Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 26 nov 2009.

  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Online met replays die je zelf kan besturen?!
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En dat is PES9? gezien die shirts van Barça.
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Lekker filmpje Bert ;)
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Lekker belangrijk. Die game is van oktober 2008, old shit. We weten nu wel dat het een kutspel is online. Ik kan het gewoon niet meer aanhoren. Dit is het topic van PES 2010, niet dat van PES 2009.

    Ik snap gewoon niet hoe iemand bijna 2 jaar lang een game kan spelen waar hij eigenlijk een hekel aan heeft. En dat ook nog eens ongeveer 500.000 keer moet vertellen en dan vervolgens gewoon in het topic van de opvolger daar een jaar lang over doorgaat?

    Ik had mezelf beloofd er niets meer over te zeggen, maar ik kan het gewoon niet hoor. Het is gewoon freakin' irritant, niemand speelt dat spel nog. Het is een gemeen spel, hij is altijd veel beter dan de tegenstander en verliest 95% van de wedstrijden door oneerlijkheid en AI cheats. Blijkbaar hebben de tegenstanders geen last van cheats.

    Whatever, gewoon lekker stoppen met zemeren in dit topic over de voorganger van PES 2010. Ik wil graag iets lezen over PES 2010, daarvoor kom ik in dit topic. Het topic van PES 2009 is gewoon open hoor, zet daar dan lekker je online frustraties in. Want in het PES 2009 topic kijk ik toch niet, dus dan hoef ik niet iets te lezen wat niets te maken heeft met de game waar ik wat over wil lezen.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2010
  5. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    :thumbs:
     
  6. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Djiezus, cyrax, jij bent echt ongezellig mannetje. Wat een stuk chagrein ben jij zeg.

    Gek he, als er een nieuwe pes uit komt, dat oude bugjes nog eens besproken worden? En dat pes weer wat meer gaat leven bij de leden?

    Bovendien: ik heb al maanden en maanden niet 1 negatief woord hier gezet. .

    Pfff, doe toch eens normaal man. We hebben het over een spel. Ik heb een jaar amper wat laten horen, 1 bericht, mensen vragen er naar, ik reageer, mensen zijn verbaasd, maar ja hoor, daar komt cyrax met zijn zure humeur weer aan.

    Dat is jammer jongen en onnodig.

    Je kan ook dat ene bericht in dit jaar negeren. Of lees die van extince nog eens en mijn reply (pagina 14). Daar kan je nog wat van leren. En het zou de sfeer ten goede komen. Sfeer die eindelijk weer eens normaal was in dit topic. Totdat zure cyraz weer langs komt om andere leden af te zeiken, verder zien we hem niet in dit topic.

    Laten we gewoon normaal doen tegen elkaar. En als er iemand (bv ik) echt 500k zit door te drammen en te zeuren, dan mag je best iets zeggen.

    Nu vind ik dat niet eerlijk en onterecht.

    Komop man.


    ps. dit gebeurd in pes 2010 ook nog steeds hoor. Heb je toch nog wat leesvoer over pes 2010. Happy?
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2010
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nou nou, niet meteen zo persoonlijk worden en mij overal maar van betichten. Dat is niet nodig, ik beoordeel jouw post gewoon inhoudelijk, ik heb het niet over of je aardig en gezellig bent of juist niet. Ik zou het waarderen als jij dat ook niet doet. Nu doe je net of ik een heel topic verziek en jij ons altijd vrolijke posts doet toekomen over PES. Dat is natuurlijk een beetje de omgekeerde wereld.

    Maar goed, je hebt gelijk, het is beter om er niet op te reageren. Excuses daarvoor.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha shit, speelde net tegen een gast online die Willem II koos (toen koos ik maar Sparta) , scoort hij een omhaal met Frank fucking Demouge vanaf 20 meter:lol::lol: Stom van me dat ik dit net niet heb opgeslagen (goal was al in de 5de minuut dus was het een beetje vergeten aan het einde vd wedstrijd).
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Pff ik heb gisteren wel een beetje gemerkt van dat AI cheaten.. Als ik met maten PES speel kiezen we altijd tweederangs teams (en zetten conditie op rode pijltje :D).. Dus je zult hier geen Barca/Real oid langs zien komen, maar een beetje Aston Villa/Atletico/Fulham etc.. Dat is toch echt zoooveel toffer.. Dan kun je echt zien welke teams lekker op elkaar ingespeeld zijn. Zo vond ik Napoli echt goddelijk, net als Zuid-Korea (serieus, speel hier eens een wedstrijdje mee, wat een FANTASTISCH team)..

    Later hebben we eventjes wat andere teams gepakt (ik had al 3 jantjes :p) dus ging hij maar met Argentinië.. En wat is het toch ongelofelijk onrealistisch hoe unstoppable die Messi is.. Echt te erg voor woorden. Ik was zelf dit wedstrijd dus met Zuid Korea, en Messi sneed overal doorheen..
    Maar omdat Zuid Korea zo fucking chill is won ik gewoon met 4-1 8). Hoogste uitslag haha.
    En nog 2 geniale doelpunten gemaakt met Fulham, kan helaas geen filmpje maken omdat ik m'n oplader kwijt ben :mad::mad:
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Atletico ook heerlijk, maarja Kün is beter dan Messi in het spel, dus dan weet je wel hoe laat het is :)
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ja haha Kun is 91? 8).
    Ook een beetje overrated. Maar het is geen Barca waarmee alles lukt ofzo. Het is gewoon echt beter om 'B' teams te nemen.
    De leukste potjes zijn gewoon Fulham tegen Zaragoza enz.
     
  12. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ben nu met PSV bezig tot PES2011. Op topplayer en gaat me goed af, speelde eerst op Pro. Met lens, berg en toivoinen in de spits gaat het goed:). Nog niks verloren maar de gelijkespelen vliegen om m'n oren. Gisteren nog tegen VVV... Maar goed zo blijft het wel leuk.
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Jup, Tottenham is ook een heerlijk team... ;)

    Maar het ligt aan je speelstijl, ik ben vooral goed met snelle spelers.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Idd!

    Ben vandaag nog een beetje op dezelfde tour verder gegaan (ik ging die achievement van elk stadion doen), en Marseille heeft ook een hoop snelle spelers! En er was nog een team met een paar sprintkanonnen maar ben nu al vergeten welk :emo:

    Tevens was ik positief verrast door St Etienne en Monaco, echt leuke teams ook.
    Je ontdekt nog eens wat als je niet alleen voor Barca of Inter kiest! :D
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Zojuist nog eens tegen een Xbw member gespeeeld .. ik moet weer eens flink oefenen :+
     
  16. Remco

    Remco Guest

    Wij spelen meestal gewoon random, dat is echt heerlijk!
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    is er nog steeds een xbw lobby of zo iets?
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Iemand nog wat potjes spelen vanavond?
    Ik zit nu weer tegen een lagger.. Gewoon 2 hele seconden vertraging :emo:
    Zonde zulke gasten. En als de 2e helft aanbreekt gewoon op start drukken en 200 seconden wachten.. Zeker van die kinderen die dan hopen dat je weggaat :emo:
     

Deel Deze Pagina