De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ook, maar bij Manchester City betalen ze wel veel hogere prijzen voor iemand als Torres. Dus als je voor het geld gaat, ga je eerder naar Manchester City. Barca en Chelsea geeft natuurlijk ook goed geld, maar daar zou die dan eerder naar toe gaan voor de club.

Snap je? 8)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Als die voor het voetballen gaat, moet die niet naar Barca gaan. Ten eerste speelt hij ander voetbal, ten tweede is die positie als sterk bezet.

Gewoon blijven! En als ík City was had ik Aguëro gekocht ipv Torres.

3. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een aanvaller erbij?8) Ze kunnen beter een RB halen maar voorderest is het elftal eigenlijk wel compleet mag ik hopen.

--------------Given--------------
    Zableta--Lescott--K.Toure--Kolarov
    Y.Toure----Barry--------De Jong--
    Tevez-----Adebayor-------Silva

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik zeg ook ipv.. :F:

Ze moeten trouwens gewoon Hart op doel gooien. En VdWiel kopen! :D

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    op de uefa site heet de 4e voorronde "play-offs"
    blijft een vaag verhaal :D

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrijp is de enige mogelijkheid dat Suarez speelgerechtigd is in de CL voor een andere club als Ajax uitgeschakeld wordt door PAOK en vervolgens in de voorronde van de EL ook uitgeschakeld wordt. Mooi dus, die kans is wel redelijk klein.

7. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap wat je bedoelt, maar ik vind dat ze zowiezo geen nieuwe aanvaller nodig hebben, of dat nou Torres of Aguero is.;)
    Als je kijkt wat ze nu al op de bank hebben zitten met Shaun Wright Philips, Bellamy en Roque Santa Cruz etc.

8. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    playoffs CL (4e voorronde)
    17-18 August 2010
    24-25 August 2010

Europa League play-offs
    19 August 2010
    26 August 2010

kom je als verliezer van de CL niet automatisch in het EL toernooi?

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bellamy gaat weg en SWP is dramatisch, heeft ie wel weer laten zien op het WK. Roque Santa Cruz gaat wel, maar is ook niet alles eigenlijk. Vooral Adebayor en Tevez zijn geniaal.

10. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Wel van de 4e ronde volgens mij. Mocht je in de 3e ronde verliezen dan niet.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ajax doet goede zaken met El Hamdaoui als nieuwe spits. Zeker weten! Alleen sta ik niet zo te springen van de terugkeer van Mido. Hij heeft hij toentertijd allesbehalve slecht gedaan bij Ajax, maar het blijft een raar mannetje.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ga 's even snel weg, jij bent afwezig! 8)

Maar klopt wel wat je zegt, El Hamdaoui is waarschijnlijk een goede aankoop. Maar IMO is wel wat raar om nu al te zeggen dat jullie kampioen gaan worden ofzo, want het moet nog maar blijken of hij goed kan samenwerken met Suárez. En vorig seizoen was hji vreselijk uit vorm, dus die moet hij ook nog terug zien te krijgen. En misschien gaat Suárez nog weg, en dan is het dus eigenlijk gewoon 'HamHam ipv. Suárez' geworden, en dat is geen vooruitgang. Suárez hoort niet in de Eredivisie thuis, veel te goed.

Mido kan nog wel leuk zijn voor back-up hoor, maar het is inderdaad wel een moeilijk ventje.

Laatst bewerkt: 26 jul 2010
  13. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    zeggen we elk jaar, ooit krijgen we weer gelijk :D

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoop het ook voor jullie, dit is wel weer zo'n jaar om het te kunnen zeggen ja. Maar laat ze het eerst maar even bewijzen!

Wat is de eerste wedstrijd waarin ze samen spelen? PAOK?

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Adebayor wordt mogelijk verhuurd aan Juventus. Mancini wil graag met Balotelli en Torres een nieuw spitsenkoppel vormen. Of hij gaat met drie spitsen spelen (Tevez vanaf links, Supermario vanaf rechts) en Silva daarachter. Dat zou wel een heldenopstelling zijn. Jammer dat het zo'n lelijke grafclub is. Ik vermoed dat het gros van de andere spitsen een eind op mag sodemieteren.

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    PAOK inderdaad, als Jol hem opstelt.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Torres van links, Supermario van rechts en Tevez daarachter. Dát zou een heldenopstelling zijn, IMO. Silva blijkt ook goed te zijn, maar heb ik nog nooit echt gezien.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nog een leuk berichtje over het koopgekke City

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Gaat FC Twente eigenlijk nog wat ondernemen (aankopen/verkopen), het is zo stil rond die club.

20. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij had 19 goals, en het seizoen dat AZ kampioen werd 23 goals. Dat uit vorm zijn viel dus ontzettend mee. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina