De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Behoren Drogba, Kalou, Carvalho, Fereira, Shevshenko en Kezman ook niet tot dat rijtje, of zit ik er naast?

Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  2. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar mijn club heeft een ziel !

3. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat de clubs geldschieters hebben is waar. Maar zonder ziel....
    Bijna alle clubs in Engeland hebben meer geschiedenis en ziel dan alle nederlandse clubs bij elkaar (m.u.v Ajax, PSV en Feyenoord)

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Niemand valt je aan hoor, niet om je clubvoorkeur iig. Het is gewoon zo dat ook Chelsea met een grote geldschieter lukraak spelers heeft gekocht. Zie lijst hierboven van GoDz ViSioN.

Ik zie daar toch wel een hoop verspilde miljoenen op dat lijstje staan, dus hoezo gerichte aankopen?

Chelsea is in de ogen van de onbevooroordeelden net zo erg geweest als dat City nu is.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Ricardo Carvalho (Porto) - £19.85m
    Didier Drogba (Marseille) - £24m
    Mateja Kezman (PSV) - £5m
    Paulo Ferreira (Porto) - £13.2m
    Shevchenko (AC Milan) - ± £30 mil

Gewoon bij google gevonden, dus weet niet of ze allemaal kloppen want vond ook een Robben £9m.. ;)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    In de Engelse competitie?
    Aston Villa. ;)

In Nederland Feyenoord trouwens, dus als je daar gaat zeuren over dure aankopen.. Wilde ik dat ik je gelijk kon geven :D.

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nusport.nl

Dat is dan mooi fckd up, had EL H graag al morgen zien spelen :mad:.

8. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    --------------------------------------------------------------------------------

Pfff lachwekkend die Verweij:

Eerst:

El Hamadoui gaf Ajax woord voor 4 jaar, maar kwam op laatste moment met aanvullende eisen. Al goedgekeurd. Deal vanochtend afgerond

en dan als laatste

El Hamdaoui volgens Jol zeker niet in actie tegen PAOK. Afwikkeling laat op zich wachten

Een paar dagen terug was het volgens hem afgeketst en ineens was het weer rond, ja hij is scherp.

:lol:

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    kan nog als het voor 15:00 wordt afgerond.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Pff dit is wel heel typerend allemaal..

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik dacht dat het al allemaal rond was, wat is dit nou weer?

Nou kan hij morgen dus niet meespelen.. lelijk! =(

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De zaakwaarnemer gooit op het laatste moment roet in het eten, waarschijnlijk door nieuwe interesse van Galatasaray. Ik denk dat Mounir nu niet meer tekent, aangezien hij daar veel meer kan verdienen. :mad:

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Lekker dan, de soap continues..

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ah nee man, niet naar Turkije. Dat vind ik zo'n lelijk land om te voetballen, net als al die andere 'rijke' voetballandjes.

Ga alsjeblieft gewoon naar Ajax.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik dan weer niet. Die interesse is nooit echt bevestigd, bovendien is El Hamdaoui al medisch gekeurd bij Ajax. Denk dat het uiteindelijk nog wel rond gaat komen. Mounir/zaakwaarnemer hebben voor mij wel afgedaan, beetje gaan lopen zeiken als je gister al mondeling akkoord had en daar gewoon op terugkomt. Voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Weet niet of ik nog wel zo blij ben met hem.

16. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Hoewel Chelsea in de eerste jaren ook zeker veel heeft gekocht voor te veel geld, valt het de laatste jaren erg mee. Chelsea was al een mooie club voor Abramovich, en ik vind dat ze het nu ook goed doen. Ze hebben in ieder geval een normaal beleid daar.

Bij City is alles gewoon crap, totaal geen gerichte aankopen en middelmatige spelers grote bedragen aanbieden. Echt zo zonde, Ik hoop daarom gewoon weer op de traditionele top vier dit jaar, en geen City.

(en dit alles van een Arsenal-supporter:D)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Over ARSENAL gesproken, die club moet eens kappen met jonge talentjes kopen.. Deze maand weer een enorm talent van Feyenoord weggekaapt (Ebecilio). :mad:

Oftewel, ik hoop dat een echte Engelse club als Aston Villa eens beslag gaat leggen op plek 4 :+.

18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ja hebt gelijk, Arsenal moet nodig weer eens wat gaan winnen en wat toppers binnehalen ipv talenten waarvan je niet zeker weet of ze het gaan maken...
    Edit: Lees net dat Arsenal achter Federico Marchetti's aan is, de (reserve)keeper van het Italiaanse elftal. Ken hem verder niet goed(?)

Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
  20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. El Hamdaoui is er nog op teruggekomen.. Jol dacht dat het al rond was. Of hij wist er wel van en probeert Ajax weer onder druk te zetten, zou ook weer wat voor hem zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina