[Formule 1] Seizoen 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 27 dec 2009.

?

Wie gaat dit spannend seizoen winnen?

1. Alonso

39,6%
  2. Webber

18,8%
  3. Hamilton

8,3%
  4. Vettel

31,3%
  5. Button

2,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Schumacher doet even een grove actie!

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Van de baan af? Gewoon tegen de muur aan:{

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pff kom op man. Het is racen of geen racen.
    Hij geeft precies genoeg ruimte, dus ruimte genoeg.

Laatst bewerkt: 1 aug 2010
  4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Onzin, er is racen en inhalen en er is een gevaarlijke situatie creeƫren.
    Wat schumacher met deze actie deed was dat laatste. Als hij op een dergelijke manier aan de kant was gegaan toen Barichello nog (half) achter hem zat, prima. Maar Barri zat al naast hem en dan ga je niet iemand op een dergelijke manier bijna de muur in duwen. En veel scheelde dat niet.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kom op zeg was op een recht stuk. Drukt hem gewoon naar rechts richting de muur en zat er nog een halve meter vandaan. Gewoon racen en vechten voor positie tot op het randje.
    Het is F1 niet de jaarlijkse Jaguar meeting.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als je je tegenstander over de rand duwt en bijna in de muur en tien meter verder naast de baan drukt is dat over het randje. De afstand tot de muur was op het laatst ook nog een paar decimeter. Gewoon levensgevaarlijk.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    News flash de sport in levensgevaarlijk. ;)

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Halve meter was het zo te zien zeker niet. Herhaling van die actie liet toch wel ziet dat er nauwelijks nog ruimte was. Daarbij deed Schumacher tot twee keer toe die actie, eerst bij de muur, daarna nog een keer lichtelijk bij het gras.
    Nee, het is geen jaarlijkse Jaguar meeting en ik zie graag inhaal acties. Maar dit soort 'late' en potentiele gevaarlijke acties hoeven van mij ook niet.

Is het ook, maar dat betekent niet dat het gevaarlijker gemaakt hoeft te worden

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Sjonge jonge wat vind ik Vettel toch een kneus. :emo: Heeft ie eens een drive through omdat hij wat fout doet, misschien wat pech en dan meteen als een klein kind lopen huilen. Niet blij zijn met zijn derde plaats, meteen klagen bij de FIA... en hoe hij daar op het podium staat. Tering.

Wat betreft Schumi-Barri, als Schumacher Barrichello echt in de muur had gezet was hij misschien wel teruggekaatst en lag Schumi er ook uit. Vind het niet verstandig van hem.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ok, dus jij bekommerde je meer om het lot van Schumacher zelf dan wat hij Barrichello aan had kunnen doen.

11. JeePee

JeePee Guest

Redelijk aardige race. Had een saaie verwacht, maar de SC (die in mijn ogen onterecht is opgeroepen) en de straf van Vettel maakte het een aardig tactisch spelletje.

Schumi-Barri? Ach. Het was exact op het randje. Mag zo nu en dan wel gebeuren dit :)

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wanneer is het dan over het randje volgens jou? Als ie 'm daadwerkelijk de muur in dwingt? Of als hij spint over dat stuk stof/gras waar hij overheen werd geduwd?

13. Remco

Remco Guest

Dat heet emotie, vriend. Vettel is een vechter, en ontzettend graag wil winnen. Hij is ook nog jong en ja, dan kan het gebeuren dat hij zo op een podium staat. Niet meer dan terecht. Ik vind het sneu voor hem. Als je ziet dat hij in 10 rondes bijna 9 seconden pakt en dan uiteindelijk zo 3e wordt, mag hij dan niet balen?

14. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vettel zn race is gewoon verpest door die SC die imo totaal onnodig was. Voor een poep en een scheet komt tegenwoordig de SC op de baan. Vroeger was het een heldensport met mannen met ballen. Tegenwoordig lijken het wel watjes die alleen maar lopen te mekkeren...

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    :emo: Nee? Ik zeg dat ik de actie van Schumacher compleet niet begrijp.

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Alles is de schuld van Liuzzi! :mad:

17. JeePee

JeePee Guest

Erm... ja. Is toch 100% duidelijk? Je gaat over het randje als er iets mis gaat. Er is helemaal niks mis gegaan hier. Dus het was niet over het randje. Schumacher had niet meer naar rechts moeten gaan, want dan was het raak. Dit was dus OP het randje ;) And that's how we like it in formula one ;)

18. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik moest nog aan je denken.

19. Remco

Remco Guest

Nee van Button, als hij nou gewoon normaal had gekwalificeerd :+

En waarom kreeg Alonso geen order om aan de kant te gaan voor Vettel, aangezien Vettel veel sneller was? :+

20. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Halve meter :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina