De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Congrats aan twente supporters hier. Beste wanprestatie van Ajax. En dan jezelf zo laten gaan als aanvoerder, jammer.

2. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond dat echt 2x zo gevaarlijk als wat Suarez deed, ook al was dat ook terecht rood. Al met al een enorm saaie pot, blij dat ik geen kaartje gekocht heb :lol:

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Eerste 20 minuten goed gekeken, waren spannend. Daarna niet meer gekeken, tot de rode kaart van Suárez (mongool). Rest wat niet zo geweldig.

4. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit even Feyenoord te kijken en dat speelt toch echt leuk voetbal tegen Aston Villa.
    Het is te hopen dat ze deze jeugd of kunnen behouden of voor hele mooie bedragen kunnen verkopen. Dan zie ik het echt ooit wel goed komen met Feyenoord.

5. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of iemand nog Feyenoord aan het kijken is maar ze spelen gewoon lekker! Had ik niet verwacht met deze opstelling.
    Al moet ik er bij zeggen, Aston Villa speelt ook wel erg matig.

6. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    De jeugd met Mokotjo, Cabral, Van Haaren en Castaignos spelen leuker voetbal als de basis van gisteren. Villa speelt de hele voorbereiding al niet best maar dat neemt niet weg dat Feyenoord behoorlijk speelt de 1e helft.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    JCschaal niet gezien, maar las dat Twente Ajax best wel heeft weggespeeld. Heel treurig. Suarez ook nog rood, Enoh en Lindgren kwijt de komende weken. Was een lekker wedstrijdje dacht ik zo?

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb de samenvatting gezien. Wat heeft Suárez in godsnaam gesnoven om zo in te komen op je tegenstander? Het is 0-1 geworden door een foutje van Stekelenburg, ach, kan gebeuren. Ik neem het Stekelenburg niks kwalijk, die man heeft mij genoeg OH-MIJN-GOD-HOE-HAD-HIJ-DIE-KUNNEN-HEBBEN momenten opgeleverd tijdens het WK.

0-1 dankzij een blundertje, kan gebeuren. Weggespeeld? Geen idee ... als Twente dan toch oh-zo superieur was dan hadden ze met 5-0 moeten winnen.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dramatische wedstrijd. Niet omdat je verliest, maar omdat Enoh en Lindgren geblesseerd zijn voor een wedstrijd die de rest van het seizoen kan beslissen en omdat Suárez de competitiestart mist. Waardeloos dus.... :{

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Zojuist werkelijk genoten van Inter-Man City. Inter speelde City van de mat, hoewel ze vanaf halverwege de eerste helft met tien man moesten spelen (nota bene Vieira kreeg rood voor een vermeende elleboog tegen Materazzi :lol:, viel reuze mee), maar daarvoor ook al. En dat met een sloot aan afwezigen. Constant pressie naar voren, enorm hoog baltempo en veel beweging. De hand van Benitez lijkt al zichtbaar te worden. Coutinho, onze nieuwe grote kleine man (18 jaar), liet een uitstekende indruk achter. Dat kan een gigant worden :)

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12

Leuke goal als je net tien minuutjes in het veld staat bij je debuut in het eerste, als linksbenige linksback (Biraghi) :9

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    ' Leuke goal ' is nogal zwak uitgedrukt _O_

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    mooi die reactie nadat hij scoort .. hij weet niet wat hem overkomt :thumbs:

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Prachtig!

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heerlijk_O_

En ja gisteren. Slechte pot. Hopen dat het gewoon een uitglijder is. Het stemt mij in ieder geval niet echt gelukkig. Weet iemand trouwens hoe dat zit met de rode kaart voor Suarez en de schorsing. Aangezien het een officiële wedstrijd is, zou hij een schorsing moeten krijgen. Is dat voor de beker of voor de competitie.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Competitie dacht ik.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vooral die reactie is mooi, hij kan het echt even niet geloven :)

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Dat is dan mooi fucked up. Stomme en domme rode kaart waarvoor je zo twee wedstrijden schorsing voor kan krijgen...

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    De grootste cultheld van allemaal:D

Meters meters buitenspel8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.