Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Op mijn sportschool zitten ook wel redelijk wat gasten die er verstand van hebben , de instructeurs hebben er alleen geen kaas van gegeten. Laatst werd me bijvoorbeeld geadvisieerd om meer reps te doen (minstens 15) omdat dat beter was voor m'n spieren. Zeg ik dat ik train om meer massa en kracht te krijgen, zegt hij dat het daarvoor ook heel goed is.. Nou weet ik niet of ik er zo naast zit, maar zo heb ik het althans nooit meegekregen 8).

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Op mijn sportschool is er niet eens een instructeur :+
    Hoog gehalte beach boys en mensen die er vrij weinig van snappen. Ik hinder mij er niet meer aan, oordopjes in en concentreren op mijn eigen oefeningen.
    Bijkomend voordeel is dat ik maar 16,95 betaal. Voor een aardig grote sportschool ;)

(Basic Fit btw)

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    problemen?! Damn wat mis ik die gasten bij ons op de sportschool :'-(

Voor mij is het een stuk motiverender om 1 van de kleinsten op de sportschool te zijn dan 1 van de grootste (wat nu regelmatig het geval is). We hadden vroeger echt beren rondlopen, allemaal wedstrijdjongens. Langzaamaan allemaal verhuist naar de randstad ed.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik betaal zelf maar 15.95 , inderdaad ook hoop beach boys en aanpappers maar laatste tijd ook hoop ervaren gasten en dat is toch wel erg fijn. Die snappen tenminste wat je doet en kunnen je eventueel helpen, laatst toen ik zat te deadliften zaten 2 gastjes me aan te kijken alsof ze water zagen branden..Die kenden volgens mij niet eens oefeningen buiten apparaten..

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er ook absoluut geen problemen mee.
    Toen ik net kwam bij mijn huidige gym, zat het er vol mee.
    En die kwam je eigenljk elke keer weer tegen. Na een tijdje hadden ze ook wel door dat jij zelf ook vaak kwam, en dan kreeg je wel een beetje hun respect en helpen ze je en geven ze je tips.
    Je kon ze ook altijd wat vragen of ze nog leuke nieuwe oefeningen hadden.
    Dat waardeerde ze altijd, en hielpen je dan graag zelf!
    Ze zijn ook nooit te beroerd om te helpen spotten.

6. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik mis ook wel een beetje de beesten om me heen. Maar oke, wat wil je anders met een homegym :+

Zo net even anderhalf uur geknalt en jeetje ik ben echt zwaar achteruit gegaan. Squat durf ik niet meer dan 60 kg te pakken waar ik een tijdje terug nog op de 5x90 zat.

7. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn sportschool zitten voornamelijk Afrikanen. Gebruiken per persoon 1 bankje voor hun telefoons en handdoek, eentje om op te zitten, en eentje om op te "trainen". Verder spreekt er geen van hun ook maar een woord Nederlands. Ten slotte zijn de fitness instructeurs mensen die stage lopen voor een sportopleiding.. Zo slecht hebben jullie het niet :9

8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Bij mij in de sportschool zitten voornamelijk bejaarden. Althans, als ik 's ochtends ga. Niet ver in de buurt zit een bejaardencentrum en er zijn dan altijd een stuk of 8-10 actievelingen bezig. Maar heb geen last van ze! Zijn vaak nog aardig ook.

's Avonds is het publiek gemixt. Veelal 30+'ers. Heb niet zo'n grote sportschool maar betaal wel volle bak: 35 euro voor 2 keer in de week. :emo:

Relaxte is alleen wel dat je die beurten ook kunt spenderen aan groepslessen. Doe sinds vorige week Body Combat erbij. Is wel tof!

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik betaal 30 euro in de maand en ik ga nu 4 keer per week. Ook is er altijd iig 1 instructeur die er veel vanaf weet en er zijn ook zat andere brede gasten die er veel vanaf weten.

Ik ga trouwens nou wat minderen met de whey shakes, want ik heb (daardoor ws) een vetbult gekregen op mijn buik die ik weg wil hebben. Dus voortaan alleen nog na de training.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik betaal 49,- de maand, en dat is dan onbeperkt, kan met judo/box/kickbox en nog wat van die lessen volgen en ook gewoon gebruik maken van het zwembad.
    Alleen dat bad word ook gebruikt om zwemlessen te geven dus het zal wel voor 40% uit pis bestaan.

11. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :+ vetbult

12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Zojuist in de sportschool wat oefeningen uitgelegd gekregen van een vakantiekracht! Hij judo'd op hoog niveau en heeft echt een killer-body. Heeft me veel tips gegeven en nieuwe oefeningen voorgedaan. Met name voor m'n schouders. Veel beter dan die suffe, verveelde vaste werknemers. Ben helemaal gebroken nu!

Heerlijk. :cool:

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Haha, ik een expert :lol:
    Hier een breezer foto van mij :p. Ben nog wel pas een beginner, en het is ook echt een kut foto

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wel effe wat meer eten man, damn je bent echt dun.

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Haha, ik weeg 86, ben 1.93, en had volgens die meter een vet percentage van 13% xD. En die ribben daar vooraan, zo ben ik geboren. Zijn een beetje anders gegroeit dan normaal. Steken wat uit vergeleken met de rest.

Laatst bewerkt: 28 jul 2010
  16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat klopt voor geen meter..

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dat dacht ik dus ook al. Dacht zelf dat ik rond de 10 ofzo zou zitten. Maar het was zon ding waar je dus met je voeten op staat. Had op internet gezien dat deze het niet eens tot je armen halen, en dat je dus eigenlijk ook zon arm ding moet gebruiken. en dan het gemiddelde moet gebruiken.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh zo'n weegschaal, dat is pure troep.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    moeilijk om te beoordelen, maar je hebt wel het figuur waar volgens mij verdomd veel massa aan kan! Daarnaast komen er al redelijk wat armen/schouders door. Rest is moeilijk te beoordeleln. Verder idd erg droog, is doorgaans wat moeilijker massa winnen zo, echter persoonlijk ben ik niet zo van de het vies bulken. Doe mij maar zo schoon mogelijke massa.

al lang bezig?

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ze doen daar niks anders. Het is zon witte plaat met van die ijzeren dingetjes voor je voeten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina