De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Op Sport na hoort een normaal persoon toch niet naar SBS6 te kijken dus Kraaij is wat mij betreft wel een goed boegbeeld:+ Beckand lijk mij een goede vervanging voor hem

2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Als ik aan 1 iemand meer een hekel heb dan HJK, dan is het wel Beckand. Ik kijk dus geen VI meer. Jammer.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Volledig mee eens. Wat een megajosti... :F:

SBS6 schaamt zich nergens voor. Dat was zonder Hans Kraaij toch ook al wel duidelijk?

4. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Nou niet zeggen dat SBS hier en daar geen goede programma's heeft, zo voel ik me als nederlandse House kijker wel erg gediscrimineerd!

---

Maar Kraay heeft wel degelijk verstand van voetbal hoor, hij traint niet voor niets dat Lienden, en als hij (tactisch) iets probeerd uit te leggen bij VI, klopt het meestal nogwel ook, alleen hij kan het niet verwoorden...zeg maar net zoals johan cruijf.

Dude, Rene... kijk voor rene!

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :{

vergelijk je Hans kraaij junior nou met Johan Cruijff?

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    HKJ is een onbenul in elke betekenis van het woord. De man is een lachertje en er komt geen zinnig woord uit. Laten we zo'n droplul alsjeblieft niet vergelijken met grote Johan. De man die coacht bij een topklassertje dus die zal er wel verstand van hebben, hoor.:F:

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    paar filmpjes van die Russen die ook die chille WK filmpjes maakten

8. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    :+ Het is ook echt het ene of het ander hé...
    Ik zei alleen maar dat wanneer Kraay iets qua voetbal tactisch ofzo wil uitleggen bij VI. het vaak nogwel klopt ook, dat zie je ookwel aan de reactie van rene. Dat hij het totaal niet kan verwoorden (wat hij met veel niet kan :p ) heeft cruijf ook..ik zeg niet dat HKJ meer weet over voetbal dan cruijf...

dat topklassertje zal wss beter zijn dan de onderste uit de jupiler league. Ik wou er alleen maar mee aangeven dat hij toch geen onbenul kan zijn, als hij niks van voetbal snapt.

Tuurlijk is hij niet DE voetbal kenner, maar integendeel tot sommig gasten bij VI heeft hij heus wel wat te vertellen. Dat hij daarbij zichzelf totaal voor lul zet is natuurlijk een feit.

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

Fittie?:+

10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ralluff heb je een beetje vertrouwen in aankomend seizoen?
    Met -2 punten beginnen is niet een heel goed begin, al weet ik niet hoe jullie voorbereiding draait.
    Laat staan wat voor aankopen jullie gedaan hebben. :)

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Vertrouwen moet je natuurlijk altijd houden, maar ik verwacht weer een zwaar seizoen.
    Kwalitatief is onze selectie beter dan vorig seizoen, en ook staat er met Wim Dusseldorp een trainer voor de groep die het maximale eruit kan halen.

Yoann de Boer (Verdedigende middenvelder) heeft bijgetekend, net zoals Danny wintjens (Doelman). Verder zijn er nog een aantal jongens uit de jeugd doorgebroken. Yasinne Halim, Gavrey Villareal, Guliano Diaz en Kotbani. Waarvan Halim en Kotbani het dichtst bij een basisplek lijken.

Verder hebben we nog 2 Brazilianen gehuurd van Botafogo. Marcos Quintanilha (19 jaar) en Diogo Pinheiro Sousa (20 jaar). Vooral Diogo maakt tijdens de voorbereiding een uitstekende indruk. Wellicht dat hij op nummer 10 komt te spelen.

Echte aankopen tot nu toe zijn Bernard Hofstede (Volendam) en Fabio Carriciolo (Ado Den Haag). Carriciolo speelde vorig seizoen op huurbasis bij FC Den Bosch, en schoot er in de competitie 19 in.

Er moeten nog een aantal contractspelers bij, maar er is eerder verteld geworden dat de selectie pas half augustus tot eind augustus definitief compleet is. Dus dat kan nog wel eventjes wachten worden. Vrijdag een oefenduel tegen Helmond Sport, dus dan weten we pas echt waar we staan.

Dat was het wel zo'n beetje.
    Hoe staat het bij jullie?:)

12. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Uiteraard moet je altijd vertrouwen hebben, maar een beetje realistisch kijken kan nooit kwaad. ;)

Onze voorbereiding loopt lekker, wat opvalt is dat we vrij gemakkelijk scoren.
    Dat is wel eens anders geweest. Verder hebben we net als vorig jaar een vrij jongen selectie.

Sergio Padt (Jong Ajax) is gehaald / gehuurd als vervanger voor Pasveer. Freek Heerkens is overgekomen van Jong PSV. Michal Janota en Luis Pedro komen van Excelsior. Sven Spekking en Joep van den Ouweland komen van De Graafschap. Frank van der Zwan komt van Fc Utrecht en Gersom Klok komt van BV Veendam.
    Bijna al deze gasten zijn begin 20.

Heb nog geen wedstrijd gezien dus kan niet echt zelf oordelen, aankomende vrijdag ga ik naar Go Ahead Eagles - Jong PSV..
    Verder verwacht ik wel dat we bovenin lang mee kunnen strijden en hoop ik op een periodetitel. :)

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Joep van den Ouweland is wel een goede speler. Zijn broer (Charlie) speelde bij ons, maar kwam dankzij een blessure niet aan spelen toe vorig seizoen. Echter was het wel een meerwaarde voor ons geweest dit seizoen, maar hij vroeg teveel salaris, terwijl het nog maar de vraag is hoe iemand terug komt van een blessure. Dus die gok hebben ze niet genomen om zijn contract te verlengen.

Zo te zien krijgen jullie weer een aantal talentjes erbij.:)
    Denk sowieso wel dat jullie bij de eerste 5 zullen eindigen, maar misschien komt er wel een verassing. Waar moeten jullie de eerste wedstrijd tegen?

Wij hebben meteen een moeilijk programma:

AGOVV (uit)
    FC Den Bosch (thuis)
    FC Eindhoven (uit)
    Sparta (uit)
    MVV (uit)

Vooral Eindhoven schat ik hoog in als ze de lijn van de 2de seizoenshelft kunnen doortrekken.

14. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Van de eerste vijf wedstrijd er gelijk vier uit, lekker geregeld is dat..
    Wel vroeg in het seizoen de derby tegen MVV. Die inmiddels al op -8 staan volgens mij.

Onze eerst periode ziet er als volgt uit:
    Sparta (thuis)
    BV Veendam (uit)
    Almere City (uit)
    Helmond Sport (thuis)
    Cambuur Leeuwarden (thuis)
    RBC Roosendaal (uit)
    RKC Waalwijk (thuis)
    FC Dordrecht (thuis)

Met Sparta, RKC en Cambuur gelijk drie ploegen die voor het kampioenschap gaan.
    Wel alle drie thuis dus dat worden hopelijk mooie wedstrijden! :)

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Opzich ook een zwaar programma. Ik kan maar niet wennen aan de naam Almere City :emo:
    MVV staat inderdaad op -7 of -8, maar die zullen dat vast wel ruimschoots goedmaken.

We hebben Emmen thuis in de beker, dus dat moeten we gewoon winnen. Hopen dat we eindelijk eens een leuke wedstrijd in de volgende ronde krijgen.:)

16. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Haha, Almere City FC om precies te zijn. Welke mongool dat verzonnen heeft.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258

Bekijk hier een filmpje van hem.

Tsja..

18. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Pvv United was beter geweest :p

19. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: vi.nl

Zou wel super nice zijn als de graafschap deze speler kan binnenhalen, die brengt het niveau denk ik behoorlijk omhoog :)

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    :emo: :F:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina