Ik ken wel een paar legit 10th prestige mensen die gewoon een K/D van 0.7 hebben ofzo. Kwestie van veel spelen
KD ain't shit! Zegt helemaal niks, dat zijn bijna allemaal bitches die quitten als het niet goed gaat.
KD zegt alleen iets over TDM. In objective game draait het om het winnen. Verliezen met 44-2 is dus gewoon niks tenzij je een nuke gooit. IMO moeten ze de nuke er gewoon met een patch uithalen. Reden 1 van de meeste cheaters...
Ik denk dat de Nuke ook gewoon hét probleem is. Nja, niet alleen de Nuke, gewoon alle killstreaks. Lekker even een Chopper Gunnertje boosten, bah
Ok, misschien ben ik nu wel een echte noob voortaan. Maar is het jullie opgevallen dat als je de Killcam bekijkt en dan op START drukt je precies ziet ( op de map ) waar je tegenstander zich bevind?
Ghehe, is over het algemeen een vrij bekend truckje Jawel, je verliest alleen je winstreak. K/D behoudt je. Behalve als je naar het dashboard gaat
nee, ik geloof van niet hoor, want ik weet nog dat ik een nieuwe killstreak had gehaalt, maar daarnaa was ik perongeluk geleaved omdat ik zon schermpje kreeg van wil je party chat of game chat, toen drukte ik net op b en ik leavde, toen keek ik bij de leaderboards of mijn nieuwe killstreak er wel was, nee. maar toen ik later weer ging spelen stond hij er wel.
Je hebt gelijk. In CoD4 was dit veel minder. Als je de Nuke, Chopper Gunner en Ac130 eruit haalt zal het probleem waarschijnlijk veel minder zijn. Maarjah ze blijven leuk om te gebruiken
Of je gaat barebones spelen, daar heb je die zielige boosters niet Voor mijn gevoel zijn daar ook minder noob tubers of misschien ligt dat gewoon aan mij.
Ja das idd wel jammer, maar voor SnD maakt het niet zoveel uit vind ik. Over het algemeen worden daar toch niet echt veel killstreaks gehaald, behalve UAV...
Dit kon op Call of Duty 4 ook al, het werd dus ook vaak gebruikt in clanmatches... Ik snap eigenlijk niet waarom ze dat er niet uit gehaald hebben
Yay, eindelijk 50 sabotage wins. Was kut om te halen, die gamemode wordt echt verkracht door de mensen die het spelen. En dat embleem dat je ervoor krijgt is lelijk.
Wat the FUCK is de muziek die speelt ( heel kort welliswaar ) van 0:05 tot 0:25? Ik heb het echt veel vaker gehoord maar nog nooit gevonden. Is ook gespeeld in the Revenge of the Fallen ( Transformers ) teaser ... Iemand?
Als je nou de Infamy of Launch trailer had gevraagd, dan had ik het je kunnen zeggen, maar van deze weet ik het niet. Is het niet iets speciaal componeerd voor de trailer? Het zijn maar een paar enkele noten, dus is nogal moeilijk te zeggen.
Nee, het komt in meerdere trailers voor. Kan het echt niet vinden ... maargoed, had wel vet geweest voor een Sabotage Montage ... 1:41, tijd om te pitten. Kut