Mijn abo loopt binnenkort ook af, en ik heb besloten om een HTC Desire(I know, heel orgineel) te halen. Ik zit alleen heel erg te twijfelen over welke provider ik moet nemen. Ik heb de afgelopen 2 jaar T-Mobile gehad. Hier weinig problemen mee gehad, behalve dat er momenten zijn dat de netwerkverbinding erg langzaam is. Hi blijkt kwa netwerk beter te zijn dan T-Mobile. Alleen lees ik verontrustend veel klachten over de FUP. En ik heb eigenlijk weinig zin in dit soort gezeik. Vodafone zou het beste moeten zijn - alleen is het wel een stuk duurder. Ik weet dat je een gratis xbox360 erbij kan krijgen. Maar aan die xbox360 heb ik zelf weinig, en verkopen heb ik ook weinig trek in. Wat een dilemma. Misschien dat jullie mij kunnen verlichten?
Heb eindelijk m'n iPhone simlockvrij gemaakt, maar nu wil ik op internet via Vodafone Live. Iemand enig idee hoe ik dat in stel? Bij voorbaat dank!
Ik heb geen last van de FUP van Hi, ik heb weleens een tijdje mijn telefoon als modem voor mijn laptop gebruikt en iets van 200mb gedownload ermee, nooit wat van gehoord. Verder ook geen problemen met Hi!
Mijn abbo loopt in januari af. Nu kan ik dus al verlengen bij Vodafone, en ben ik eventjes gaan kijken wat de aanbiedingen zijn bij een contract verlenging. Er staat dat er speciale aanbiedingen zijn, en als ik dan (bijvoorbeeld) de HTC Desire kies, kan ik weer een 2 jaar durend abonnement kiezen, en betaal ik de eerste 12 maanden 14,75. Nu wou ik dus wel even weten wat mijn korting nou precies was, maar als ik me uitlog, en ik kies dan een nieuw abonnement met de Desire, kost dat precies hetzelfde als dat ik mijn contract verleng. Doe ik dan iets verkeerd ofzo?
Mensen hier nog met aanraders voor apps? Heb eigenlijk amper apps, maar goed. Ik heb het idee alsof alle programma's blijven draaien overigens, op mijn desire, waardoor een volle batterij niet eens de hele nacht doorkomt. Is dat correct?
Dat is hoe Android werkt. En dat is het geniale erachter. Smartphones gaan sowieso niet lang mee, omdat ze veel energievreten. Maar bij android is het als volgt: Alle apps die je geopend heb blijven als het ware in het geheugen openstaan. Zodat als je de volgende keer de app gebruikt deze niet helemaal opnieuw moet worden opgestart. Dit zorgt er dus voor dat je enorm snel de verschillende apps kan gebruiken. Er zijn taskkillers waarmee je er kan zorgen dat alles wordt afgesloten, maar mijn ervaring en die van andere is dat dit er alleen maar voor zorgt dat je telefoon nog sneller leeg raakt. Dit omdat hij elke keer de apps helemaal opnieuw moet opstarten. Dit kost meer energie als dat het kost om ze in het geheugen te bewaren.
Dat is onzin, je kan beter een taskkiller gebruiken dan de hele nacht de programma's nutteloos in je geheugen laten energievreten .
Mijn X10 gaat 4 dagen mee, ik gebruik geen taskkiller. Door een taskkiller te gebruiken verpest je het hele idee achter Android. Anders had Google er echt wel standaard een manier ingebouwd om programma's af te sluiten.
waarom vreet dat ding zo batterijen in de nacht als ie gewoon standby ligt. Standby tijd wordt iets van 300uur gegeven, snap ook wel dat je daar niet op moet rekenen, maar toch wel iets meer dan 7-8 uur had ik gehoopt, shit.
Als je telefoon net nieuw is kan het zijn dat de batterij nog niet perfect is. Dat moet volgens mij worden "ingewerkt". Anders kan ik je adviseren om een app te downloaden waarmee je GPS/Internet en dergelijke kan uitzetten, dat kan al veel energie schelen.
Ik heb een mobiel, als de batterij leeg is. En ik hem weer oplaad staat de tijd en datum op 0:00 01/01/2006. En nog iets raars, als ik een gemiste oproep heb voordat de batterij leeg ging en als ik hem oplaadde was die er niet meer, wat te doen?
Wat ik me nog af vroeg. Mijn abbo loopt in Januari af, maar kan nu al verlengen. Is het 't waard om tot december te wachten, omdat er nog vette telefoons uitgekomen in de tussentijd (Zo ja, welke?), of kan ik net zo goed nu al eentje uitkiezen?
Welke provider heb je nu ?? Bij T-Mobile kan je 4 maanden voor het aflopen van het abonnement al verlengen.
Vodafone, en daar kun je 6 maanden van te voren verlengen. Nu is 6 maanden natuurlijk wel veel, en dan zit ik 2.5 jaar aan mijn volgende telefoon vast, maar de telefoon die ik nu heb (Omnia), begin ik echt zat te worden. Maar ik weet niet wat nog uit komt, anders is het nog wel het wachten waard natuurlijk.