De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
  2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Heeft iemand misschien van jullie een verslag/beeld van de afscheid van Gio? Wil het eigenlijk best zien. En dan graag geen zelfgemaakte beelden uit het stadion door supporters.

3. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Was mooi man. Ondanks dat de wedstrijd verschrikkelijk was, net als de sfeer tijdens de wedstrijd, was zijn afscheid wel mooi. (En ik was nog 3x op tv tijdens de herhaling :+)

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Turkse media melden dat El Hamdoui zeker naar Galatasaray gaat voor 8 miljoen.

klik

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    In de titel staat al een vraagteken, dus lijkt me nog niet zeker toch:9?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha touche. :D

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ze zeiden een paar jaar geleden ook dat ze Ronaldinho gingen halen, toen hij nog op z'n best was. :emo:

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Die moet je even door de vertaler gooien :)

En het grote nieuws is dat Suarez weer terug is en dat er morgen info in de televaag staat. Waarschijnlijk Mido en De Ridder naar Ajax.

Hoop toch echt dat El Hamdoui nog wat wordt

Ronaldihno in z'n slechte jaren kost 26x zoveel als een goede El Hamdoui. Financieel gezien vind ik het niet eens zo'n raar bericht. Denk dat Galatasaray zowel aan de aankoopsom als de salariswens van El Hamdoui kan voldoen.

Laatst bewerkt: 26 jul 2010
  9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Turkse media ja. Die hadden zelfs verzonnen dat ze Jol hadden gezien bij een interland van Turkije voor Senturk, terwijl hij gewoon in Curacao zat. 8)

En waarom bied je gelijk 3 miljoen meer dan Ajax?

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Zeg niet dat het gaat gebeuren. Denk alleen dat het financieel gezien niet onmogelijk is. Geen id welk turks medium precies zegt dat hij naar Galatasaray gaat en het geruchtencircuit zou ook daar wel op volle toeren draaien.

Mike Verweij zegt overigens dat er zeker nog meer aankopen gedaan gaan worden door Ajax op korte termijn.

Zijn spelers die nu contract tekenen speelgerechtigd voor aankomende woensdag?

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof van wel, ja. Maar Mido zou dus de goedkope back-up van de echte aankoop worden? Ben benieuwd. El Hamdaoui geloof ik niet meer in.

Ongelofelijk trouwens, die link die ik hier neerzette vanmiddag over El Hamdaoui naar Ajax hebben alle voetbalsites gewoon overgenomen zonder de bron te checken. Het bleek dus dat die mongool het allemaal had verzonnen omdat hij aandacht tekort kwam ofzo. Wat een triest kutkindje.

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Zegt imo ook een heleboel over de Nederlandse media. De grote sites hebben het overigens allemaal niet gemeld.

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Gratis :)

Edit:

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zou mooi zijn. En nu maar afwachten wie er nog gaan vertrekken. Het is angstvallig stil rondom vd Wiel, Suarez en Stekelenburg.

Hoop dat als stekelenburg verkocht word voor aardig wat centen dat Ajax als de sodemieter Vorm koopt.

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    AD.nl

16. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bewijs O-)

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Telegraaf.nl 26 juli 6:15

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Spannend he? Hij komt wel hoor.... Ik heb begrepen dat Ajax ook Messi heeft benaderd, maar die scheen ook achterlijke salariseisen te hebben.

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nu.nl meldt nu dat El H naar Ajax gaat, maar gebruikt daar weer wel de bron AD.nl voor, hopen dat AD het dus aan het rechte eind heeft.

EDIT: Goal.com meldt het nu ook, maar ze gaan allemaal van het AD uit.

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    toch zonde dat ajax zulke moeite heeft moeten doen. Had Panta gewoon dat 2 jarige contract gegeven was je van dit gezeik afgeweest. en had denk ik ook minder gekost..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina