook meerdere bronnen gelezen dat het al rond zou zijn voor minder dan hij bij AZ verdient. Het lastige is dat je als buitenstaander toch nooit weet hoe het is gegaan en waar het op stuk is gelopen. Misschien was het niet zijn salaris, maar eiste hij speelgarantie of een lage afkoopsom waar het op is afgeknapt.

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    De 26-jarige spits moet salaris inleveren als hij naar Amsterdam zou verkassen.

:'-(:'-(
    waar zijn ze mee bezig bij Ajax zeg, Pantelic, Kennedy, Rommedahl, Gabri zijn al weg .. dat scheelt al paar miljoen salaris, en dan Hamdaoui minder bieden dan hij bij AZ krijgt? 8) Natuurlijk moeten ze beetje oppassen met de kosten, maar dit is wel erg respectloos

7. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo respectloos? Juist slim van Ajax om hem niet zo'n belachelijk hoog salaris te geven.

Eerst presteren dan Betalen!!!!}:]

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als dat waar is dan is dat toch te gek voor woorden, snap dat je beetje wil bezuinigen op salaris maar je moet nog wel snappen dat ajax kwaliteit nodig heeft en sleutelspelers wel een hoger salaris mogen verdienen..

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ene kant wel slim dat ze Mounir een niet al te hoog salaris willen bieden, aan de andere kant staat hij wel garant voor doelpunten en heeft hij ervaring. Ben benieuwd met wie Ajax nu op de proppen komt.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nu komen ze misschien met Mpenza.. I mean.. c'mon!

11. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    El Hamdoui is pas 26 jaar, dat vind ik niet oud voor een spits. Gezien zijn scorendvermogen zie ik hem na Ajax wel vertrekken naar de subtop in het buitenland, maw cashen bij Ajax.

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En the soap continues, gerucht :

Toch akkoord Hamdoui & Odonkor.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kijkt er iemand naar Nurnberg-PSV?

Dat is toch die zwarte Belgische spits die in FIFA World Cup 2002 altijd zo'n stickertje op/over z'n neus had? Om een of andere reden :p

Odonker is echt ziek snel, haha. Hij legde 100 meter af in 10,9 seconden.

Laatst bewerkt: 24 jul 2010
  14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Verweij heeft het alweer van zijn Twitter afgehaald, hij raakt het spoor een beetje bijster de laatste tijd. :+

Maar ik heb de hoop nog niet opgegeven. Het noemen van Mpenza kan net zo goed een tactiek zijn om druk te zetten op El Hamdaoui om het contract alsnog te tekenen. Al denk ik niet dat El Hamdaoui daar echt wakker van ligt. Daarnaast lijkt het me sterk dat Ajax helemaal gaat onderhandelen met AZ en het daarna gelijk opgeeft als ze met El Hamdaoui gaan onderhandelen. Je leest je toch wel een beetje in qua salariseisen? Ik bedoel, Jol kent hem toch goed? Denk dat ze nog wel een poging gaan wagen.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lijkt me ook en ik hoop het ook heel erg trouwens. Vind niet dat zijn salaris het struikelblok mag vormen (tenzij hij opeens 2 miljoen wil ofzo) , aangezien hij voor een erg belangrijke positie komt en (denk ik dan ) ook een belangrijke speler wordt.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt dus niet. Barbara Barend zegt het net op EredivisieLive en ook Mike Verweij meldt het nu:

Bagger.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Voorlopig.. wie weet. ;)

18. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    El Ham is een leuke speler voor Ajax.. Maar Odonker :F:.. komop zeg

Ik heb eerlijkwaar niet zo heel veel tegen Ajax, gewoon gezonde rivaliteit natuurlijk (ik ben voor PSV). Maar als je dit Ajax ziet dan moet je toch bijna huilen.. Zonder de Zeeuw en Suarez is het een bij elkaar geraapt zooitje. En nu willen ze spelers als De Mul en De Ridder terughalen.. spelers die het gewoon niet redden in het buitenland.

Bij Ajax zouden ze net als bij PSV gewoon op kwaliteit moeten doorselecteren. Kromkamp, salcido, simons en zonneveld moeten weg en Berg, Marcelo, Lens en Hutchinson erbij.
    Dit is gewoon wanbeleid..

Laatst bewerkt: 24 jul 2010
  19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gerucht gaat dat het verschil trussen salaris 1 miljoen is, dat is veel. Ben allen benieuwd wat hij nou vraagt : Wil ajax hem maar .5 miljoen bieden en wil EH 1.5 of wil ajax 1 miljoen bieden en wil hij 2. Ik gok het 2de, maar als het de eerste optie is dan is het wel weer redelijk krenterig om maar .5 miljoen te geven als salaris.

20. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Op sportieve vlak is Ajax dan wel weer een vooruitgang voor Hammie. Ze spelen immers voorronde CL. Daarnaast is Ajax ook wel gebaat met zo'n speler, dan komt er tenminste niet alleen gevaar van Suarez.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina