De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Pardon, wat zei ik dan?

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het was helemaal niet slecht. Ajax speelde uitstekend de eerste helft, alleen ze moeten verdomme kansen afmaken. Als je met 3-0 voorstaat, zoals het hoort, dan kan je met je pik in je hand en één been in je nek de wedstrijd uitspelen. Als je zoveel energie in een helft investeert moet je wel zorgen dat je afstand neemt, want twee van zulke helften spelen is godsonmogelijk.

3. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Wtf heb ik nou weer verkeerd gezegd 8)

4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig worden de niet Ajaxcieden eruit gepikt. Mjah whatever ik zal me muil wel houden.

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    :F:

Made me smile. :)

6. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat er weinig naar het stadion kwamen snap ik inderdaad geen fuck van! Het was (wat niet meer vanzelfsprekend is) gewoon een normale prijs en een hele belangrijke wedstrijd...

Maar dat feyenoordsupporters trouwer zijn is een grote fabel wat zich afspeelt in de hoofden van de kakkerlakken. Moet gelijk weer denken aan 2 artikels van het AD(feyenoordkrant). 1 met dat er minder feyenoordsupporters een seizoenskaart kopen met de kop: ''Supporters blijven Feyenoord trouw'' of zo iets. En 1 met dat er al eerder dan vorig seizoen de 40.000e seizoenskaart is verkocht met de kop: ''Ajax verkoopt 40.000e seizoenskaart'' of zo iets. Bij Ajax een stijging, Feyenoord een daling en dan een neutrale kop bij Ajax en een positiefe kop bij Feyenoord...:emo:

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh fuck, zie het nu pas 8). Ja is toch logisch als iemand je naam neerzet:lol:.

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dyonko is toch echt voor Ajax hoor.;)

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is ook nog eens paranoia. _O_

10. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat we moesten ophouden? Hou gewoon alsjeblieft je muil in plaats van het nog verder proberen te laten escaleren.

Kijk eens naar mijn naam.

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    jajajaja, weet het al :+

12. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Tellen eigenlijk nu al de uitdoelpunten dubbel? ik dacht van wel toch?

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard.

14. MonkeyXXL

MonkeyXXL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat er nog veel mensen op vakantie zijn?

En bij Feyenoord een daling in aantal seizoenskaarten? Whaha jij komt zeker vaak in de Kuip dat je daar veel kennis van hebt. Ik ben vorig jaar bij elke thuiswedstrijd geweest en het supportersaantal leek mij hoger dan dat seizoen daarvoor. Zo niet ergens een bron?

15. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijgt Ajax het nog heel lastig daar in griekenland. Die gasten van PAOK zullen namelijk net zo veel ruimte gaan weg geven als onze hollandse dijken.

Lekker op de counter en wachten tot Ajax komt, en BOEM daar leg de eerste counter erin :F:

16. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ok de eerste seizoenshelft vorige jaar speelde hij wel ok. Maar nog steeds vind ik hem niet Ajax waardig. Bij AZ deed hij het alleen maar zo goed omdat hij Schaars naast zich had staan. Na de winsterstop is die gozer gewoon ruk. Presteert niets meer en totaal geen inzet. Dat artikel gelezen dat die loopt te huilen dat het programma te druk is en hij geen vakantie heeft kunnen vieren omdat meneer te veel pijn had aan zijn bekkie. Flikker dan ook op als je te moe bent, nog pijn aan je bek hebt en liever vakantie viert dan op het veld staat. Dan heb je in mijn ogen niets bij Ajax te zoeken.

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou die gast gewoon negeren. Wat een halve zool.

18. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    + dat seizoenskaarthouders niet alle mensen zijn die in het stadion komen :p
    Ik weet wel, dat is het wel het grootste gedeelte...maar toch :p

+1

19. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Die bron heb ik inderdaad. http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoo...07/20/Feyenoord-fans-blijven-club-trouw.dhtml

20. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina