Inderdaad ze moeten allemaal spelers kwijt zien te raken, dit is de kans voor clubs om goedkoop wat spelers weg te kapen, alleen jammer dat ze allemaal enorm verwend zijn met een enorm salaris.
Kut, waarom is Balotelli nou naar City. A) Geen mooie club B) Ik wil een shirt met Balotelli, maar de shirtjes van Man. City zijn lelijk
Dat dus, die verdienen daar nu allemaal 5 miljoen of meer per jaar en gaan echt niet voor minder ergens anders lekker ballen (denk ik). Zeker omdat de spelers die weg moeten vast ook niet de jongsten meer zijn.
Inderdaad, de Jong bijvoorbeeld die verdient 8 mil per jaar. Waarom zou die jongen zijn best doen bij een andere club voor de helft van dat salaris? Als ik hem was zou ik lekker bij Man City blijven haha, schijt als je neit geselecteerd word.
Eh je hoeft niet per se iemand te verkopen om van hem af te komen.. Een contact kan aflopen . De Citizens die weg zijn: Martin Petrov (Bolton Wanderers) Andrew Mitchell (Glasgow Rangers) Paul Marshall (Walsall) Robert Mak (Nurnberg) Benjani Mwaruwari (No Belonging) Sylvinho (No Belonging) Jack Redshaw (Rochdale) Tobias Johansen (Kongsvinger) Karl Moore (No Belonging) Daar staan tot nu toe tegenover (volgens mij al weer wat meer Jerome Boateng (Hamburg) Alex Henshall (Swindon) Balotelli (Internazionale) Silva (Valencia)
Inderdaad. Zou eeuwig zonde zijn maar je zou het hem niet eens kwalijk kunnen nemen als hij gewoon op zn Bogarde's op de tribune gaat zitten en lekker zn contract uitdient. Het gaat wel om enorme bedragen. Dat contract uitzitten en hij en zn familie hoeven zich nooit meer zorgen om geld te maken. (Niet dat hij zich nu zorgen moet maken maar je snapt wel wat ik bedoel Lekker nog 2 jaar blijven zitten en 16 miljoen opstrijken, wie zou dat nou niet willen? ) las vanmorgen nog een berichtje (heb ik hier volgens mij ook gepost) dat ze nog steeds 12 contractspelers teveel hebben die ze niet in kunnen schrijven voor de PL. Met balotelli erbij worden dat er 13
Las ook Kompany, Zabaleta, en nog wat spelers op VI. Maar kan het nergens meer vinden nu, vanmiddag nog gelezen.
Maar ja, dat is hetzelfde als in Nederland, waarom maar iedereen die een beetje kan ballen maar naar ajax gaat. Uit het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst. Nee, gaan ze een van marktplaats gehaalde spits kopen
Goal.com Ik hoop dat Suarez niet gaat, sowieso past het harde voetbal van de Premier League totaal niet bij hem imo.
Ik hoop dat Suarez blijft, ik dacht dat hij alleen weg zou gaan voor een echte topclub? Respect voor Tottenham maar het is geen topclub die elk jaar voor de prijzen speelt. Ik verwacht niet dat hij daarvoor weggaat.
Als Suarez echt alleen voor een topclub weggaat en Tottenham te min vind kan die lang wachten vrees ik. Wat wil hij, Manchester United ofzo?
Ik dacht dat Suarez wel graag in de Spaanse competitie wilde gaan spelen, dus hopelijk slaat hij dit bod af.
Als dit waar is. De lol begint er toch wel een beetje af te raken, City en Real kopen alles wat los en vast zit.
"Maicon zou zes tot zeven miljoen euro per week vragen" Dusss. Als ik kijk naar jouw avatar dan kan ik je reactie niet helemaal serieus nemen, een paar jaar terug was Chelsea (voor die tijd) net zo erg. Maar het spelletje wordt hier inderdaad wel minder leuk door, ik snap ook niet dat spelers nog in zo'n team willen voetballen. Één slecht seizoen en je ligt er alweer uit.