Lekker belangrijk. Die game is van oktober 2008, old shit. We weten nu wel dat het een kutspel is online. Ik kan het gewoon niet meer aanhoren. Dit is het topic van PES 2010, niet dat van PES 2009.
Ik snap gewoon niet hoe iemand bijna 2 jaar lang een game kan spelen waar hij eigenlijk een hekel aan heeft. En dat ook nog eens ongeveer 500.000 keer moet vertellen en dan vervolgens gewoon in het topic van de opvolger daar een jaar lang over doorgaat?
Ik had mezelf beloofd er niets meer over te zeggen, maar ik kan het gewoon niet hoor. Het is gewoon freakin' irritant, niemand speelt dat spel nog. Het is een gemeen spel, hij is altijd veel beter dan de tegenstander en verliest 95% van de wedstrijden door oneerlijkheid en AI cheats. Blijkbaar hebben de tegenstanders geen last van cheats.
Whatever, gewoon lekker stoppen met zemeren in dit topic over de voorganger van PES 2010. Ik wil graag iets lezen over PES 2010, daarvoor kom ik in dit topic. Het topic van PES 2009 is gewoon open hoor, zet daar dan lekker je online frustraties in. Want in het PES 2009 topic kijk ik toch niet, dus dan hoef ik niet iets te lezen wat niets te maken heeft met de game waar ik wat over wil lezen.
Laatst bewerkt: 8 jul 2010