[Formule 1] Seizoen 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 27 dec 2009.

?

Wie gaat dit spannend seizoen winnen?

1. Alonso

39,6%
  2. Webber

18,8%
  3. Hamilton

8,3%
  4. Vettel

31,3%
  5. Button

2,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Tja.. ik vind tankstops er ook bij horen, maar het mag nou eenmaal niet. In 2002 mocht het nog wel.

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    En zo is het: we kunnen hoog en laag springen of het nou bij de sport hoort of niet, maar feit is dat het gewoon verboden is.

De FIA zou per artikel in het reglement ook een standaard straf moeten toevoegen, want de ene keer zijn ze harder dan de andere keer en dat kan ook niet.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Daar ben ik ook een groot voorstander van. Weet je als team ook waar je aan toe bent en als er straffen worden uitgedeeld, zijn deze voor iedereen gelijk.

4. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je spreekt jezelf nu tegen. Zeggen om elkaar NIET in te halen is ook een teamorder.

5. JeePee

JeePee Guest

Zeggen dat de fuelmixture omlaag moet is ook een teamorder. Zeggen dat er de volgende ronde gepit moet worden ook.

Ik bedoel dat het not done is om tegen coureur A te zeggen dat hij coureur B moet voorlaten. Tenzij coureur A statistisch geen kans meer maakt op de wereldtitel, maar dan zal A zelf, ook zonder order, wel aan de kant gaan.

Het is wel oke om elkaar te sparen. Een Button/Hamilton gevalletje in Turkije zeg maar.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Toffe poster. :)

7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het gebeurd hou je toch maar ik vind het een beetje laf , persoonlijk zie ik Alonso geen WK worden dit jaar en dan pak je een overwinning af van Massa.

Als het nou dan 1 na laatste race is en Alonso staat 5 a 10 punten achter dan zeg ik laat hem er voorbij maar niet in deze fase!

Wel gek dat je dit soort ongein nooit ziet in de superbikes/moto gp , daar stijden ze onderling net zo hard als met de andere rijders , zoals het hoort ;)

8. JeePee

JeePee Guest

wow, ik heb nog nooit zó lang naar 1 plaatje zitten kijken. Ik denk zeker een half uur nu 8) Echt vet :)

9. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

En dan ook nog dit soort dingen zeggen :F: :

10. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, die is fucking cool!, kan je die ook ergens kopen ofzo?

11. JeePee

JeePee Guest

Ik was door al dat rally geweld in Finland helemaal vergeten dat er ook een GP is dit weekend :eek:

Heeft Red Bull al de quali-trim geoefend, of wordt dit het saaiste weekend ooit?

VT1
    1. Sebastian Vettel Red Bull Racing 1:20.976 29
    2. Mark Webber Red Bull Racing 1:21.106 + 0.130 27
    3. Robert Kubica Renault 1:22.072 + 1.096 21

8)

12. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ze beetje pissed zijn door afgelopen week :p

13. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja de kans is groot dat het of in de eerste bocht fout gaat of dat er 1 kapot gaat :9

Denk dat het gat wel kleiner is dan dit..

14. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet, RBR kan hier optimaal profiteren van hun constant aangeblazen diffuser.

Laten we hopen op regen, anders is de eerste startrij al bekend.

15. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste startrij staat wel vast ja , alleen komen die RBR's nooit zo super van de plek dus grote kans dat er een ander tussen komt voor de eerste bocht.

Regen zou ook mooi zijn maar dan pas morgen.

16. JeePee

JeePee Guest

Die ze in de training waarschijnlijk nog niet gebruikt hebben... Webber weer 1.1 seconde sneller vanochtend in VT3 dan Alonso. Drama.

Wel grappig wat Olaf Mol allemaal voor onzin aanhaalde om uit te leggen hoe dat constante geblaas werkt, met die hoge toerentallen en weet ik 't. Is gewoon een systeempje uit de rallysport, genaamd ALS (anti lag system) om de turbo's op gang te houden. Nu wordt het gebruikt om een constante flow over de diffuser te hebben.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jul 2010
  17. coen the stig

Leuk Bevonden:
    0
    laat ze aub volgend jaar de toelating van teams veranderen en die nieuwe teams er uit donderen. Je word er toch helemaal gek van dat die gp2 wagens mee doen. De formule 1 is een koningsklasse en dat hoort ook zo te blijven. Als je nu ook weer ziet met die kwalificatie. De nummer 24 rijden gewoon 3 seconde langzamer dan de nummer 17. Ik vind het bij le mans wel leuk om te zien verschillende race klasses door elkaar, maar aub niet bij de F1

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Gat van 0.8 seconden tussen RBR en de rest :eek:

19. JeePee

JeePee Guest

Of je geeft ze even de kans? Of had je verwacht dat ze gelijk de gevestigde orde aan zouden pakken? Daarnaast vind ik Lotus een erg leuk team.

Sterker nog... 1.2 :'-( Ik hoop zo hard op regen morgen.

Wel een ziek rondje van Vettel trouwens.

20. coen the stig

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik geef ze geen kans omdat ze het gewoon verkeerd aangepakt hebben. Als ze het hadden gedaan zoals toyota een paar jaar geleden had ik het wel goed gevonden. Die hebben eerst een jaar aan een auto gewerkt en getest ipv een aangepast gp2 team een cosworth motor geven en er de naam Formule 1 aan geven. en dat lotus is ook niet meer dan alleen maar naam. Ik had ook niet verwacht dat ze opeens in de top 10 zouden rijden, maar een beetje aansluiting met de rest had toch wel gemogen.

Op het moment dat ferrari een derde auto vroeg werd het afgewezen. Ze zien dus liever die slome teams dan de grote teams met 3 auto's

Laatst bewerkt: 31 jul 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina