Toch Contador jammer had nog gehoopt op Schleck achja, hij is nog jong. Menchov podium sjawellllllllllll jammer dat hij waars weg gaat , waars gaat contador naar riise zijn ploeg en dan komt er nog een luxemburgse ploeg met de schlecks en kirchen en nog wat shitkidsssssssssssszzzz. Hopelijk haalt Rabo nog een goede kopman, miss gewoon contador proberen
Poeh als Menchov naar Astana gaat, zou het toch mooi zijn als er een goede vervanger wordt aangetrokken. Tot nu toe sta ik niet te springen om Luis Leon Sanchez en Matti Breschel...
Matti Breschel leuk voor het voorjaar, luis leon Sanchez vind ik niets, Neem dat sammi ja;O, maar ik zie liever dat Menchov blijft of dat er iemand wordt aangetrokken die top 3 kan leveren in de tour en Luis Leon zie ik dat niet presteren
Breschel zou echt top zijn voor de voorjaarsklasiekers! maarja aangezien 90% van de nederlanders alleen maar de tour kijkt kennen ze het peleton niet echt..
Breschel is echt een goede renner! Samen met Boom de klassiekers laten rijden, en dan wordt het eens tijd dat Rabo zich laat horen . LL Sanchez is een linkeballer die ik echt niet hoef te zien.. Blegh.
Nee, geen Contador bij Rabo... Die kost een veel te grote hap in het budget en daarnaast denk ik niet dat Contador een mede-kopman als Gesink wil. De kwaliteiten van Gesink sneeuwen dan volledig onder. Ik denk dat Rabo gewoon tijd moet besteden aan Gesink, trainen op zijn explosiviteit, duurvermogen op de klimmetjes en tijdritten. Ik ga ervanuit dat hij alleen nog maar beter word. Volgend jaar weer als doelstelling om in 2 ronden top 5 te rijden en je hebt een prima kopman!
Geloof mij luis leon heeft veel meer potentie dan samuel sanchez. Samuel sanchez is al over de 30. Als luis leon zichzelf echt toe legt op het klimmen zie ik hem podium rijden in tour. Gesink zal alleen tour rijden.
haha wat een gedoe met die Livestrong pakkies zagen er wel mooi uit vind dat ze bij wielrennen ook gewoon net als voetballers hun nr + naam achterop moeten
Wat een gedoe om die rugnummers weer erop te zetten, wat maakt het uit, je ziet zo toch ook wel wie van welke ploeg is
Zijn gewoon de regels.. Er wordt voor die sponsors betaald vandaar.. Die Klöden is ook grappig . Op zich wel een 'leuke' etappe met Vino die grapjes maakt, D&D die lekker ontspannen zijn.. Maar doe mij toch maar een echte etappe haha.
Damn, die Cavendish, hoe makkelijk hij die sprintjes wint, respect. 5 keer winnen in 1 tour en dan niet met groen naar huis gaan, blijf het vreemd vinden.
Al met al een leuke tour gezien. Petje af voor de Raboploeg met 1 podium en 2 man in de top 10 Hoop dat Gesink nog beter gaat worden de aankomende jaren
Gesink wil (en dus gaat) vanaf volgend jaar 2 rondes per jaar gaan rijden. Dit om ervaring op te doen. Waarschijnlijk Tour + Vuelta, aangezien mensen die de Giro rijden bekend staan om hun slechte prestaties in de Tour.
Het hele wedstrijdprogramma van 2011 is nog niet bekend? Alleen dat Gesink en Mollema hoogstwaarschijnlijk de Tour 2011 gaan rijden. Dan heb je Sanchez niet nodig joh . Ik hoop ook dat sprinters als Rojas zich gaan ontwikkelen zodat Cavendish wat tegengas krijgt.. Ben persoonlijk wel gecharmeerd van Rojas.
Volgend jaar hoop ik op theo bos in de tour! En volgens mij stroomt vermelfoort door naar het rabobank protour team. Kunnen over een jaar of 3 ook wel wat van verwachten.