Als Ajax de papieren op tijd afhandelt dan wel volgens mij. Dus zal hij morgen spelen. Hij is niet inzetbaar volgende week geloof ik :{
Overigens heb ik totaal geen zin in morgen. Vind het altijd een wedstrijd van niks, die Johan Cruijff schaal. Geinig schaaltje hoor, maar je kan er de rest van het seizoen niet op teren.
Volgende week niet nee. Als Ajax de wedstrijd wint en doorgaat dan is hij het volgende CL wél speelgerechtigd dacht ik.
Echt een stumper jij. Afgelopen wo. zelfs nog Ajacieden opgepakt omdat ze wilde knokken met een stel Zweden die tegen AZ speelden. Je hebt het echt het IQ van het achtereind van een varken.
Josh gunit altijd het slachtoffer hier ! Eindelijk hebben we een nieuwe nummer 9. Jammer dat ie alleen niet kan spelen tegen PAOK, maarja het is niet anders. Hopelijk krijgt ie morgen minimaal 20 minuten.
Ga er dus vanuit dat hij iig speelminuten maakt. Ik weet niet of hij fit genoeg is om in de basis te starten. Zou best kunnen. edit: Interview van Ajax.nl http://www.ajax.nl/Ajax-TV/El-Hamdaoui-Ajax-is-een-hele-grote-club.htm
dit onderteken ik. goed idee danny! lol, wat staat mounir toch uit ze nek te lullen in dat interview.
Dat 'meldt' de Telegraaf helemaal niet. Dat komt regelrecht uit The Sun, precies hetzelfde bericht. En om die reden is het bericht met een kilo zout te nemen. Ik ben blij met Hamdaoui, ondanks al het gezeik. Prima spits, en goddomme wat hadden we dat nodig.
Mhm, misschien dat ik toch maar een kaartje koop voor Ajax - Twente. Even kijken of het vrije verkoop is.
Waarom nou weer in het 4-2-3-1 systeem. We spelen gewoon 4-3-3. Eriksen is geen buitenspeler. Iedereen zet tegenwoordig maar 4-2-3-1 neer, maar De Zeeuw speelt helemaal niet als verdedigende middenvelder. Steek vdWiel - Toby - Jan - Anita Demy - Enoh - dJong Suarez - Mounir - Urby
Maar Suárez en vooral Urby zijn ook geen echte buitenspelers, dus tsja... Overgens is Demy weldegelijk een een controlerende middenvelder, alleen valt hij ook aan.
pfff. Als je het niet snapt hou dan je kop. Je moet het zien meer als een driehoek waar Enoh het meest terugzakt en dJong als diepste speler, maar niet als pure 10. Demy vind ik meer spelen in een box2box rol dan in de rol van controlerende middenvelder. @ Nera, zijn inderdaad geen "echte" buitenspelers, maar het is meer een persoonlijke irritatie dat iedereen tegenwoordig maar 4-2-3-1 gebruikt en heilig verklaart (op meerdere fora zie ik het steeds en ik erger me er gewoon aan). In principe moet het altijd de doelstelling zijn om 4-3-3 te spelen en daarop te scouten, vind ik.
Ik zou gewoon met een ruit op het middenveld gaan spelen. Dus --------------Stekelenburg-------------- vd.Wiel--Alderweireld--Vertonghen-Anita ----------------Enoh---------------- ----De Zeeuw----------Eriksen/Urby---- ---------------De Jong---------------- ---------Suarez-----El Hamdaoui-------
Doe mij maar als volgt: --------------Stekelenburg-------------- -v/d Wiel-Alderweireld--Vertonghen-Anita- ----------de Zeeuw-----Enoh------------ -----------------de Jong---------------- -----Suarez-----El Hamkaas----Urby-----