De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja hoor :emo:

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is allemaal wel leuk en aardig dat ze nou doorgaan maar als ze in de komende week de zaakjes niet op orde krijgen qua organisatie dan maakt het volgens mij weinig uit tegen wie je loot maar word het alsnog EL

en toch nog maar 3-3 voor de spanning :mad:

3. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    haha 3-3 wat geniaal

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik zou als Ajax supporter mezelf echt zorgen gaan maken over die verdediging.
    Vooral die Anita is echt hopeloos als het op verdediging aankomt..

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    wie is er nu door ? :eek: ajax toch ?

6. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    YES WE ZIJN DOOR! 8)

7. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht bij die penalty echt bij mezelf: "Hoe kan Anita hem nou aan de kant duwen, het MOET wel een schwalbe zijn..." maar toen bleek dat hij hem vasthield... hij heb idd niks voor een goede verdediger.

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mijn god niet goed voor mijn hart..

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Jezus, wat een knots-gekke wedstrijd zeg! Heb me groen en geel lopen ergeren aan V/d Wiel, man wat was die SLECHT! En man man man, wat een geluk hebben we ook gehad met die gemiste penalty en de gemiste kans van Salpigidis. En natuurlijk de bal voor de lijn in de eerste helft, jezus. Maar we zijn door! Laat dit Ajax eerst maar eens in "goede" vorm worden, mét El Hamdaoui.

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    WE ZIJN DOORRRRR HAHAHAHAHHAHAHA!!!!! 8)8)

Het enigste wat ik nu kan zeggen.

11. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Suarez was btw niet blij zacht gezegd nadat ie werd gewisseld. Hopelijk naait ie 'm der niet alsnog uit...

Oh en Anita was ook weer eens dramatisch!

12. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff echt! Ben 10 jaar ouder geworden tijdens tijdens deze wedstrijd volgens mij. Niet normaal!

Stekelenburg wat een held! En wat waren anita en vd wiel slecht zeg. Vd wiel had nog vakantie volgens mij en anita is gewoon verdedigend niet sterk dat probeert hij te comsenseren met zijn enorme felheid en inzet en dat gaat hem ook aardig af maar een echte verdediger is het gewoon niet.

Nu maar hopen op een goeie loting en dan hopelijk de 2 de wedstrijd thuis! Ik heb er zin in en ben er bij thuis!

13. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    leek wel of die zei: "flikker toch op man".

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Misschien bedoelde Jol het wel goed, "Ga maar snel douchen en op weg naar je vrouw." o.i.d. Al snap ik de keuze van Jol wel. Verdediger erin, en zakelijk op winst blijven.

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Trouwens wel opmerkelijk:

- Fenerbahce is uitgeschakeld door Young Boys (Zwitzerland) met 0-1 (Fenerbahce in eigen huis)
    - Celtic is ook uitgeschakeld, door Sporting Braga (Portugal)

16. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Jongens jongens wat een wedstrijd! Pfff ik hield het niet meer.
    Maar we zijn door! Dat is het enige wat telt nu hoe kut ze ook speelden. Morgen kijk ik wel naar het spel maar op het moment kan ik er niets zinnings over zeggen. Mijn hart draait nog steeds op volle toeren...

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm, daar doe je Sporting Braga een beetje tekort aan. Goede ploeg die het vorig seizoen exceptioneel goed heeft gedaan in Portugal. Bovendien is Celtic al ver over de top heen.

Maar goed, mijn view op de wedstrijd. Door dus ik ben zeker wel gelukkig en die eerste tien minuten na rust deden mij erg goed. Maar voor de rest weer veel kansen verspeeld en bijna ook nog de boel weer eens weggegeven. Deze geintjes moet je niet doen in de volgende ronde.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Netjes hoor. Ajax door. Had opzich wel gezichtsverlies geweest als dat niet gelukt was :eek:

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hemeltergend en schandalig... :F:

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, dat wist ik niet eens. Is op zich wel logisch eigenlijk. Want anders zouden die landen die meer clubs hebben in de cl altijd meer punten kunnen pakken. En dan zou het verschil tussen de grotere en kleinere landen steeds groter worden. Nu krijgen de kleinere landen ook meer de kans op meer clubs in de cl.

Ik snap wat je bedoelt. Maar je hebt er alleen niet echt goed over nagedacht...Nu is Ajax in ieder geval al zeker van de el als de volgende ronde niet gewonnen word. En Ajax kan misschien in de el meer punten bij elkaar spelen dan in de cl. Al betwijfel ik nog steeds of Ajax uiteindelijk meer punten kan behalen in de el dan in de cl. Want als Ajax in de groepsfase 3e word stroomt het ook door naar de el.

En waarom wil je eigenlijk zo veel mogelijk punten halen? Juist: voor meer plaatsen in de cl. (en natuurlijk el)

De verdediging was inderdaad echt belabberd...:confused: Maar het is nog vroeg in het seizoen. Waarschijnlijk is de verdediging straks weer uizersterk, net als vorig seizoen.:cool: En voor de linksback positie zou Ajax eigenlijk nog wel een goede speler moet halen. Maar ja, door wanbeleid is er daar nu geen geld voor.:emo:

Nou, met dat geluk valt het over 2 wedstrijden best wel mee. Als je mee rekent dat je thuis een 100% penalty niet krijgt.

Blijkbaar is Ajax gelukkig niet de enige die door slechte clubs worden uitgeschakeld.:) Zoals, Kopenhagen en Slavia Praag.:emo:

Hopenlijk loopt Ajax de volgende voorronde van de cl niet zo te kloten voorin en achterin als deze 2 wedstrijden...

edit: ik lees op ajax.nl dat de spelers van Ajax na de wedstrijd applaus kregen van het thuispubliek. Dat vind ik toch wel heel sportief van die fans dat ze dat nog doen na zo'n grote teleurstelling!:)

Laatst bewerkt: 4 aug 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina