De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, dat wist ik dan niet. En die reactie komt ook uit frustratie. Maar om nou te zeggen dat het goed gefloten is.

2. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    :lol:

Volgens mij heet het de Grolsch veste?

3. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nevermind, hij begon over dat ik gloryhunter was omdat ik voor Chelsea was. Maar laten we er maar over ophouden!:thumbs:

Excuses aanvaard. ;)

Sorry Arke Stadion zit gewoon in mijn systeem.:emo:

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    GODVEREDOMME, altyd weer dat tering kut liedje. Eerst Kopenhagen, dan Slavia en nu weer dit. GVD ik word serieus agressief hiervan. Klotezooiiii!

5. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Speel je een goede eerste helft en komen ze weer met zo'n kut instelling de rust uit. Zal ook eens niet.|:-

Geweldige wissels ook weer van Jol, Sarpong en de Zeeuw.:emo: Eriksen kan ik nog wel begrijpen aangezien hij normaal wel redelijk speelt maar waarom in godsnaam Sarpong erin als je moet scoren. Nec wilde die jongen niet voor niets niet nog een jaar huren. En de Zeeuw altijd al Ajax/Oranje onwaardig gevonden.

Knal dan op zijn minst Suk erin om nog iets te forceren, en laat Suljemani en Emanuelson staan aangezien die in ieder geval nog wat inzet toonden vandaag.

Op naar de hel van Griekenland en daar er maar overheen knallen. Moet kunnen, dan hopelijk met El Hamdaoui en Mido!

6. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Met alles wat je zegt ben ik het eens. Alleen het stukje over de zeeuw snap ik niet. Vorig jaar op suarez na denk de beste speler.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik snap sowieso niet waarom Urby er uit gehaald werd. De gevaarlijkste man samen met Suárez en Sulejmani en tenminste iemand met een actie.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mag Ajax dan wel nieuwe aankopen gebruiken voor de wedstrijd tegen PAOK?

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dacht van niet, staan niet ingeschreven.

10. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is gewoon verschrikkelijk!!!!!!

Alles draait om die CL!!
    En als die niet gehaald word is dat gewoon een gigantische ramp...

Lach maar...:):
    Dat jullie kakkerlakjes het geweldig vinden dat Ajax straks misschien geen cl haalt door één of andere kut stokbrood met oog#%^&%*!@ zegt meer iets over de kakkerlakjes dan Ajax.

Ajax supporters zijn tenminste voor Ajax en niet alleen Feyenoordhaters wat andersom wel is.

Rot toch op! Die stokbrood ziet in 100% strafschop niet...

Winnen of gelijkspelen met minstens 2x te scoren. En met dat publiek alleen nog maar meer kans dat de scheidsrechter Ajax benadeelt.

Laatst bewerkt: 28 jul 2010
  11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat boeit mij die kutscheidsrechter. Dat dat nu alweer in je hoofd zit, ik snap dat echt niet.

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Echte zware RESPECT voor Vurnon. De enige speler met echt veel strijdlust erin.

Toen ik hoorde Suk de STORMRAM erin, toen kwam er opeens blijdschap bij mij tevoorschijn. Maar neeeejjjjjj, komt die sarpong voor Urby in de plaats. Jeetje mina ik snap dat echt niet!

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste helft van het seizoen misschien maar tweede helft heeft hij echt geen reet meer laten zien. Vandaag ging hij vrolijk verder op dat bedroevende niveau. Als-ie zo doorgaat is het gewoon een miskoop gebleken.

14. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb verders niks met Feyenoord hoor maar hou je bek eens. Feyenoorders zijn trouwers als de joden.:) Of is het je niet opgevallen dat het stadion vandaag weer half leeg zat en je vooral de 2.500 grieken hoorde?

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Gast, lul toch niet. Mijn liefde voor Feyenoord is altijd groter dan mijn haat voor Ajax. Met je kakkerlakjes :emo: Lachen doe ik zeker na vanavond, en om dit soort reacties alleen nog maar harder :lol:

16. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Helemaal gelijk. Urby moet zoiezo bijtekenen. Geef hem zijn salaris tenminste een jonge met hart voor de club. Anita was wel erg goed vandaag hij corrigeerde veel fouten van andere.

Word echt schijtziek van de woorden joden en kakkerlakken. Noem elkaar gewoon ajacieden of feyenoorder.

Edit:confused:orry dubbelpost /Mod Oh echt?:+

17. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: OMG, wat een enorme intelligente opmerking zeg, ik ben voor geen van de 2 clubs en moet constateren dat de haat bij bijde clubs te achterlijk voor woorden is.

Wat jouw post wel mooi opsomt trouwens.
    Zoals jij over "kakkerlakjes" praat is geen respect waardig. Maar ach, het is kopieer gedrag.......

@ Hunt3r 410: helemaal mee eens.

Verder speelde ajax vandaag trouwens bij vlagen wel leuk voetbal tegen die griekse club, maar ben nog steeds van menig dat Suarez geen jongens is voor in de punt van de aanval

Laatst bewerkt: 28 jul 2010
  18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd gezellig hier als Ajax slecht heeft gespeeld. 8)

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Josh ik weet dat jij ook geirriteerd ben, maar hun mogen van mij en denk ook van meerdere hier best lachen om Ajax. WANT HET WAS OOK GEWOON BEDROEVEND SLECHT. Ben bang dat het dit jaar weer niets word =(!

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ degene die hem de schoen past(Duke, Jorrit) . We hebben hier zoiets als [faq]forumregels[/faq], iaw probeer eens even niet te voldoen aan het standaard slechte beeld wat veel mensen hebben bij voetbalsupporters en let op je taalgebruik. Anders kom ik jullie mond wassen met een OW -_-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina