1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    [​IMG]
    [gb]De XBW Motorrijders[/gb]​


    Beuker(sr) - Ducati Hypermotard 1100 evo
    [​IMG]
    En zijn raceplee.. :+ (Naast verkochte monster S4R)
    [​IMG]

    Pimmy - Ducati Monster 696 25KW
    [​IMG]

    Bazzie - Triumph Street Triple R
    [​IMG]

    Beumah - Kawasaki Z750
    [​IMG]
    [​IMG]

    HanTheMan - Triumph Daytona 675
    [​IMG]

    Elendill2003 - Honda CB 600 F
    [​IMG]

    Fallout - Ducati Monster 1100s '10 & Yamaha YZF750R
    [​IMG]
    [​IMG]

    [2K] - Kawasaki ZX9R
    [​IMG]

    Sjorrit/Jorrit.Ferwerda - Triumph Street Triple R (Te koop)
    [​IMG]

    HanTheMan - Kawasaki ZRX
    [​IMG]
    [​IMG]

    kelders0 - Aprilia Rs50
    [​IMG]
    En voor het echte werk de Kymco dj y50:
    [​IMG]

    Lars - Suzuki GSX600 R
    [​IMG]

    KevskiVD - Honda CB1
    [​IMG]

    Barcode - Honda CBR 600 F
    [​IMG]

    SjoerdV, Ducati 749
    [​IMG]
    [​IMG]

    Danger, Kawasaki ER-5
    [​IMG]

    Smokey, Triumph Street Triple R
    [​IMG]
    [​IMG]

    dahouseman, Suzuki SX-R 1000 K7
    [​IMG]
    [​IMG]

    En vooruit:

    4Sake's brommerhoek:
    Yamaha DT50R:
    [​IMG]
    Speedfight 1:
    [​IMG]
    Speedfight 2:
    [​IMG]



    En dan nu de wijze woorden van beuker(sr):

    Het vorige deeltje
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Volgens mij mogen die foto,s wel eens geupdate worden want dat klopt ook niet helemaal meer }:]

    @Pim Smeets

    Gefeliciteerd! lekker gevoel he!

    @Pimmy

    Vet! veel plezier en doe voorzichtig!

    @Fallout

    Klote man dat ze die nieuwe fiets nu al gestolen hebben!
    Stelletje %$@@!!*&@
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2010
  3. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, ik heb geen 998 meer, zal even een plaatje posten van m'n 1100.


    Inderdaad, erg klote. Ik geloof dat Goedhart alweer een nieuwe aan het regelen is. Mag m'n vriendin voor de derde keer d'r motor inrijden.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Woei, deeltje 5 alweer.
     
  5. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 3 plofjes.

    Yamaha DT50R:
    [​IMG]

    Speedfight 1:
    [​IMG]

    Speedfight 2:
    [​IMG]

    De Yamaha voor de leuk gekocht 8)
    Mijn Speedfight 2 is helemaal standaard (gewoon 45 km dus) en die gebruik ik meer voor als ik beetje ga toeren met vrienden op de plofjes zodat we verder geen rekening hoeven te houden met de politie, daarnaast heb ik m'n Speedfight 1 nog en die loopt dus wel een stukje sneller :+
     
  6. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, even een vraagje. mijn school tas is nogal zwart zonder enige reflectie. Nu wilde ik van dat reflecterende lint van 3m erop plakken. Ik kan dit echter nergens vinden hebben jullie enig idee waar dit te koop is?
     
  7. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Dankje! En ja, lekker gevoel maar kan helaas pas (wegens tijdgebrek) over een week m'n pasje en de Bandit 600N ophalen...
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ken het, kon zelf ook 2 dagen later pas rbw aanvragen, toen nog week wachten. Toen nog wachten tot ik pak/helm etc kon kopen en daarna kon ik pas mn bike ophalen. Maar als je hem dan eenmaal hebt...
     
  9. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier reed ik gewoon 5 dagen met dat brieffie rond haha denk alleen dat je er toen wat makkelijker mee weg kwam dan nu:p
    Uiteraard als ze je nu een boette kunnen geven dat ze het uiteraard doen:mad:
    Kreeg hier van de week fijn fanmail voor een 4 km te hard de heenweg en de terugweg 6 km(H) Echt niets gezien(A)
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Die van 4sake erbij gezet. De rest is eruit. Andere pics kan ik er evt weer in zetten :)
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Laatst bewerkt: 29 jul 2010
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wel maf, had verwacht dat textielpak zonder wintervoering wel waterdicht zou blijven. Jack houd het redelijk vol, maar broek is zonder voering niet bepaald waterbestendig. Ook geen zin om steeds voering in en uit de broek te stoppen. Maarja, zijn korte ritjes met werkkleding eronder, wat redelijk snel weer droogt.
     
  13. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Presento*)

    [​IMG]
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Blijft een mooi ding!
     
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt :thumbs:

    Zit momenteel wel weer met een probleempje. Demper gescheurd...
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet of de oude lijst nu weg is maar je kan beter de oude fotolijst laten staan en op verzoek van mensen aanpassen. Zijn er nl maar een paar met nieuwe motoren.

    Zometeen een voorraad eten en drinken inslaan om de tanktas mee te vullen. De motor moet nog gewassen worden. De tank gaat gevuld worden. Alle kleren en rotzooi moeten nog in de konttas. De helm moet nog even intern gereinigd worden. Ben er al bijna klaar voor :+
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  17. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Als je zin hebt; maak ff een fototje als je bike klaar en bepakt is, wil wel zien hoe dat er uit ziet, op reis met een nieuwe monster :D.
     
  18. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dan, ff niet aanwezig en we hebben gewoon een nieuw deeltje.

    Gister en vandaag lekker gereden en bij elkaar 400-500 km erbij gezet. Gister heb ik Lekdijk op gezocht. Had de GPS van de auto in me zak gestopt en via de koptelefoon de aanwijzingen gevolgd. Ging prima, tot de batterij ermee ophield (zonder dat ik het door had). Ik vond het op een gegeven moment al zo raar dat ze niks meer zei. Dus toen maar ff gestopt en ze was dus leeg. Toen ben ik maar bij de volgende afslag om gekeerd en toen kwam ik afslag kinderdijk tegen. En dat bleek dus op dezelfde weg te liggen.
    Was helaas wel redelijk druk met auto's. En op een gegeven moment zat ik achter 2 auto's, komt er opeens een KTM voor bij scheuren (sjorrit??), en toen ben ik er maar achteraan gegaan. Hij had het duidelijk wel wat vaker gedaan, want ik kon em echt niet bij houden. Ik moet toch echt wat vaker oefenen met de bochtjes wat sneller pakken. Op de terugweg gewoon de snelweg gepakt. EN der stond echt veel wind en dat vonden me nieuwe spiegeltjes niet zo leuk, athans de linker. Dus die heb ik er halverwege af moeten halen.

    Ik had van de week dus nieuwe spiegeltjes erop gezet, van die Bar-end. Alleen ging bij de linkerkant de bout van het stuurgewichtje er niet uit. Dus heb ik em met een tang eruit getrokken. Alleen had ik nou niet allen de bout maar ook het rubbertje en het schroefdraad (wat vast hoort te zitten) eruit gehaald. Toen was ik ff bij HvW langs geweest en die had het rubbertje omgedraaid moertje erachter en het hele zooitje er weer in gestopt. Maar dat was dus niet stevig genoeg. Dus nu zoek ik een andere oplossing om het allemaal weer vast te krijgen. Iemand suggesties? Staat een fototje in de spoiler voor verduidelijking.

    Dit is dus wat aan en in me stuur hoort te zitten. Stuurgewicht-bout-rubbertje-schroefdraad.

    [​IMG]


    Vandaag was ik ff op familiebezoek in EDE en daarna nog ff lekker tussen de weilanden gereden. Bochies gingen alweer een stukkie beter, maar het kan nog wel wat sneller af en toe. Ik hou vaak in, omdat ik dan niet goed zie waar de bocht heen gaat, of dat ik niet goed de weg in kan kijken. En dat komt denk vooral omdat ik dan niet bekend ben daar. Want ik merk wel dat de paar bochten die we hier hebben een stuk soepeler gaan en dat ik dan ook wel harder erdoor heen durf te gaan.

    Zo het is volgens mij een aardig verhaaltje geworden zo. Nu eerst op vakantie _0/


    Ow en nog een fototje voor in de OP

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ow en nog iets, na me vakantie heb ik een afspraak staan voor een nieuwe uitlaat \o/
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  19. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet vast te zetten met een beetje loctite?
    Anders zou ik een maatje of als je zelf de beschikking heb over een draaibank,een busje van aluminium ofzo pas laten draaien met schroefdraad.
    Of denk ik nu te moeilijk(A)
    Haha trouwens leuke weggetjes daar bij Kinderdijk of niet?:D
    Vanaf daar beetje richting Gorinchem enzo is ook leuk rijden alleen beetje opletten met camera,s op de lange stukken daar.
    Aardig in de buurt hier,kom er wel vrij regelmatig overheen klappen(H)
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, je merkt duidelijk als iemand lang(er) zijn rbw heeft, of vaker de lekdijk ed heeft gereden. Die knallen zo makkelijk hard door de bochten. Als je met anderen rijdt, ga je zelf ook wat harder rijden (en door de bochten), dan wanneer je alleen rijdt (ik iig), maar laatste keer moest ik op den duur toch ook even stapje terug doen, ging me toen iets te hard op het eind. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina