De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
  2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij staat dat er toch echt niet...
    edit:mad: nitram

Bij Ajax zijn de seizoenskaarten ook fors duurder geworden.;)
    Maar toch al zo veel seizoenskaarten verkocht...

Laatst bewerkt: 28 jul 2010
  3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nogmaals, hou je even rustig hier wil je? Je laat je weer eens onnodig uit de tent lokken en stookt het vuurtje gewoon weer lekker op. Iedereen die hier een hart voor Ajax heeft is momenteel even niet te genieten, maar om je zo te laten gaan hoeft niet. Je bent al meerdere malen gewaarschuwd in het verleden. Ik laat het even hier bij.

4. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    ;)

Komt helemaal goed daar. Blijf achter die jongens staan!

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks de slechte resultaten is de kaartverkoop maar licht gedaalt, dus 'trouwe' supporters, weinig succes-supporters.

Ook als ik geen gelijk hebt, faalt je poging om Feyenoord onderuit te halen hard. :+

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax speelt elk jaar om het kampioenschap. Dus ik zie je punt niet zo.

7. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    zeg ook niet dat die gasten gaan verliezen, maar het wordt wel moeilijk.
    De zee had ook een erg goede dag nodig om door onze dijkjes te breken _O_

8. MonkeyXXL

MonkeyXXL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we eerst maar wachten tot het begin van het seizoen in 3 weken kunnen er nog makkelijk kaarten verkocht worden.

En zei je niet:
    Waarom begon je dan opeens over Feyenoord?:+

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat een sneue bende weer vanavond.. :x

ik heb zitten schelden toen Sarpong er in kwam. Die idioot kon bij NEC al geen bal goed aan nemen, laat staan iets forceren, waarom zou je hem dan bij de selectie halen?

Bidden dat El Ham er door komt, kan Suarez gewoon weer in z'n hoekje waar hij hoort, Sulejmani moet nou maar es die baard afscheren en doen alsof ie kan voetballen, en dan De Jong er achter, Eriksen lekker bij het 2e laten voetballen, want die denkt ook dat 'ie opeens Wesley Sneijder2.0 is ofzo.. :x

Ik heb me dood zitten ergeren aan dat pauper voetbal.
    Zo'n klein kut clubje met allemaal van die ranzige ouwe, doorbakken 30+'ers uit dat pokkeland waar ze normaal gesproken allang met pensioen zouden zijn moet je toch gewoon met 3-0 weg moeten kunnen blazen als je zulke namen op je loonlijst hebt staan? :x

10. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk nu echt wel goed na hoor voordat ik iets post.;) De vorige keren ging over met kanker schelden (tenminste zou werd het beoordeeld dan) en het gebruik van alleen maar hoofdletters. En ik heb nog eens naar de forumregels gekeken en zie niet 1,2,3 welke regel ik overtreed.:confused:

Het gaat er mij maar meer om dat de (feyenoord)krant positief is over Feyenoord terwijl zij een daling heeft en neutraal is over Ajax, terwijl zij een stijging kent. Niet de gedachte erachter zeg maar.

En hoewel de Ajax-supporters Feyenoord haten wensen we Feyenoord toch niet alleen maar onheil aan in Europees verband.

Laatst bewerkt: 28 jul 2010
  11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat Feyenoord al een paar jaar niks meer presteert en de sommige Ajax supporters het jammer vinden dat de Klassieker niet meer is wat het geweest is..

Maar wat je zegt over het AD, zullen we dan ook even voor de grap over de Telegraaf beginnen met z'n berichten over Ajax?

Je meet met 2 maten, en dat is volkomen normaal bij voetbal supporters met minder dan 2 hersencellen, maar je kan wel relatief goed typen op een forum, dus ik ga er vanuit dat je wel boven die 2 hersencellen zit.. Gebruik die dan ook.

12. UnderCover

UnderCover Xbox Tuig

Leuk Bevonden:
    0
    je kan met ze allen die scheids wel zwart maken maar dat heeft geen zin.
    ajax moet naar zichzelf kijken. ze hadden er gewoon een paar in moeten schieten.

Gr PSV Fan.

Ps: dat anti gezeik slaat nergens op. als er een nederlandse club is die in de Champions league speelt hoop ik altijd dat ze het ver zullen schoppen. alleen maar beter voor het nederlandse voetbal.

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Jezus, Feyenoord voetbalt niet eens vanavond, en toch moet er weer een Ajax vs Feyenoord discussie komen, kap daar toch eens mee en praat gewoon over de wedstrijd.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lekker hoor, kan hier wel van genieten. Mooie aanval van de grieken, sterk afgelegd en goed ingeschoten. Heb maar half zitten opletten want ergerde me nogal aan het spel (lees: 'afmaken') van de ajacieden.

Wat een feest hier net toen de 1-1 werd gescoord, :lol:.

De Jong vind ik trouwens wel steeds beter worden (heb alleen eerste 20min gezien), had weer zo'n heerlijke aanname en schot :)
    Is hetzelfde, 99% is toch ajacied. Of zo voelt het in ieder gevla als je zo'n opmerking maakt. 8)

Laatst bewerkt: 29 jul 2010
  15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ooooh man, m'n bloed kookt nog steeds. Vreselijk, wat irritant om al zolang Ajax dezelfde vreselijk irritante fouten te zien maken, ongeacht welke spelers of trainer er voorbij komen.

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ben net terug, pfff eerste helft ging wel oke..hadden gewoon de 2-0 (en 3-0) moeten maken. Zulke kansen moeten er gewoon in als je Champions League wil spelen.
    2e helft :F: :F:

17. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heerlijk om al die gefrustreerde posts hier te lezen.

gaat nu een onverwachte en onnodige zware dobber worden.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Gelukkig hebben wij weer een heel jaar leedvermaak voor de boeg.

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het was helemaal niet bedroevend slecht vind ik eigenlijk. De eerste helft speelde Ajax gewoon goed, helaas scoren ze niet meer. Scoren ze in de eerste helft 3x dan kunnen ze in de tweede helft rustig zo slecht spelen als gisteren. Dan had iedereen gezegd dat het allemaal goed was. Ajax moet niet willen temporiseren maar ook eigenlijk de 2-0 willen maken. Of je gaat met zijn allen nog voor die 2-0 en gaat daarna counteren of je houdt het op 1-0 en je gaat lekker counteren. Als een aantal spelers voor de 2-0 willen en de rest eigenlijk niet, dan krijg je dit. Daarbij heeft POK een keer op doel geschoten. Hij zat gelijk prachtig, maar waar hebben we het over. Ik heb ze verder niet gezien.

De uitslag is bedroevend slecht indeed, ongelovelijk. Maar het spel viel op zich nog wel mee.

Op basis van een enkele wedstrijd de conclusie trekken dat het weer niks gaat worden dit jaar heeft ook lekker veel zin. Als ze de return met 2-0 winnen worden ze dan kampioen?

Laatst bewerkt: 29 jul 2010
  20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond het de eerste helft ook niet slecht qua voetbal. Maar de afwerking was wel weer bedroevend. Nu hou ik mn hart vast voor de uitwedstrijd. Al moet ik wel heel eerlijk zeggen dat als ik kijk naar wie ze in de 2e voorronde tegen kunnen komen ik toch al betwijfel of de CL gehaald gaat worden.

Maar het zou wel weer een mooie domper zijn om door een club als PAOK uitgeschakeld te worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina