De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat heeft hij nooit gezegd ;).

2. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus heul je maar met je vijand :+

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258

Maarja, die vent kan ook zoveel bullshit lullen.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad :F:

5. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, het was Jol die wilde dat Suarez opgewaardeerd werd naar Best betaalde speler..

Excuses O-)

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Is hij dat niet dan? Welke Ajacied krijgt er dan beter betaald? :eek:

7. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geniet wel van clubs als Vitesse die alle degelijke spelers moeten verkopen om de begroting rond te krijgen, op die manier krijgt De Graafschap tenminste een kans om er in te blijven.

Ik acht ze niet zwakker dan Vitesse, Excelsior of een club als NEC.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sulejmani onder andere..

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sulejmani dacht ik gelezen te hebben..

10. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu wel, met urby in zijn kielzog....in zijn kielzog ? wat een woord uit den ouden doosch :+

11. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Een hele hoop ajacieden krijgen veel te veel betaald, die zitten op de tribune milionair te worden. ik weet niet of die luque nog steeds op de loonlijst staat daar, maar het is een kandidaat hoor :+

12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik zei alleen dat ie voor de neutrale studio sport supporter wel mooie dingen (goals) heeft laten zien. Dus voor die mensen zou het jammer zijn als hij uit Nederland vertrekt.

Volgens mij was Gabri best betaalde speler bij Ajax (hij was gratis gehaald). Maar toen Suarez bijtekende werd hij het :) (waardoor Ajax een clausule van 30mil ofzo in zn contract kon opnemen)

13. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet ook niet. Kijk suarez wil graag veel verdienen maar wil ook graag presteren voor de club. Daar heb ik respect voor! El hamdoui heeft nog helemaal niks gepresteerd voor ajax en wil nu al meer salaris.

Ik vind dat Suarez als persoon gewoon goed in mekaar steekt. Werkt keihard en wil uiteindelijk de stap maken en meer verdienen. Wat ook logisch is, Hij is het niveau van de eredivisie al voorbij en als die mooie club voor hem komt dan is hij weg.

Ik denk dat bij el hamdoui niet het geval is en ik zou er niet rouwig om zijn als hij niet komt.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil Ajax ermee bereiken? Bewijslast tegen El Hamdaoui? Je kan hem niet dwingen om hier te komen spelen, een rechtszaak lijkt me geen optie.

15. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    @ Dikgedrukt: Hij heeft zich vorig seizoen volwassen gedragen ja, je moet gaan oppassen als hij straks bij een grotere club niet meer de grote man is, dan ben ik bang dat de maniertjes van onze grote vriend weer terug komen.. :p

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Sulejmani =(

.. meer als Suárez :emo:. Suárez zou de best betaalde voetballer van de eredivisie moeten zijn, qua spel. (Een van de) Beste voetballer(s) van de Eredivisie, IMO.

Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  17. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik ben daar niet zo bang voor. Hij werkt altijd hard om z n doel te bereiken en ik denk dat hij dan juist extra gebrand zal zijn om zich toch in de basis te knokken.

18. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Doormiddel van vervelende maniertjes, schwalbes maken als het niet lukt.
    Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vindt hem goed. Maar ik ben bang dat hij straks weer terug valt in die maniertjes etc, Omdat het niet lukt ;)

19. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    ja hij heeft het nou eenmaal inzich om er alles aan te doen om te winnen en dat is ook een hele goeie eigenschap, dat hij dat ook doet dmv het maken van swalbes enz enz. is vervelend maar dat krijg je er nooit helemaal uit.

Je ziet het ook in de wereldtop, Van bommel enz enz. die doen dat ook en hoe irritant het ook is het bepaalt wel een wedstrijd. Ik praat het niet goed maar het hoort er in de absolute top wel een beetje bij.

20. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Nou, de drank gaat weer vloeien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina