1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken wel een paar legit 10th prestige mensen die gewoon een K/D van 0.7 hebben ofzo. Kwestie van veel spelen
     
  2. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik ken ook iemand, 8ste prestige kd 0.45
     
  3. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    KD ain't shit! Zegt helemaal niks, dat zijn bijna allemaal bitches die quitten als het niet goed gaat.
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is W/L:+
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    KD zegt alleen iets over TDM. In objective game draait het om het winnen. Verliezen met 44-2 is dus gewoon niks tenzij je een nuke gooit. IMO moeten ze de nuke er gewoon met een patch uithalen. Reden 1 van de meeste cheaters...
     
  6. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja haha, kd behoud je gwn als je quit
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de Nuke ook gewoon hét probleem is. Nja, niet alleen de Nuke, gewoon alle killstreaks. Lekker even een Chopper Gunnertje boosten, bah
     
  8. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    nee joh, das echt niet zo hoor, of moet je dan naar xbox dashboard gaan?
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ok, misschien ben ik nu wel een echte noob voortaan.

    Maar is het jullie opgevallen dat als je de Killcam bekijkt en dan op START drukt je precies ziet ( op de map ) waar je tegenstander zich bevind? :+
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe, is over het algemeen een vrij bekend truckje:+

    Jawel, je verliest alleen je winstreak. K/D behoudt je. Behalve als je naar het dashboard gaat
     
  11. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik geloof van niet hoor, want ik weet nog dat ik een nieuwe killstreak had gehaalt, maar daarnaa was ik perongeluk geleaved omdat ik zon schermpje kreeg van wil je party chat of game chat, toen drukte ik net op b en ik leavde, toen keek ik bij de leaderboards of mijn nieuwe killstreak er wel was, nee. maar toen ik later weer ging spelen stond hij er wel.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je hebt gelijk. In CoD4 was dit veel minder. Als je de Nuke, Chopper Gunner en Ac130 eruit haalt zal het probleem waarschijnlijk veel minder zijn. Maarjah ze blijven leuk om te gebruiken :)
     
  13. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je gaat barebones spelen, daar heb je die zielige boosters niet ;) Voor mijn gevoel zijn daar ook minder noob tubers of misschien ligt dat gewoon aan mij.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat speel ik op het moment. Maar daar kun je geen hardcore of SnD spelen wat weer jammer is.
     
  15. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das idd wel jammer, maar voor SnD maakt het niet zoveel uit vind ik. Over het algemeen worden daar toch niet echt veel killstreaks gehaald, behalve UAV...
     
  16. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kon op Call of Duty 4 ook al, het werd dus ook vaak gebruikt in clanmatches... Ik snap eigenlijk niet waarom ze dat er niet uit gehaald hebben =(
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Yay, eindelijk 50 sabotage wins._O_ Was kut om te halen, die gamemode wordt echt verkracht door de mensen die het spelen.

    En dat embleem dat je ervoor krijgt is lelijk.:'-(
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329


    Wat the FUCK is de muziek die speelt ( heel kort welliswaar ) van 0:05 tot 0:25? Ik heb het echt veel vaker gehoord maar nog nooit gevonden. Is ook gespeeld in the Revenge of the Fallen ( Transformers ) teaser ...

    Iemand?
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je nou de Infamy of Launch trailer had gevraagd, dan had ik het je kunnen zeggen, maar van deze weet ik het niet. Is het niet iets speciaal componeerd voor de trailer? Het zijn maar een paar enkele noten, dus is nogal moeilijk te zeggen.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, het komt in meerdere trailers voor. Kan het echt niet vinden ... maargoed, had wel vet geweest voor een Sabotage Montage :D

    ... 1:41, tijd om te pitten. Kut
     

Deel Deze Pagina