Al veel te lang (vraag maar aan Ferry)
, maar goed, dat is gewoon sowieso een probleem bij mij (ik probeer zoveel mogelijk research te doen, dus dan kom je echt van alles tegen, dus steeds meer redenen om nog eventjes te wachten, etc etc...), en dan zijn er ook nog externe factoren die van invloed zijn (ik hoop binnenkort te verhuizen, en dan moet je zo'n ding weer gaan vervoeren, en kan ik dan nu niet beter een goedkope nemen zodat die straks op de slaapkamer kan en dan een dure nieuwe in de woonkamer!? etc etc...)
Maar goed, zaken die ik meeneem zijn dus echt van alles. FullHD of HD-ready, want ik zit nu nog op een kleine kamer. Input-lag? Kwaliteit van SD-materiaal? Aantal HDMI-aansluitingen!? Gemak in het aansluiten met een PC/laptop (G10 gaat nogal moeilijk). Design? Floating blacks (G20)? Buzz (Samsung)? Kwaliteit van de service-desk wanneer er problemen zijn? De prijs uiteraard, en mogelijke extraatjes die je er nu bij krijgt, of over een maand...
Etc etc etc. Dus het blijft gewoon zoeken, en dan is het dus voornamelijk omdat er gewoon geen perfecte tussenzit die de concurrentie verslaat. En 3d hoef ik niet, dus de hele dure modellen vallen dan ook wel af. (sowieso probeer ik het het liefst onder de 1000-1200 euro te houden)
Ik twijfel nu een beetje tussen de G20 en de S20. S20 is vrij goed voor die prijs, maar ik wil zeker weten of het toestel straks niet hetzelfde probleem met de zwartwaarden heeft als de G10 heeft. En er is ietwat onduidelijkheid of er nu wel of geen PNP-scherm in zit...
Daarnaast hou ik nog steeds met een schuin oog alle feedback in de gaten over de Samsung-plasma's en het buzz-probleem, en de nieuwe LG plasma's schijnen ook wel aardig te zijn...
Het is dus gewoon moeilijk, maar goed, ik ben dan ook een halve autist als het aankomt op dit soort keuzes maken (wanneer ik de aankoop kan uitstellen en dus de tijd heb om mijn tijd te nemen...
)
Klik om te vergroten...