Hopelijk koopt PSV Nigel de Jong. Hij verprutste wel zoveel, vond hem vorig jaar echt drie keer niets. Maarja.
De Jong verdient bij City 8 miljoen per jaar en is daarmee de best betaalde nederlandse voetballer. Denk niet dat die op korte termijn weer in Nederland te bewonderen valt. Vind t eerlijk gezegd wel wat voor Arsenal. Sinds Viera weggegaan is hebben ze daar geen echte breker meer gehad op t middenveld en ik denk dat hoe mooi je ook wilt voetballen je altijd zo'n type moet hebben. Denk wel dat hij dan wat salaris in zal moeten leveren maar dat zal zowieso wel moeten...
Ik was ook écht serieus over Nigel! . Maakt niet uit hoor. Barcelona had interesse in Nigel hadden ze gezegd, denk als vervanger van Touré dan? Heb ik toch liever Touré daar staan, tbh. EDIT:
De jong kennende geeft die niet zomaar op. En blijft die gewoon bij city. Ook wel logisch voor dat salaris
Dat vermoeden had ik al maar ik wou het toch even zeggen omdat ik hem nogal overbetaald vind.. Dat zou wat zijn, dan verkopen ze Toure voor 30 miljoen en kopen ze voor een stuk minder de Jong terug. Ik denk dat hij daar niet zou misstaan, vind hem als balafpakker niet minder dan Toure. Echt he, het gaat ook echt om bedragen dat je jezelf af moet vragen hoe zwaar de sportieve eer nog telt. Je bent eigenlijk gek als je niet voor 8 miljoen lekker nog een paar jaar daar op de bank gaat zitten En dan lekker rentenieren (of in Nigel's geval, lekker verder bouwen aan je exclusieve autobedrijf)
Hij verprutste vooral bij het begin van het seizoen heel veel, maar onder Advocaat speelde hij al een stuk beter. AZ had bij het begin van het seizoen alleen maar prutsers.
Overdrijf niet zo, Toure is een goede speler maar komt bij lange na niet in de buurt van bijv. het niveau Essien.
Vind het verschil tussen hen niet al te groot hoor. Essien is misschien wel een niveau hoger, maar het is zeker niet zo dat Touré 'bij lange na niet in de buurt het niveau Essien komt'. Overdrijf niet zo . Maar zo zie ik het dan tenminste.
Ja, één goal zegt alles. Ik vind Essien aanvallend wat sterker maar defensief is Yaya de beste die er is. Ook beter dan de Jong, ja. In defensief opzicht sloot Yaya ook zo goed aan op de rest van ons middenveld. Jammer dat hij weg wilde, maar wel begrijpelijk. Hij wilt toch de absolute topwedstrijden ook graag spelen. Vraag me af wie er komt als back-up voor Sergi.
http://www.arsenal.com/news/news-archive/transfer-linked-keeper-maarten-stekelenburg Zou echt mooi zijn als Stekelenburg naar Arsenal zou gaan. Die hebben echt een nieuwe keeper nodig! Maarja, Wenger zal wel weer vertrouwen hebben in Almunia ofzo
Echt hé. Maarja, ik maak dat soort opmerkingen niet meer want dan krijg ik meteen de volle laag van de stoere kerels die hier al langer zijn als mij. Ik ben het op elk punt wat je hier boven zegt eigenlijk wel eens . Maaruhm, waarom back-up voor Sergi? Waarom niet een nieuwe middenvelder en Sergi als back-up? Heb hem nooit wat gevonden eigenlijk, snap niet wat er goed aan hem is. Haal Fabregas en maak de keuze wie er controlerend gaat en wie aanvallend.
Dan ik. En Wenger moet eens kappen met bij Ajax te gaan shoppen. De hele defensie heeft al zo'n beetje in de interesse van Arsenal gestaan.