Ik heb een vraag. Ik heb lange tijd internet gehad van xs4all met een Fritzbox modem, mijn xbox stond hier direct op(had er meerdere ingangen op dus gebruikte geen router meer). Nooit geen problemen gehad met mijn NAT en verbinden met andere spelers.
Heb sinds deze week weer Ziggo en omdat deze modem geen meerdere ingangen heeft, heb ik een router gekocht. Bij de Dixons zeiden ze dat de Sitecom WL-341 een goede keus zou zijn. Nadat ik deze had aangeschaft, heb ik 'm thuis geïnstalleerd. De juiste ports open gezet volgens portforward.com. Nu staat mijn NAT wel op open(heb het ook geprobeerd met upnp aangevinkt), maar met de mensen met wie ik voorheen via xs4all wel kon party-en en gamen, kan dat nu niet meer.
Dus heb ik rond gebeld en de Dixons zei dat die het gewoon moest doen, en Sitecom zei dat ik de WL-309 moest aanschaffen omdat dit een gaming router is. Deze valt echter buiten mijn budget. Weet iemand welk ander gaming router niet al te duur is of dat ik toch misschien iets niet goed heb gedaan?
Laatst bewerkt: 5 aug 2010