De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar toch straalt van bommel echt iets uit, hij heeft ook echte people-skills. hij kan een scheidsrechter aan zijn goede kant krijgen, iets wat ik suarez niet mogelijk acht, ofwel: nog niet heb zien doen ;)

Tis te hopen voor suarez dat hij niet meteen naar een club als Manchester gaat, want die overstap is te groot, mischien eersts een kleindere clubs in spanje of engeland..

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee hoor, hij gaat de politiek in :cool:.

3. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt daar heb je gelijk in, alleen tegen spanje was die gewoon lomp aan het schoppen. Maar laten we daar maar niet meer over beginnen. Moet nog slapen vannacht.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Manchester zou hij misschien nog best aan kunnen hoor. Waarom zouden kleinere clubs hem wel passen en grotere clubs niet? Bij grotere clubs heeft hij alleen maar betere medespelers en zal hij zich niet ergeren, en dus optimaal spelen. Dat neem ik aan tenminste.

Hij zal het dan alleen tegen Berbatov op moeten nemen, maar ik zou als trainer allang weten wie er dan in kwam en wie niet. Wat een pannekoek is die Berbatov zeg 8)

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet juist naar een grote club als manchester, met goede mensen en een betrouwbare trainer. Niet zo'n club wat koopt on het kopen en een jaar later weer een andere trainer heeft.
    Vergeet ook niet dat Suarez pas 23 is :)

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Goed, 2 dagen geleden kwam het nieuws dat El Ham... Ham... whatever had getekend, nu weer niet? Die vent begrijpt geloof ik niet dat AZ > AJAX wel een stapje omhoog is. Bij een topclub heeft hij gefaald ...

7. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    misschien wil hij daarom ook wel een stapje omhoog in z'n salaris :F:

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Stapje omhoog in z'n salaris? Die jongen is niet lekker in z'n hoofd geloof ik. Ik zou er genoeg geld voor overhebben om bij NAC of Ajax te voetballen. Laat m'n salaris maar hetzelfde. Champions League voetbal ... heerlijk.

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Wel mooie show net op TV over Luis Suarez en zijn familie. Doet toch altijd wat met mij.

En eerlijk gezegd hoeft van mij die El Hamkaas ook niet meer te komen. Laat hem maar een Hamkaas-plantage bouwen in de Sahara, kan die misschien veel mee verdienen. Ik geloof in Suk! :D \o/

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Suk Suk Suk! :D

Ik zou het wel fijn vinden als Suárez naar (een club als) Manchester zou gaan, daar zou hij echt mooi passen IMO. Langs Rooney, met een goed team achter zich en basisplaats (boven Berbatov). Als hij met een goed team speelt zal hij zich niet ergeren en dus op z'n best spelen denk ik. Die vent hoort op topniveau thuis.

Fijn voor Suárez, fijn voor PSV. :b

11. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft Pantelic eigenlijk al een club? :lol:

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wie?

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Moet ik dit serieus opvatten of..? Ik neem het risico maar (:9) en beantwoord 'm gewoon serieus in het kort: Speler van Ajax die een langer contract wilde, maar 'm niet kreeg en nu zonder club zit.

Foto van Pantelic:

Offtopic:
    Waarom krijg je altijd 'naakte foto's' als eerste plaatje bij google afbeeldingen, best kansloos toch..? :x

Ik zoek Pantelic, krijg ik een foto van (bovenlichaam) naakte Pantelic, iets wat iemand nooit van zijn leven wil zien. What has been seen, can not be unseen. *overdrijf*

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een irritante soap is dit inmiddels. Als Hamdaoui niet staat te trappelen om naar Ajax te komen en nu al voor hommeles zorgt, laat 'm dan vooral een andere club gaan zoeken.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha vriend8) Al belandt Pantelic in de goot, het zal mij een rotzorg wezen. Ik had van het begin af aan al het gevoel dat het een vervelend mannetje was bij mijn cluppie. Maar goed, hij scoorde veel en gaf veel assists. Maar al dat gekloot na dat seizoen had ik wel verwacht. Ik hoef hem nooit meer terug te zien in Amsterdam. Wat een ontzettende teringlijer zeg.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Een beetje zoals El Hamdaoui nu dus? :p

BTW, EPIC:
    [yt]FsJLxAUZfi0[/yt]

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Moet elke keer weer keihard lachen als ik die gast aan zie komen waggelen(of wat het ook is8)).

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Een vis! Logisch :p.
    Dus ik denk dat het onder spartelen valt :p.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ahaa, spartelen dat woord zocht ik. Kwam niet echt verder dan waggelen/wobbelen:+.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina